Technisch Manager

Nog erger dus! ;)

En al halen ze wel nieuwe spelers, die moeten kort voor die wedstrijden dan volledig ingepast zijn?
Dit is nu precies wat ik al een paar weken terug aangaf en waarom ik volstrekt niet begrijp waarom er eerst een speler verkocht moet worden, voordat er eentje gehaald wordt. We horen al bijna 2 maanden geruchten over vertrek van Bergwijn en Lozano en nog steeds is niets concreet. Vervolgens zoemen de geruchten de afgelopen 2 weken over vertrek van Dumfries, Angelino, Pereiro, Luuk en Zoet, maar ook daar is niks concreet. Daarnaast worden mogelijke vervangers uit de eigen selectie verhuurd (Rigo, Romero, Obispo). En tot slot worden er wel namen genoemd van mogelijke vervangers, maar die zijn of te duur , of die zijn niet geschikt voor het niveau van PSV. Kortom, dit is gewoon falend beleid, want over een maand moeten we alweer aan de bak en nieuwe spelers hebben zeker een maand nodig om zich aan te passen aan de nieuwe omgeving en de nieuwe speelstijl. Nogmaals, het water staat ons aan de lippen, zelfs Van Bommel is zwaar geirriteerd over dit beleid, en toch worden er geen versterkingen gehaald met het geld dat we WEL in kas hebben (de inkomsten van de CL-deelname van het afgelopen seizoen: we hebben ca. 40 miljoen euro ontvangen en stel dat daarvan 10 miljoen gebruikt is voor allerlei andere zaken (bijv. salarissen), dan nog moet er zeker 25-30 miljoen euro in kas zijn van dat CL-bedrag. Daarmee kunnen toch al zeker 2-3 spelers gehaald worden?? Waarom blijven wachten totdat Lozano en/of Bergwijn vertrekt..?? Ik begrijp dit echt NIET !!!:mad::sad::cry:
 
Nogmaals, het water staat ons aan de lippen, zelfs Van Bommel is zwaar geirriteerd over dit beleid, en toch worden er geen versterkingen gehaald met het geld dat we WEL in kas hebben (de inkomsten van de CL-deelname van het afgelopen seizoen: we hebben ca. 40 miljoen euro ontvangen en stel dat daarvan 10 miljoen gebruikt is voor allerlei andere zaken (bijv. salarissen), dan nog moet er zeker 25-30 miljoen euro in kas zijn van dat CL-bedrag. Daarmee kunnen toch al zeker 2-3 spelers gehaald worden?? Waarom blijven wachten totdat Lozano en/of Bergwijn vertrekt..?? Ik begrijp dit echt NIET !!!:mad::sad::cry:

Daar zou ik niet zo zeker van zijn dat er geld is. Er is flink afgeschreven en er gaat veel geld naar premies en oa aankoop van Guti. Daarnaast zou PSV ook gegokt kunnen hebben op deze inkomsten en was het al veel eerder uitgegeven, bijvoorbeeld bij het aantrekken van Lozano & Romero en dat er sprake is geweest van voorfinanciering door derden.

Zonder cijfers is het lastig praten. Kijk bij Ajax kan je stellen dat er echt geld in kas is, maar bij PSV verwacht ik dit eerlijk gezegd niet. Mede ook gezien de (gedwongen?) afwachtende houding.
 
Dan kan je nu toch ook weer voorfinancieren...en voor 25 miljoen euro 3 spelers halen voor de achterhoede..?? Want de achterhoede is nu, bij vertrek Schwaab, Angelino, Dumfries en Obispo toch echt PURE NOODZAAK...!!
 
Dan kan je nu toch ook weer voorfinancieren...en voor 25 miljoen euro 3 spelers halen voor de achterhoede..?? Want de achterhoede is nu, bij vertrek Schwaab, Angelino, Dumfries en Obispo toch echt PURE NOODZAAK...!!

Ik denk alleen dat na het Romero,Luckassen,Guti en Ramselaar (en mogelijk Pereiro) debacle er vooral heel veel behoefte was aan die miljoenen om gaten te dichten en verdere financiële problemen te voorkomen. Vergis je niet dat 2017-2018 financieel een heel slecht jaar is geweest met een omzet van net iets boven de 60 miljoen (laagste omzet sinds 2010-2011) . Stel daartegenover alleen al de lasten van 70 miljoen en je ziet dat het niet echt lekker loopt.

Daarnaast moest PSV vorige zomer nog ruim 11 miljoen betalen aan transfers (achterstallig) en ondertussen is de omvang van de NV flink vergroot met 70 FTEs meer dan enkele jaren geleden. Het opnieuw mislopen van de CL dit jaar zou mogelijk weer een slecht jaar betekenen op financieel gebied en dan is er gewoon geen ruimte voor investeringen zonder dat er eerst wordt verkocht.
 
Dan kan je nu toch ook weer voorfinancieren...en voor 25 miljoen euro 3 spelers halen voor de achterhoede..?? Want de achterhoede is nu, bij vertrek Schwaab, Angelino, Dumfries en Obispo toch echt PURE NOODZAAK...!!

Noodzaak wel, maar ik vraag me af of PSV zonder wat te verkopen en zonder gekke constructies zomaar even de achterhoede kan renoveren. Dan heb je het over twee spelers van het kaliber Lyanco zeg maar en die kosten 15 mio per stuk, los van wat je nog aan zaakwaarnemers en zo kwijt bent.

En zo'n Lyanco bijvoorbeeld. Stel dat Torino 'm wil verkopen en hij weg wil, dan kijkt zo'n club natuurlijk eerst even wie er allemaal mee willen bieden en dan wacht je misschien Toulon even af. Idem dito voor Lyanco. Als een club als Zenit mee gaat doen, dan levert dat Torino, Lyanco en zijn zaakwaarnemer extra op.
 
Nu Bruma zeer waarschijnlijk niet naar PSV komt, is JDJ weer teug bij af en ben ik benieuwd welk konijn er nu uit de hoge hoed getoverd zal worden door JdJ...!!
 
Nu Bruma zeer waarschijnlijk niet naar PSV komt, is JDJ weer teug bij af en ben ik benieuwd welk konijn er nu uit de hoge hoed getoverd zal worden door JdJ...!!

Ja hoor, onze JDJ zit dus volgens bronnen op dit forum gewoon maar wat te goochelen. En dat terwijl de staff grotendeels uit clowns bestaat. Wat een amateurcirkus bij ons in Eindhoven. Laat hem liever googelen naar nieuwe spelers. Wat een afgang dit. En alsof het verstandig is om nu de Herdgang net voor miljoenen is verbouwd konijnen naar binnen te halen. NIET DUS >> Wat een wanbeleid. :mad::braak::sleep:

/sarcasm ;)
 
Ja hoor, onze JDJ zit dus volgens bronnen op dit forum gewoon maar wat te goochelen. En dat terwijl de staff grotendeels uit clowns bestaat. Wat een amateurcirkus bij ons in Eindhoven. Laat hem liever googelen naar nieuwe spelers. Wat een afgang dit. En alsof het verstandig is om nu de Herdgang net voor miljoenen is verbouwd konijnen naar binnen te halen. NIET DUS >> Wat een wanbeleid. :mad::braak::sleep:

/sarcasm ;)
He he, eindelijk 1 die het met mij eens is. Ik vrees, dat we met het aanstellen van JDJ, en het aanstellen van Vennegoor als superscout, een gigantische flater hebben geslagen...:sad::sleep:
 
Wat ik tot nu toe zie bevalt me niet goed. JDJ doet de op een na grootste transfer uit de historie uitgerekend voor een positie waar de twee meest waardevolle van PSV momenteel bij voorkeur spelen en een van de grootste talenten van de club. Verder haalt hij een keeper uit de PL voor een nietsbetekende plek als 3e goalie. In de praktijk komt zo iemand nooit aan spelen toe. Waarom niet het vertrouwen geven aan een jeugdkeeper voor zo'n symbolische positie? Al het papierwerk dat gepaard gaat met zo'n zinloze transfer is pure tijdsverspilling in deze drukke tijden. Laatst deed hij nog zijn beklag in een interview over dat hij zoveel tijd kwijt is aan randzaken. Ach ja, 1 september volgt definitief oordeel.
 
Wat ik tot nu toe zie bevalt me niet goed. JDJ doet de op een na grootste transfer uit de historie uitgerekend voor een positie waar de twee meest waardevolle van PSV momenteel bij voorkeur spelen en een van de grootste talenten van de club. Verder haalt hij een keeper uit de PL voor een nietsbetekende plek als 3e goalie. In de praktijk komt zo iemand nooit aan spelen toe. Waarom niet het vertrouwen geven aan een jeugdkeeper voor zo'n symbolische positie? Al het papierwerk dat gepaard gaat met zo'n zinloze transfer is pure tijdsverspilling in deze drukke tijden. Laatst deed hij nog zijn beklag in een interview over dat hij zoveel tijd kwijt is aan randzaken. Ach ja, 1 september volgt definitief oordeel.

Niet uit PL maar uit de League One.
En ik vind het wel goed hoor dat er een oudje gehaald wordt voor die plek.
Zo kan Van Osch gewoon minuten maken in Jong als hij fit is.
Jurjus bij De Graafschap, want minuten maken is ontwikkelen.
Kan Ruiter hier lekker banken en zijn ervaring op Van Osch overbrengen op de trainingen.

2de of 3de keepers zijn vaak oude rotten, P.S.V. heeft bijvoorbeeld Roorda en Van Ede hier gehaald als reserve op hun oude dag.
 
Niet uit PL maar uit de League One.
En ik vind het wel goed hoor dat er een oudje gehaald wordt voor die plek.
Zo kan Van Osch gewoon minuten maken in Jong als hij fit is.
Jurjus bij De Graafschap, want minuten maken is ontwikkelen.
Kan Ruiter hier lekker banken en zijn ervaring op Van Osch overbrengen op de trainingen.

2de of 3de keepers zijn vaak oude rotten, P.S.V. heeft bijvoorbeeld Roorda en Van Ede hier gehaald als reserve op hun oude dag.

Zoet, Unnerstall en keeperstrainer kunnen natuurlijk de jeugdkeeper het eea bijbrengen, daarvoor haal je naar mijn mening geen ervaren keeper op. De 2e keeper komt al bijna nooit toe aan spelen. Zinloze exercitie als je het mij vraagt.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zoet, Unnerstall en keeperstrainer kunnen natuurlijk de jeugdkeeper het eea bijbrengen, daarvoor haal je naar mijn mening geen ervaren keeper op. De 2e keeper komt al bijna nooit toe aan spelen. Zinloze exercitie als je het mij vraagt.

Snap je punt hoor maar bij een blessure zou Van Osch op de bank moeten zitten bij het eerste en ik weet niet precies hoe de regels zijn maar volgens mij kun je dan niet meer dezelfde speelronde met jong meedoen.
Dus dan kan Van Osch geen minuten meer maken.

Stukje van de keeperstrainer snap ik ook maar ervaren medespelers kunnen daarin ook gewoon heel belangrijk zijn.
Laatste seizoen dat Schaars bij P.S.V. speelde zette hij als ervaren (wissel)speler vaak de boel op scherp tijdens trainingen.
 
Mocht Lyanco ook nog worden binnengehengeld, dan verdienen de Jong, Gerbrands en de RVC nu al, tegen alle logica in, een standbeeld.
Dan hebben zij alle kritikasters de monden gesnoerd, incluis myself....(a)
 
Ja hoor, onze JDJ zit dus volgens bronnen op dit forum gewoon maar wat te goochelen. En dat terwijl de staff grotendeels uit clowns bestaat. Wat een amateurcirkus bij ons in Eindhoven. Laat hem liever googelen naar nieuwe spelers. Wat een afgang dit. En alsof het verstandig is om nu de Herdgang net voor miljoenen is verbouwd konijnen naar binnen te halen. NIET DUS >> Wat een wanbeleid. :mad::braak::sleep:

/sarcasm ;)

Zelfs als je de sarcasm mode erbij zet wordt ie gemist...:ROFL:
 
Deze vent... Net zo matig als TD als gedurende zijn voetbalcarrière. Alle eerste en tweede keuzes zijn er vandoor (Alvarez, Lyanco) en wij gaan over twee weken netjes de CL in met een achttienjarige back, Viergever, Luckassen/Sainsbury en met wat geluk Dumfries. Voorin is je hele linie weg (Bergwijn mentaal, Lozano geblesseerd en je aanvoerder en topscorer verkocht). Bankspelertje uit de Duitse middenmoot voor de hoofdprijs teruggehaald en concrete interesse in de goorste rat op de Nederlandse velden in jaren. Zometeen pure bagger als Pieters nog terug, slome Jeroentje op doel en Hendrix met de band. Genieten.

Wat mij betreft nu al: John de Jong out. Wegwezen en uitgummen uit de boeken alsof hij hier nooit gewerkt heeft. De CL staat op het spel en deze faalhaas krijgt het voor elkaar om dingen nog erger te verpesten dan je vooraf kon bedenken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan