Suently Alberto (V)

@Iraanse PSV-fan: Depay beschouwen ook gewoon als een van onze talenten als hij straks doorbreekt, terwijl hij gewoon een Spartaan is. Ik vind het zeker wat hebben als er jeugd doorbreekt in het eerste, maar die lol ervaar ik ook als een speler maar één jaar voor de beloften heeft gespeeld en daarna naam maakt in het eerste ;)

Daar heb je ook weer gelijk in. OOk ik kan genieten van bijv. een Willems:)
Overigens dacht ik dat Depay van de opleiding van Willem II was?
 
Is inmiddels 18 jaar en speelde dit seizoen tienmaal voor Jong PSV als centrale verdediger. Twee jaar jonger dan concurrenten Hermansson en De Wijs. Gaat hij het redden? Goed dat hij op z'n 18e als cv al wedstrijden speelt tegen JL spitsen die er de beuk in gooien.
 
'Alberto mogelijk bij selectie voor laatste thuiswedstrijd' http://psv.netwerk.to/nieuws/artike... bij selectie voor laatste thuiswedstrijd.php

Alberto en Leemans dan volgend jaar de doorgroeiers? Getekent dat dat Alberto De Wijs en Hermansson heeft ingehaald? Laatstgenoemde heeft excuus: veel blessureleed gehad.
Dat zou mooi zijn. Ik hoor goede verhalen over deze jongen. Maar stond hij altijd al bekend als een heel groot talent, bijv bij Oranje onder 18 enz.?
 
En het ís mooi, namelijk officieel: 'Alberto en Bergwijn zondag op de bank tegen Heracles'
http://psv.netwerk.to/nieuws/artike...ergwijn zondag op de bank tegen Heracles'.php

Depay publiekswissel thuis en dan nog 10 minuutjes Bergwijn laten ballen (Y)
cocu kennende worden het dan 20 minuutjes, hij wisselt immers het liefst rond de 70e minuut.
depay niet laten spelen lijkt mij geen optie, gewoon lekker laten ballen, van te voren ook laten weten dat ie gewisseld gaat worden voor de opkomende jeugd. Kan ie nog ff aan zn doelpuntjes werken, op naar de 25
 
Speelde goed en gedisciplineerd vandaag

Dat lijkt 'ie wel vaker te doen. Heb 'm bij Jong niet veel aan het werk gezien, maar deze voorbereiding maakt hij een prima indruk. Heeft fysiek, snelheid en is bovendien een linkspootje. Doet me daarom sterk denken aan Kongolo. Zelfde houterige doch atletische manier van bewegen. Een verhuur zou waarschijnlijk het beste zijn, aangezien het voor een jeugdspeler erg moeilijk is om Bruma, Isi en wellicht een aankoop uit 't team te spelen. Verliezen we wel wéér een verdediger...
 
Dat lijkt 'ie wel vaker te doen. Heb 'm bij Jong niet veel aan het werk gezien, maar deze voorbereiding maakt hij een prima indruk. Heeft fysiek, snelheid en is bovendien een linkspootje. Doet me daarom sterk denken aan Kongolo. Zelfde houterige doch atletische manier van bewegen. Een verhuur zou waarschijnlijk het beste zijn, aangezien het voor een jeugdspeler erg moeilijk is om Bruma, Isi en wellicht een aankoop uit 't team te spelen. Verliezen we wel wéér een verdediger...

Deze verdediger zou ik juist NOG niet verhuren.
Eerst laten ruiken af en toe aan het grote werk.
Als t een echt talent is, speelt ie zichzelf wel in de basis en anders misschien jaartje verhuren.
 
Deze verdediger zou ik juist NOG niet verhuren.
Eerst laten ruiken af en toe aan het grote werk.
Als t een echt talent is, speelt ie zichzelf wel in de basis en anders misschien jaartje verhuren.

Voor verdedigers is het veel moeilijker om je in het team te spelen in vergelijking met een aanvaller. Aanvallers worden vaak gewisseld, terwijl de jongens centraal achterin vaak 90 minuten blijven staan. Met Bruma, Isi en wellicht een aankoop voor zich zal het moeilijk worden om aan voldoende minuten te komen in het eerste. Dan kan 'ie zich gaan richten op Jong, maar ik zou 'm liever in de Eredivisie aan het werk zien. Zoals ik al zei, vergelijk ik 'm graag met Kongolo. Een seizoen eredivisie zou Alberto zomaar eens op dat niveau kunnen brengen.
 
Dat lijkt 'ie wel vaker te doen. Heb 'm bij Jong niet veel aan het werk gezien, maar deze voorbereiding maakt hij een prima indruk. Heeft fysiek, snelheid en is bovendien een linkspootje. Doet me daarom sterk denken aan Kongolo. Zelfde houterige doch atletische manier van bewegen. Een verhuur zou waarschijnlijk het beste zijn, aangezien het voor een jeugdspeler erg moeilijk is om Bruma, Isi en wellicht een aankoop uit 't team te spelen. Verliezen we wel wéér een verdediger...

Hoe kun je nu houterig en atletisch tegelijkertijd zijn?
 
Terug
Bovenaan Onderaan