Technisch Manager

Brands is niet primair verantwoordelijk voor het niet (of wel!) behalen van prijzen.

Een elftal met van Bommel, Strootman, Mertens, Lens, Toivonen, Wijnaldum, Narsingh en ook jongens als Bouma, Engelaar, Pieters en Hutchinson moet gewoon kampioen worden in NL en hoeft zeker niet te verliezen van RKC en PEC en moeten wedstrijden tegen Vitesse en Roda gewoon over de streep trekken. We hadden vorig jaar talent genoeg, ervaring genoeg en kwaliteit genoeg. Zaken die Brands heeft ingekocht en die niet tot uiting komen.

Wie zijn er vervolgens primair verantwoordelijk voor het proces? De technische staf en de spelers zelf, niet Brands

Volgens mij zijn er altijd meer kandidaten voor een titel. Tweede worden kan gebeuren. Anders zouden we elk jaar kampioen moeten worden. De geschiedschrijving lijkt anders te beweren.
 
Volgens mij zijn er altijd meer kandidaten voor een titel. Tweede worden kan gebeuren. Anders zouden we elk jaar kampioen moeten worden. De geschiedschrijving lijkt anders te beweren.

Het gaat mij om de stelling dat het behalen van kampioenschappen onder Brands zijn verantwoordelijkheid valt. Hoewel een totaal ander onderwerp ben ik het op zich wel eens met je stelling dat je altijd wel 2e kunt worden en niet altijd kampioen. Neemt niet weg dat de manier waarop dit vorig jaar gebeurde simpelweg niet mag met het materiaal dat voorhanden was.
 
Ik sprak gisteren met een Ajax fan, hij zal vroeger wel een paar keer van de commode zijn gevallen, en die vond het maar knap hoeveel geld PSV binnenhaalde terwijl ze helemaal niet zo goed speelde.
Wereld op zijn kop omdat wij dat hier altijd over Ajax zeggen.
 
Ik sprak gisteren met een Ajax fan, hij zal vroeger wel een paar keer van de commode zijn gevallen, en die vond het maar knap hoeveel geld PSV binnenhaalde terwijl ze helemaal niet zo goed speelde.
Wereld op zijn kop omdat wij dat hier altijd over Ajax zeggen.

Is natuurlijk gewoon waar. Brands heeft geweldig geboerd.
 
Prima optreden van Brands bij VI. Uiterst kalm en zelfverzekerd. Als Cocu ook een slisser was geweest, dan had ik echt gedacht dat dit een vereiste is om bij psv een functie te mogen vervullen :p
 
Prima optreden van Brands bij VI. Uiterst kalm en zelfverzekerd. Als Cocu ook een slisser was geweest, dan had ik echt gedacht dat dit een vereiste is om bij psv een functie te mogen vervullen :p

Mee eens, hij was duidelijk en wist precies wat ie wou zeggen. Zelfs Gijpie werd er stil van, Heerlijk! :D
 
Prima optreden van Brands bij VI. Uiterst kalm en zelfverzekerd. Als Cocu ook een slisser was geweest, dan had ik echt gedacht dat dit een vereiste is om bij psv een functie te mogen vervullen :p

Is natuurlijk ook wel lekker om daar te zitten als ze niets te zeiken hebben omdat het gewoon soepeltjes loopt bij PSV. Alleen af en toe je kont even optillen om er weer een veer in te laten steken door de heren. :D

Ik vond het vooral goed dat hij het succes van de eerste wedstrijden nuanceerde en aangaf dat het met zo'n jonge ploeg zomaar weer om kan keren. Dat is realisme.
 
Had hij ook nog nieuws te melden of is er niets nieuws.

Heb gister maar weer eens gekeken omdat Brands er zat. Voor mijn gevoel weinig nieuws behalve de eventuele aanpak van Toivonen, jaar verlengen met gelimiteerde transfersom.
Verder een helder optreden, maar heb zo'n gevoel dat Marcel zich meer thuis zou voelen aan de tafel van SV met minder flauwe grappen.
 
Heb gister maar weer eens gekeken omdat Brands er zat. Voor mijn gevoel weinig nieuws behalve de eventuele aanpak van Toivonen, jaar verlengen met gelimiteerde transfersom.
Verder een helder optreden, maar heb zo'n gevoel dat Marcel zich meer thuis zou voelen aan de tafel van SV met minder flauwe grappen.
Bedankt voor de info. Tja persoonlijk zou ik als Brands gezegd hebben bekijk het maar.. maar ik denk dat Brands meer diplomaat is en op een of andere manier(buiten het programma om) wel spelden prikken heeft uitgedeeld.
 
Is natuurlijk ook wel lekker om daar te zitten als ze niets te zeiken hebben omdat het gewoon soepeltjes loopt bij PSV. Alleen af en toe je kont even optillen om er weer een veer in te laten steken door de heren. :D

Ik vond het vooral goed dat hij het succes van de eerste wedstrijden nuanceerde en aangaf dat het met zo'n jonge ploeg zomaar weer om kan keren. Dat is realisme.

Met het eerste helemaal eens, zit een stuk relaxter. En goed om te horen dat hij de waan van de dag een beetje wil temperen.
 
Prima optreden van Brands bij VI. Uiterst kalm en zelfverzekerd.

Ook helemaal mee eens. Als Brands naar buiten treedt heb ik altijd het volste vertrouwen in zijn media-optreden, zelfs bij die mafkezen van VI. Een PSV-waardig vertegenwoordiger die denk ik een groter netwerk heeft dan hier vaak gesuggereerd is (in een topic dat ik kwijt ben.... Daar werd gerefereerd aan zijn beperkte AZ netwerk).

Ik ben, en was dat al voor deze transferperiode, blij met Marcels Brands als TM (ook al eens in datzelfde topic gemeld :rolleyes: ).


Had hij ook nog nieuws te melden of is er niets nieuws.

Of het nieuw was weet ik niet, maar hij gaf aan in de onderhandelingen met Sporting over Schaars en Arias terloops ook ondermeer ZL aangeboden gekregen te hebben, voor € 100.00. Moest wel het salaris overgenomen worden. Brands vond het zowaar niet zo'n goed idee. Non verbale communicatie zei genoeg.
 
Laatst bewerkt:
Is natuurlijk ook wel lekker om daar te zitten als ze niets te zeiken hebben omdat het gewoon soepeltjes loopt bij PSV. Alleen af en toe je kont even optillen om er weer een veer in te laten steken door de heren. :D

Ik vond het vooral goed dat hij het succes van de eerste wedstrijden nuanceerde en aangaf dat het met zo'n jonge ploeg zomaar weer om kan keren. Dat is realisme.

Dat is indekken.

tv optreden was idd behoorlijk echter 3 jaar een amateur verdediging laten staan vind ik onder meer zijn fout, we hebben mi nog steeds geen rechtsback op nivo en geen back up in de rest van de verdediging. tis te hopen dat er geen blessures komen.
Een rechtsback,linksback en centrale verdediger zijn nog nodig om de plekken dubbel te bezetten. dit is mi nodig om een kans te maken op de titel blijft dit uit voorzie ik weer problemen met de nul houden.
 
Net even VI terug gekeken. Inderdaad een prima optreden van Brands. Ging zowaar ook nog ergens over voor de verandering.
 
Ik wilde even kijken sinds wanneer Marcel Brands TD is en stuitte daarbij op dit stukje, anderhalf jaar oud, en met uitzondering van de namen 100% actueel. Lees en snap waarom onze club naar de kloten gaat. Hierbij een mooi citaat uit het stuk:

'Als ik het voor het zeggen zou hebben, win je waarschijnlijk geen wedstrijd, want ik kies vaak voor mooie voetballers met wie je de oorlog niet wint.' :| :eek: :huil:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6325...t-je-half-miljoen-euro-en-je-witte-Audi.dhtml

Marcel, bedankt voor de mooie jaren!
 
Ik wilde even kijken sinds wanneer Marcel Brands TD is en stuitte daarbij op dit stukje, anderhalf jaar oud, en met uitzondering van de namen 100% actueel. Lees en snap waarom onze club naar de kloten gaat. Hierbij een mooi citaat uit het stuk:

'Als ik het voor het zeggen zou hebben, win je waarschijnlijk geen wedstrijd, want ik kies vaak voor mooie voetballers met wie je de oorlog niet wint.' :| :eek: :huil:

http://www.volkskrant.nl/vk/nl/6325...t-je-half-miljoen-euro-en-je-witte-Audi.dhtml

Marcel, bedankt voor de mooie jaren!

Ik vind dat je met mooie voetballers de oorlog juist wel wint. Mits in juiste balans met een aantal goed functionerende waterdragers.
 
En welke goed functionerende waterdragers hebben wij?

Er was ooit een spelshow "Eén van de acht", wij hebben dus 1 van de 11.

Hiljemark moet dat kunnen. Schaars in principe ook, alleen heeft Schaars een beetje het Bommel-virus. Alles lijkt via hem te moeten gaan. En Stijn is niet de snelste dus het wordt of voorspelbaar of hij leidt balverlies. Als Schaars meer als een Nigel de Jong zou spelen (meer uitgaan van de 2e bal opvangen en aansluiten dan van steeds betrokken worden in de aanval) zou hij beter tot zijn recht komen. Park - mits fit - kan het ook.
 
Terug
Bovenaan Onderaan