Suently Alberto (V)

Hoe kun je nu houterig en atletisch tegelijkertijd zijn?

Het kan zo zijn dat je heel snel bent of veel kracht in een beweging kan uitvoeren maar dat je loop techniek verder waardeloos is. Misschien bedoelt hij zo iets?

Denk dat Philip het wel een beetje uitlegt. Hij heeft geen bijzonder fijne motoriek, oogt wat houterig. Compenseert hij met z'n grote passen en kracht in het duel.
 
Kan het zo zijn dat deze jongen gewoon de backup achter Bruma en Isimat is? Volgens mij is deze gast klaar voor het eerste ( dat bazeer ik enkel op de goede dingen die ik van hem lees de laatste weken) Is hij er klaar voor?
 
Goede verdedigers scouten voor de jeugdopleiding en vervolgens goed opleiden lijkt voor PSV bijna onmogelijk. Hopelijk dat Obispo na Bouma het eerste PSV talent wordt dat het wel haalt.
 
Goede verdedigers scouten voor de jeugdopleiding en vervolgens goed opleiden lijkt voor PSV bijna onmogelijk. Hopelijk dat Obispo na Bouma het eerste PSV talent wordt dat het wel haalt.

Bouma was in de jeugd linksbuiten, dus dat telt ook niet echt. Wie weet maakt De Wijs het wel waar dit seizoen?
 
Bouma was in de jeugd linksbuiten, dus dat telt ook niet echt. Wie weet maakt De Wijs het wel waar dit seizoen?

De Wijs kan het beest van Eindhoven worden. Hopelijk gaat hij zich dit seizoen flink ontwikkelen, daarnaast mag die Obispo best voor de leeuwen gegooid worden.
 
Bouma was in de jeugd linksbuiten, dus dat telt ook niet echt. Wie weet maakt De Wijs het wel waar dit seizoen?

Haha helemaal vergeten. Kun je nagaan. PSV heeft nooit een fatsoenlijke verdediger opgeleid. Eerlijk gezegd ben ik bang dat de wijs geen PSV materiaal is, maar aangezien de verdedigingslinie niet overloopt van kwaliteit vind ik dat hij wel de kans zou moeten krijgen.
 
Komt gewoon tekort, paar jaar geleden leek hij het eerste te kunnen maar heeft zich daarna niet goed doorontwikkeld. Wellicht lukt dat bij NEC wel, maakt hier ruimte voor nieuwe jeugd :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan