Technisch Manager

Vol gaan ze voor die irritante grijze Bergmuis. Steek de centen die je in hem wilt steken in Lyanco. Probeer daarnaast ook te voorkomen dat Alvarez naar Ajakkes vertrekt. Met het geld van Luuk en Angelino ,zo'n 25M-27M haal je mogelijk beiden binnen, en kunnen we met een gerust hart het treffen met Basel aangaan.
 
Typisch PSV, Géén of weinig vertrouwen hebben in eigen kwaliteit voorin. Als je dan toch je verdediging niet wilt versterken, houdt dan die centen voor aanvallers in de pocket. Wij PSV fans hebben het nakijken, en pinken weer eens een :sad: weg.
Dit is het officiële PSV forum en volgens mij kijkt niemand van de PSV organisatie ooit op deze site. Ze zouden er zoveel wijzer van worden.
MVB, John de Jong, Vennegoor,Toon Gerbrands en de RVC zouden er opzeker hun voordeel mee doen. Hebben zij überhaupt wel weet van dit forum?
 
Typisch PSV, Géén of weinig vertrouwen hebben in eigen kwaliteit voorin. Als je dan toch je verdediging niet wilt versterken, houdt dan die centen voor aanvallers in de pocket. Wij PSV fans hebben het nakijken, en pinken weer eens een :sad: weg.
Dit is het officiële PSV forum en volgens mij kijkt niemand van de PSV organisatie ooit op deze site. Ze zouden er zoveel wijzer van worden.
MVB, John de Jong, Vennegoor,Toon Gerbrands en de RVC zouden er opzeker hun voordeel mee doen. Hebben zij überhaupt wel weet van dit forum?

Je moet als management je eigen koers varen, en niet op het forum van PSV kijken wat de armchair experts ervan vinden. Zeker dat ze vervolgens soms foute beslissingen nemen. Blijkt het te vaak een slechte beslissing, dan volgt ontslag en komt de volgende. Daarmee relativeer ik de boel misschien wel helemaal kapot, en natuurlijk loont het om soms naar je supporters te luisteren, maar het lijkt me een slechte zaak je bedrijfsvoering erop te stoelen. Want ook hier zijn genoeg mensen het niet eens met elkaar. :xp:
 
Typisch PSV, Géén of weinig vertrouwen hebben in eigen kwaliteit voorin. Als je dan toch je verdediging niet wilt versterken, houdt dan die centen voor aanvallers in de pocket. Wij PSV fans hebben het nakijken, en pinken weer eens een :sad: weg.
Dit is het officiële PSV forum en volgens mij kijkt niemand van de PSV organisatie ooit op deze site. Ze zouden er zoveel wijzer van worden.
MVB, John de Jong, Vennegoor,Toon Gerbrands en de RVC zouden er opzeker hun voordeel mee doen. Hebben zij überhaupt wel weet van dit forum?
Laten we in hemelsnaam blij zijn dat het PSV management het beleid niet af laat hangen van de meningen hier op het forum.:D.
 
Klopt, en bovendien, we weten (gelukkig) maar weinig wat er achter de schermen gaande is.
Stel je voor, voor Bommel en de Jong geven aan dat ze zich (terrecht) ernstig zorgen maken, de nood voor een CV en LB meer dan hoog is, n en geven hun kaarten bloot met welke spelers en bedragen ze bezig zijn. Dan kun je er vergif op innemen dat je 1) meer gaat betalen, 2) andere clubs met deze voorkennis jou aftroeven, 3) spelers die op pas op plek 4 van de wensenlijst komen zich verre van vereerd voelen, etc.. Nee, laat de mensen die het beleid voeren dit maar naar eigen inzicht en onder de omstandigheden doen waarmee ze denken de club het meest verder te helpen. Hoewel ik ook ongeduldig word en vrees heb voor de snel naderende CL-voorrondes heb ik weinig andere keuze dan vertrouwen en hoop houden.
 
Laatst bewerkt:
Typisch PSV, Géén of weinig vertrouwen hebben in eigen kwaliteit voorin. Als je dan toch je verdediging niet wilt versterken, houdt dan die centen voor aanvallers in de pocket. Wij PSV fans hebben het nakijken, en pinken weer eens een :sad: weg.
Dit is het officiële PSV forum en volgens mij kijkt niemand van de PSV organisatie ooit op deze site. Ze zouden er zoveel wijzer van worden.
MVB, John de Jong, Vennegoor,Toon Gerbrands en de RVC zouden er opzeker hun voordeel mee doen. Hebben zij überhaupt wel weet van dit forum?
Misschien dat je met ze in contact kan komen?
 
De PSV-selectie is kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet
Technisch manager John de Jong van PSV vult de vacatures bij de club gestaag in. De selectie is vanaf vandaag kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet.


Hier kan ik mij helemaal niet in vinden en begrijp ook niet dat de Jong dit soort onzin uitkraamt.

6 doelmannen voor 1 positie
5 verdedigers voor 4 posities
9 middenvelders voor 3 posities
9 aanvallers voor 3 positities.

Voor elke linie geldt tenminste 3 op 1 positie. Bij verdediging is dat 1,25 op 1.
 
De PSV-selectie is kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet
Technisch manager John de Jong van PSV vult de vacatures bij de club gestaag in. De selectie is vanaf vandaag kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet.


Hier kan ik mij helemaal niet in vinden en begrijp ook niet dat de Jong dit soort onzin uitkraamt.

6 doelmannen voor 1 positie
5 verdedigers voor 4 posities
9 middenvelders voor 3 posities
9 aanvallers voor 3 positities.

Voor elke linie geldt tenminste 3 op 1 positie. Bij verdediging is dat 1,25 op 1.

Heel erg zorgelijk dat er niet wordt gesproken over een nieuwe spits. Malen voldoet echt niet.
 
Heel erg zorgelijk dat er niet wordt gesproken over een nieuwe spits. Malen voldoet echt niet.
Daar sta je denk ik vrij alleen in. Ik vind Malen en Lammers prima voor de spitspositie. Zou je liever Janssen erbij hebben, die huren is waarschijnlijk het alternatief?
 
De PSV-selectie is kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet
Technisch manager John de Jong van PSV vult de vacatures bij de club gestaag in. De selectie is vanaf vandaag kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet.


Hier kan ik mij helemaal niet in vinden en begrijp ook niet dat de Jong dit soort onzin uitkraamt.

6 doelmannen voor 1 positie
5 verdedigers voor 4 posities
9 middenvelders voor 3 posities
9 aanvallers voor 3 positities.

Voor elke linie geldt tenminste 3 op 1 positie. Bij verdediging is dat 1,25 op 1.
Ik vond het niet zo gek.

K: Zoet, Unnerstal, Ruiter
RB: Dumfries, Teze (al is die niet officieel PSV1)
RCV: Sainsbury, Luckassen
LCV: Viergever, Boscagli
LB: Lato, Boscagli (die is dan dubbelop)
RCM: Rosario, Afellay
LCM: Guti, Hendrix, Sadilek
AM: Pereiro, Ihatarren
RA: Lozano, Bruma
S: Malen, Lammers
LA: Bergwijn, Gakpo

En fijn om te horen dat er nog naar kwaliteit wordt gekeken. Ik hoop dat ze daarmee een RCV bedoelen.
 
De PSV-selectie is kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet
Technisch manager John de Jong van PSV vult de vacatures bij de club gestaag in. De selectie is vanaf vandaag kwantitatief compleet, maar kwalitatief nog niet.


Hier kan ik mij helemaal niet in vinden en begrijp ook niet dat de Jong dit soort onzin uitkraamt.

6 doelmannen voor 1 positie
5 verdedigers voor 4 posities
9 middenvelders voor 3 posities
9 aanvallers voor 3 positities.

Voor elke linie geldt tenminste 3 op 1 positie. Bij verdediging is dat 1,25 op 1.
We hebben toch meer dan 5 verdedigers voor die 4 posities: Viergever, Luckassen, Sainsbury, Lato, Boscagli, Dumfries en Teze. Dat is best OK, daar ontbreekt alleen nog maar een goede CV aan.
 
Heel erg zorgelijk dat er niet wordt gesproken over een nieuwe spits. Malen voldoet echt niet.
Het zal anders worden met Malen of Lammers dan met Luuk, maar met al die aanvallers in de selectie verwacht ik wel dat er flink gescoord gaat worden. Ik hoop alleen dat het zich snel uitwijst.

Ik vond het niet zo gek.

K: Zoet, Unnerstal, Ruiter
RB: Dumfries, Teze (al is die niet officieel PSV1)
RCV: Sainsbury, Luckassen
LCV: Viergever, Boscagli
LB: Lato, Boscagli (die is dan dubbelop)
RCM: Rosario, Afellay
LCM: Guti, Hendrix, Sadilek
AM: Pereiro, Ihatarren
RA: Lozano, Bruma
S: Malen, Lammers
LA: Bergwijn, Gakpo

En fijn om te horen dat er nog naar kwaliteit wordt gekeken. Ik hoop dat ze daarmee een RCV bedoelen.

Kwantitatief zijn de aantallen. 5 mensen voor 4 posities. Op het moment dat 1 poppetje stuk gaat of niet (meer) voldoet mag er geen tweede stuk gaan.

Eens, Boscagli komt er waarschijnlijk aan, maar dan nog is het geen vetpot. Je kunt makkelijk 2 blessures hebben op 1 positie of 2 blessures op 2 posities. Stel Viergever en/of Lato raakt langdurig geblesseerd of totaal uit vorm. Dan heb je Boscagli die je op één van die posities neer kunt zetten. Je moet meteen gaan rommelen door spelers te laten spelen op een positie waar ze geen ritme en/of ervaring hebben.

Ik vind het een smalle verdediging en totaal niet in balans met de rest van de selectie. Ik zie PSV overigens eerst gaan voor Berghuis voordat er een verdediger bijkomt.

We hebben toch meer dan 5 verdedigers voor die 4 posities: Viergever, Luckassen, Sainsbury, Lato, Boscagli, Dumfries en Teze. Dat is best OK, daar ontbreekt alleen nog maar een goede CV aan.
Boscagli ligt nog niet vast en Teze is geen selectiespeler voor PSV 1. Daar zal PSV zijn redenen voor hebben.
 
Laatst bewerkt:
Als PSV geen fatsoenlijke cv haalt en alles tot het laatste moment afwacht, dan mogen JdJ en Gerbrands wat mij betreft uitgefloten worden door het publiek. Maar wie weet komen ze deze week alsnog met een goede naam!
 
Als PSV geen fatsoenlijke cv haalt en alles tot het laatste moment afwacht, dan mogen JdJ en Gerbrands wat mij betreft uitgefloten worden door het publiek. Maar wie weet komen ze deze week alsnog met een goede naam!
Met geen woord werd er gesproken over Olivier Boscagli zojuist op Fox Sports 1...(n):sleep:
Had ik wel op gehoopt. Toet vroeg de Jong (weliswaar opname van gisteren) totaal niet naar deze Franse verdediger. Vandaag Toet weer op dit gebied in gebreke gebleven, tijdens een interview met Gerbrands.
 
Met geen woord werd er gesproken over Olivier Boscagli zojuist op Fox Sports 1...(n):sleep:
Had ik wel op gehoopt. Toet vroeg de Jong (weliswaar opname van gisteren) totaal niet naar deze Franse verdediger. Vandaag Toet weer op dit gebied in gebreke gebleven, tijdens een interview met Gerbrands.
Wie is Toet? Iemand van Transport Nederland of zo?
 
Terug
Bovenaan Onderaan