Technisch Manager

Een van de zeldzame momenten dat het handig is dat je AD ook TD is geweest, anders was dit qua timing een regelrechte ramp geweest. Beterschap Stewart, hoop dat het niet earnstig is
 
Ik wil trouwens echt even complimenten geven aan Stewart. Dat interview wat hij gisteren op ESPN gaf is echt een verademing ten opzichte van wat we de laatste jaren hebben gehad. Duidelijkheid, eerlijke antwoorden. Zijn communicatie tegenover de pers is top. Niet eromheen draaien, maar gewoon zeggen hoe het staat. Hele goede keuze geweest!
 
Ik wil trouwens echt even complimenten geven aan Stewart. Dat interview wat hij gisteren op ESPN gaf is echt een verademing ten opzichte van wat we de laatste jaren hebben gehad. Duidelijkheid, eerlijke antwoorden. Zijn communicatie tegenover de pers is top. Niet eromheen draaien, maar gewoon zeggen hoe het staat. Hele goede keuze geweest!
En daarmee clubs de prijzen lekker laten verhogen. Leuk zeker maar slim? Geen idee.
 
En daarmee clubs de prijzen lekker laten verhogen. Leuk zeker maar slim? Geen idee.
Denk jij echt dat de clubs om wie het gaat daar de prijzen op afstemmen? De verkopende clubs weten echt wel wat er speelt. Wat ik altijd raar vind als een club zegt we willen er minimaal dat en dat voor hebben, denk je dan dat je ooit nog meer gaat krijgen?
 
Denk jij echt dat de clubs om wie het gaat daar de prijzen op afstemmen? De verkopende clubs weten echt wel wat er speelt. Wat ik altijd raar vind als een club zegt we willen er minimaal dat en dat voor hebben, denk je dan dat je ooit nog meer gaat krijgen?
Oke is waar. Maar.... 😂 wanneer PSV zich nu meldt voor een andere speler voor die positie weten andere clubs dus dat het niks is geworden met in dit geval Vranckx en weten ze dat PSV wanhopig op zoek is en dus de prijs verhogen. Maar wel leuk hoor om wat meer te horen over transfers.
 
Als je vanuit de puinhoop waar wij uit kwamen dit kan bekokstoven in je eerste transferperiode, dan verdien je echt niks anders dan de volle waardering. Natuurlijk zijn er hier en daar wel wat minpunten. Maar letterlijk alles wat we hebben binnengehaald heeft zich al op hoger niveau bewezen. Veel risico genomen, maar met zo'n selectie moet dat zich ook gaan uitbetalen.
 
Denk jij echt dat de clubs om wie het gaat daar de prijzen op afstemmen? De verkopende clubs weten echt wel wat er speelt. Wat ik altijd raar vind als een club zegt we willen er minimaal dat en dat voor hebben, denk je dan dat je ooit nog meer gaat krijgen?
Als Manchester United komt gaan de prijzen wel degelijk ineens omhoog bij verkopende clubs. Ze weten dat zij de sukkeltjes zijn die altijd teveel betalen.
 
Prima interview. Openheid van zaken, zonder hele gekke dingen te zeggen die eigenlijk altijd binnenskamers horen te blijven.
Vranckx mocht dus niet meer weg. En koopoptie Kotchap niet realistisch.

Enorm goede transferwindow, incl nieuwe trainer. Hele dikke pluim voor Stewart. Rik geeft er een 7,4 voor. Ik een 8,5.
Enige minpunt voor deze window is dat de verdediger pas op laatste dag komt.
Maar dit is er wel 1 van een, waarschijnlijk, behoorlijk hoog niveau. Beter laat een goeie verdediger, dan al vroeg een middelmaat verdediger.

Keep on cooking Earnie! De eerste Michelinster zit er zeker in!
 
Prima interview. Openheid van zaken, zonder hele gekke dingen te zeggen die eigenlijk altijd binnenskamers horen te blijven.
Vranckx mocht dus niet meer weg. En koopoptie Kotchap niet realistisch.

Enorm goede transferwindow, incl nieuwe trainer. Hele dikke pluim voor Stewart. Rik geeft er een 7,4 voor. Ik een 8,5.
Enige minpunt voor deze window is dat de verdediger pas op laatste dag komt.
Maar dit is er wel 1 van een, waarschijnlijk, behoorlijk hoog niveau. Beter laat een goeie verdediger, dan al vroeg een middelmaat verdediger.

Keep on cooking Earnie! De eerste Michelinster zit er zeker in!
Ik neig eerder naar het cijfer van Rik en dat komt voornamelijk omdat ik de verkopen tegen vind vallen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan