Technisch Manager

Vond t allemaal wel meevallen. Hij vraagt alleen of Lozano niet een beetje te duur is voor een speler van 28.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Je hoeft niet eens de eendagse cursus interviewer te hebben gevolgd om te zien dat deze gesloten vragen wel heel bijzonder gesteld werden...... heel bijzondere sfeer.
 
Hey, een tijdje geleden had ik hier een keer gepost (ergens afgelopen zomer) dat ik samen met een aantal gasten een nieuwe PSV podcast was gestart, namelijk de 19.13podcast. Aantal afleveringen gemaakt inmiddels en geen idee of jullie ons volgen/luisteren. Maar onderstaande aflevering is denk ik wel specifiek even het benoemen waard. We hebben gister een opname kunnen maken met Earnest Stewart over de technische voetbalzaken binnen PSV. Dus spreid het nieuws en wellicht willen jullie die checken ;) En als jullie het uiteraard leuk vinden ook volgen, want er staan nog meer vette opnames op de planning.


Groetjes
 
Stewart, er moet in deze winterstop echt een CV erbij komen om volop mee te doen op alle drie fronten. Graag een ervaren CV binnen twee weken erbij in de selectie. 👍⚽🏆😎
 
Uit de media verneem ik dat Stewart vandaag aanwezig was bij de wedstrijd Excelsior vs Vitesse. Er wordt gesuggereerd dat hij daar aanwezig was om Driouech eens goed te bekijken voor een eventueel overgang in de zomer. Ik hoop echter dat hij daar juist goed gekeken heeft naar Hadj Moussa, want die is een stuk dreigender met zijn dribbels en techniek, dan Driouech. Wel zou het kostenplaatje een probleem kunnen zijn. Driouech moet ca. 4 miljoen euro kosten, maar ik weet niet hoeveel die Moussa moet kosten. Trouwens, die Sahraoui van Heerenveen is er ook eentje die eigenlijk beter is dan Driouech.
 
Uit de media verneem ik dat Stewart vandaag aanwezig was bij de wedstrijd Excelsior vs Vitesse. Er wordt gesuggereerd dat hij daar aanwezig was om Driouech eens goed te bekijken voor een eventueel overgang in de zomer. Ik hoop echter dat hij daar juist goed gekeken heeft naar Hadj Moussa, want die is een stuk dreigender met zijn dribbels en techniek, dan Driouech. Wel zou het kostenplaatje een probleem kunnen zijn. Driouech moet ca. 4 miljoen euro kosten, maar ik weet niet hoeveel die Moussa moet kosten. Trouwens, die Sahraoui van Heerenveen is er ook eentje die eigenlijk beter is dan Driouech.
Ik heb die Hadj Moussa nog nooit zien voetballen maar ik heb er totaal geen vertrouwen in. Geeft mij zo'n gevoel van leuke voetballer maar nul rendement. Anders kan je toch niet ik de tweede divisie van België gespeeld hebben en alsnog maar 1 goal maken in 16 wedstrijden?
 
Terug
Bovenaan Onderaan