Technisch Manager

Ja, maar middenmoot/subtop is toch echt een heel ander truukje, visvijver en wereld t.o.v. een topclub. Vanuit die hoek kun je weer prima beargumenteren dat iemand die binnen PSV is 'opgeleid' dat stukje wel meer dan voldoende heeft meegekregen. Die argumenten komen waarschijnlijk pas weer vaker boven tafel op moment dat we een type Huibers aanstellen en die het vervolgens een zomer niet goed doet...
Klopt zo opportunistisch is het allemaal wel. Maar dat is de voetbalwereld zelf ook. Het is topsport en je laatste prestatie telt tenzij je a la Nadal of Federer al zoveel hebt gewonnen dat men geen conclusies uittrekt na een paar verliespartijen.
 
@reonboeringa

John de Jong wordt gevraagd of hij er als gevolg van grote onrust er nog wel zin in heeft bij PSV. "Ik heb aangegeven bij de rvc dat ik er tot vanavond laat alles aan doe, daarna zullen we zien." Hij laat de deur tot vertrekken nadrukkelijk open.
Dat is mooi nieuws, die is morgen weg
 
Zou Stan Valckx een optie zijn als opvolger van JDJ denken jullie? Of ligt dat nog gevoelig bij de commesarisen na dat gedoe met Gomes, Lemic en onze Jan Reker destijds. Toch een uiterst bekwame man.
Geen kans, daar is het fijne nooit van naar buiten gekomen, maar die stak een percentage van de transfersom in z'n eigen zak. Daar begint PSV nooit meer aan. Zou denk ik wel een goede TD zijn.
 
Ja, maar middenmoot/subtop is toch echt een heel ander truukje, visvijver en wereld t.o.v. een topclub. Vanuit die hoek kun je weer prima beargumenteren dat iemand die binnen PSV is 'opgeleid' dat stukje wel meer dan voldoende heeft meegekregen. Die argumenten komen waarschijnlijk pas weer vaker boven tafel op moment dat we een type Huibers aanstellen en die het vervolgens een zomer niet goed doet...
Het zou een verademing zijn als Huiberts die AZ middenmoot/subtop prijzen voor PSV spelers zou kunnen krijgen.
 
Ik heb het sterke vermoeden dat JDJ na de wedstrijd van aanstaande zondag tegen Ajax, waarschijnlijk maandagochtend, zijn ontslag gaat indienen, nu hij twijfelt om aan te blijven als TD van PSV....
 
Op het andere forum zag ik deze reactie, ik vond hem wel sterk.
Het beoordelen van het functioneren van een TD is nagenoeg onbegonnen werk, zeker als iemand nog geen 2 volledige seizoenen in dienst is. Brands werd in het begin ook niet gepruimd, ik zelf had ook genoeg vragen over het functioneren van hem gedurende zijn 1e twee seizoenen. Bruma is een regelrechte aanfluiting maar ook Brands was daar al continu mee bezig om die naar PSV te halen. ik maak me eerlijk gezegd maar zorgen over onze scouting. Wat komt daar eigenlijk vandaan? Zo'n dossier linksback ligt er in wezen al een jaar of 5. De komst van Angelinho leek de oplossing maar helaas.

De Jong heeft wel degelijk ook goede dingen gedaan zoals verlengen contracten Mo, Malen (velen hier waren nagenoeg panisch dat die naar Ajax zou terugkeren!!) en Bergwijn. Dat is/ was ons tafelzilver. Zonder die 3 stonden we er echt heel anders voor financieel gezien.

Het zou een regelrechte schande zijn als een paar supporters de macht bij PSV weten te grijpen middels de actie van afgelopen zondag. Mensen zoals de Jong, die al zo lang bij PSV werken en een belangrijke rol hebben gespeeld tijdens onze succesvolle periode onder Brands / Cocu jaag je niet de tent uit! PSV stond altijd bekend als een hele fijne club met normen en waarden. Respect, gemoedelijkheid en gezelligheid is waar onze club om bekend stond. Laat dat aub weer snel terugkeren anders voorspel ik jullie dat het stadion binnenkort nog maar half vol zit met alle gevolgen van dien.
 
Is dit niet iets waar je als AD, TD, Trainer, speler altijd mee te maken hebt bij een topclub? Ik bedoel je hebt als topclub een immens bereik en binnen dat bereik zitten altijd rotte appelen. Ik sta hier niet eens van te kijken eigenlijk. Je zag het in de afgelopen jaren bij Feyenoord (eigenlijk ieder seizoen), maar ook Vd Sar/Overmars (denk zelfs Ten Hag) hebben deze tijden ook meegemaakt. Kijk alleen al naar wat spelers van 12-jarige jochies op Twitter en Instagram naar hun kop geslingerd krijgen.

Goed, het is in ieder geval weer een heerlijk nieuwtje voor de journalisten om alle ellende nog meer aan te dikken. Het ontslag zal altijd in het teken staan van die "supporters" in plaats van het falen van beleid. Terwijl het eigenlijk dat tweede is, jammer dat het zo ver moest komen. Maar ik ben er echt geen moment rouwig om als hij opstapt.
 
Ik merk dat ik ook wat moeite heb met de verhalen van de Jong. Ik begrijp heel goed dat het hem raakt als hij negatief word toegezongen en bedreigd wordt. Bedreigingen en die idioterie met t stadion in willen komen met geweld keur ik absoluut af.
maar je weet wat je werk is en dat alles onder een vergrootglas ligt. Je staat 5e en vd 35 milj aan spelers functioneert er werkelijk geen een, en dat is helaas niet eens overdreven. Dan mag er best kritiek zijn van mensen die de club lief hebben en levend houden. Die moet je slikken, je mag er wat van vinden en bepaalde acties afkeuren. Maar ik vind dit toch meer als zielig doenerige overkomen. Geen enkele zelfreflectie behalve dat hij had verwacht dat er meer uit de spelers was gekomen tot nu toe en dat er meer zin zit volgens hem.
Geen enkele opmerking over zichzelf met dat de selectie bepaalde kwaliteit ontbeert.

mooi dat hij de rvc heeft beloof 24/7 zich in te zetten deze week voor de club.
dit heeft geleid tot het geweldige resultaat dat onze twee beste technische spelers zijn verkocht en we alleen een linksback hebben gehuurd voor 5 mnd. Een back die er in de zomer al had moeten zijn.
bedankt voor het harde werken deze week 👍
 
Kan er met mijn pet niet bij dat iemand die zijn functie niet goed uitvoert (of waarvan die daarvan wordt beschuldigd) door sommigen persoonlijk afgebrand worden.
Iedereen die scheldwoorden of geweld nodig heeft om zijn onvrede te uiten over in dit geval JdJ zou eens ff stil moeten staan hoe dat op hun werk zou zijn. Als ze zelf fouten maken en dan persoonlijk aangevallen worden.
Je kan toch ook prima vinden dat JdJ gefaald heeft als TM zonder persoonlijk te worden verder?

Die man doet ook maar zijn werk, steekt er ook heel veel tijd in. Is ook al lang een clubman.
We hoeven geen medelijden te hebben met hem wanneer hij faalt en daarop aangesproken wordt door het publiek, maar intimideren of bedreigen.... :FP:

Ik begin bijna te hopen dat hij tot iig de zomer aanblijft, al is het maar om intimidaties en bedreigingen niet te belonen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan