Technisch Manager

Heeft Ajax geen trainee nodig die een pot met geld krijgt om er mee te spelen. 35 miljoen is ongeveer het bedrag waar hij mee zou willen spelen. Een co-schap met die scout van Ajax die Mallagan haalde zou mooiste zijn.
 

@reonboeringa


John de Jong wordt gevraagd of hij er als gevolg van grote onrust er nog wel zin in heeft bij PSV. "Ik heb aangegeven bij de rvc dat ik er tot vanavond laat alles aan doe, daarna zullen we zien." Hij laat de deur tot vertrekken nadrukkelijk open.
 
PSV moet gewoon niet de club zijn waar mensen zoals JdJ voor het eerst hoofdverantwoordelijk zijn. Dan kan je wel jarenlang scout en hoofdscout zijn geweest, en tijden hebben meegelopen bij Brands, daadwerkelijk de verantwoordelijke zijn, niets meer kunnen afschuiven op anderen, is gewoon iets wat je eerst moet leren bij een club als RKC. Om een zin van een oud-coach te parafraseren: "Het is hier geen speeltuin.".
 
PSV moet gewoon niet de club zijn waar mensen zoals JdJ voor het eerst hoofdverantwoordelijk zijn. Dan kan je wel jarenlang scout en hoofdscout zijn geweest, en tijden hebben meegelopen bij Brands, daadwerkelijk de verantwoordelijke zijn, niets meer kunnen afschuiven op anderen, is gewoon iets wat je eerst moet leren bij een club als RKC. Om een zin van een oud-coach te parafraseren: "Het is hier geen speeltuin.".

Veel voor te zeggen, maar op allerlei vlakken zie je ook allerlei coaches en TD's die voor het eerst zelfstandig in de top aan de slag gaan, en dat dit vervolgens wél een succes wordt. Veel TD's die het nu goed doen in NL en dus mogelijke kandidaten zouden zijn kan ik ook niet opnoemen. Huibers en Mathijsen, wellicht? Maar die laatste komt ook pas net kijken. Dan is het niet onlogisch om ze zelf proberen op te leiden, als dat matcht met de ambitie.
 
@reonboeringa

John de Jong wordt gevraagd of hij er als gevolg van grote onrust er nog wel zin in heeft bij PSV. "Ik heb aangegeven bij de rvc dat ik er tot vanavond laat alles aan doe, daarna zullen we zien." Hij laat de deur tot vertrekken nadrukkelijk open.
Ik zei al in het topic Rodriguez dat hij er erg slecht uit zag... Zijn positie is onhoudbaar geworden maar hoe hij bedreigd is, is gewoon afschuwelijk en absoluut beschamend voor PSV als club.
 
Veel voor te zeggen, maar op allerlei vlakken zie je ook allerlei coaches en TD's die voor het eerst zelfstandig in de top aan de slag gaan, en dat dit vervolgens wél een succes wordt. Veel TD's die het nu goed doen in NL en dus mogelijke kandidaten zouden zijn kan ik ook niet opnoemen. Huibers en Mathijsen, wellicht? Maar die laatste komt ook pas net kijken. Dan is het niet onlogisch om ze zelf proberen op te leiden, als dat matcht met de ambitie.
Fledderus van vindt ik ook positief opvallen.
 
Ik schaam me echt kapot voor die randdebielen die denken dat het nodig is om dreigementen te plaatsen bij JdJ. Hoe haal je het in je domme hoofd om zoiets te doen. Echt onbegrijpelijk. Ik ben al jaren een fanatieke supporter, maar dit gun je niemand. Zeker een jonge van de club niet. Op JdJ is enorm veel aangemerkt, voor wat betreft zijn functioneren. Dat begrijp ik zeker, onvrede begrijp ik ook, maar verhalen dat hij zijn huis extra moet beveiligen... manmanman.

Hierbij wil ik toch een knuffeltje geven aan JdJ. Het is ook maar een mens die zijn best doet.
 
Ik zei al in het topic Rodriguez dat hij er erg slecht uit zag... Zijn positie is onhoudbaar geworden maar hoe hij bedreigd is, is gewoon afschuwelijk en absoluut beschamend voor PSV als club.
Als club staan we mega voor schut, wat we nu gebeurt is inderdaad beneden ieder niveau......
 
Ik zei al in het topic Rodriguez dat hij er erg slecht uit zag... Zijn positie is onhoudbaar geworden maar hoe hij bedreigd is, is gewoon afschuwelijk en absoluut beschamend voor PSV als club.

Zie het positieve er van in: Het is in ieder geval een teken dat qua beleving PSV nog steeds een topclub is. En ja, daar mag je gezien het beleid al best aan gaan twijfelen.
 
JdJ is hoofdverantwoordelijk maar buiten dat is het toch onbegrijpelijk dat je als PROFclub "verrast" wordt als er spelers vertrekken. Hebben onze scouts geen up-to-date lijstjes?
We hebben een probleem mbt doelpunten na vertrek Lozano, Luuk en recent Bergwijn / Pereiro en er komt gewoon niemand...
We hebben een probleem op het middenveld....
We hebben een probleem centraal in de verdediging...
Beschamend
 
Zou Stan Valckx een optie zijn als opvolger van JDJ denken jullie? Of ligt dat nog gevoelig bij de commesarisen na dat gedoe met Gomes, Lemic en onze Jan Reker destijds. Toch een uiterst bekwame man.
 
Zou Stan Valckx een optie zijn als opvolger van JDJ denken jullie? Of ligt dat nog gevoelig bij de commesarisen na dat gedoe met Gomes, Lemic en onze Jan Reker destijds. Toch een uiterst bekwame man.
Stan met of zonder het glaasje?
 
Veel voor te zeggen, maar op allerlei vlakken zie je ook allerlei coaches en TD's die voor het eerst zelfstandig in de top aan de slag gaan, en dat dit vervolgens wél een succes wordt. Veel TD's die het nu goed doen in NL en dus mogelijke kandidaten zouden zijn kan ik ook niet opnoemen. Huibers en Mathijsen, wellicht? Maar die laatste komt ook pas net kijken. Dan is het niet onlogisch om ze zelf proberen op te leiden, als dat matcht met de ambitie.
Huiberts heeft iig al jaren lang ervaring bij AZ, een club met een duidelijke visie, uiterst professionele jeugd academie en een slim beleid in aan-en verkoop van de spelers.
 
Huiberts heeft iig al jaren lang ervaring bij AZ, een club met een duidelijke visie, uiterst professionele jeugd academie en een slim beleid in aan-en verkoop van de spelers.

Ja, maar middenmoot/subtop is toch echt een heel ander truukje, visvijver en wereld t.o.v. een topclub. Vanuit die hoek kun je weer prima beargumenteren dat iemand die binnen PSV is 'opgeleid' dat stukje wel meer dan voldoende heeft meegekregen. Die argumenten komen waarschijnlijk pas weer vaker boven tafel op moment dat we een type Huibers aanstellen en die het vervolgens een zomer niet goed doet...
 
Terug
Bovenaan Onderaan