Thorgan Hazard (A), gehuurd van Borussia Dortmund

Blij met zijn komst, zou me heel erg verbazen als deze jongen niet direct van grote waarde gaat zijn en zich onderscheidt…beetje zoals met Gotze…
 
Door alles wat ik online van hem lees niet heel positief geworden, dat in combinatie met het geld dat we voor hem neerliggen kan dit de zoveelste bittere pil worden op transfergebied.

Niettemin gaan we er weer voor juichen.
 
Als die 4m echt waar is, met sociale media moet je toch altijd een slag om de arm houden (ik wacht Rik even af), lijkt het me een absurde deal, voor 4 maanden en niet meteen vol inzetbaar. Als we zondag dik verliezen, en het lijkt erop dat Hazard dan nog niet 100% inzetbaar is, zit het seizoen er zo goed als op. Phoeh, lijkt op paniekvoetbal.
 
Door alles wat ik online van hem lees niet heel positief geworden, dat in combinatie met het geld dat we voor hem neerliggen kan dit de zoveelste bittere pil worden op transfergebied.

Niettemin gaan we er weer voor juichen.
Hoeveel betalen we ervoor dan?

Oh ik lees net. 4 miljoen. Ik dacht dat we geen geld hadden:unsure:.........

Nou dan moet het een Gakpo zijn. En anders is het weggegooid geld.
 
Ik heb er een dubbel gevoel bij, Hazard is een vrij bekende speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Ging een seizoen of drie geleden nog naar Dortmund voor veel geld.
Geen koopoptie voor ons maar hij heeft ook weinig restwaarde omdat hij binnenkort 30 jaar zal worden.

Tot nu toe heeft hij in de Bundesliga 14 wedstrijden gespeeld 0 goals en 0 assists.
Maar met voetbal weet je het nooit en Malen komt bij Dortmund ook niet tot scoren of assists.
Als hij ons echt 4 miljoen kost (5 ton huursom+salaris) dan betaal je 267 000 per Eredivisie wedstrijd (nog 15 potjes te gaan).
Lijkt op een Paniekhuur. Maar laten we inderdaad de berichten over de kosten nog even afwachten
 
Ik heb er een dubbel gevoel bij, Hazard is een vrij bekende speler die op meerdere posities uit de voeten kan. Ging een seizoen of drie geleden nog naar Dortmund voor veel geld.
Geen koopoptie voor ons maar hij heeft ook weinig restwaarde omdat hij binnenkort 30 jaar zal worden.

Tot nu toe heeft hij in de Bundesliga 14 wedstrijden gespeeld 0 goals en 0 assists.
Maar met voetbal weet je het nooit en Malen komt bij Dortmund ook niet tot scoren of assists.
Als hij ons echt 4 miljoen kost (5 ton huursom+salaris) dan betaal je 267 000 per Eredivisie wedstrijd (nog 15 potjes te gaan).
Lijkt op een Paniekhuur. Maar laten we inderdaad de berichten over de kosten nog even afwachten
14 wedstrijden heeft ie deels aan deelgenomen, opgeteld in minuten kom je net boven de 5.
 
Hazard bij Dortmund:

2019/2020:
33 gespeeld(2391 minuten) 7goals en 13 assists.

2020/2021:
16 gespeeld (654 minuten) 1 goal en 3 assist.

2021/2022:
23 gespeeld (1336 minuten) 4 goals en 1 assist.

2022/2023(loopt nog):
14 gespeeld (454 minuten), 0 goals en 0 assist
 
Nou daar is hij dan.

Fn1LiQrWIAAAkh2
 
  • Forza PSV
Reactions: Bas
Volgens Rik Elfrink

"PSV betaalt in totaal 1,6 miljoen euro aan Borussia Dortmund voor de huur van Hazard. En nog een bescheiden extraatje bij sportief succes. De bedragen die in Duitsland circuleren zijn uit de lucht gegrepen"

Dan is het bijna 107 k per Eredivisie wedstrijd, zonder het bescheiden extraatje.
 
Volgens Rik Elfrink

"PSV betaalt in totaal 1,6 miljoen euro aan Borussia Dortmund voor de huur van Hazard. En nog een bescheiden extraatje bij sportief succes. De bedragen die in Duitsland circuleren zijn uit de lucht gegrepen"

Dan is het bijna 107 k per Eredivisie wedstrijd, zonder het bescheiden extraatje.
Als PSV de play-offs haalt wordt het per wedstrijd een lager bedrag. ;)
Voor meer dan een ton moet hij dan maar iedere wedstrijd scoren en een assist geven op een andere huurling.
 
howly shit top transfer heb m vaak in actie gezien in belgie past perfect eigenllijk bij PSV kan ons creativiteit bezorgen die we zo hard nodig hebben. Werkt ook heel hard bij bal recuperatie.
 
Is hij aanstaande zondag direct inzetbaar in de basis tegen Feyenoord? Zou fantastisch zijn...
 
Terug
Bovenaan Onderaan