Sturm Graz - PSV | Donderdag 30 september | Eindstand 1-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Volgens mij zit er een dosis sarcasme of cynisme in maar als je al bang moet zijn voor sturm graz….

Geloof me, deze winnen jullie gewoon. 29,5 miljoen.. alleen Madueke zou dit al op kunnen leveren.

Sturm in een Graz water dus
Willem II was een sigaar uit eigen doos. Een opgerookte sigaar.
En tegen Go Ahead Eagles ontsnapt uit de klauwen van een adelaar.
;)
Ik ben voor de duvel niet bang. :devilish:
 
Willem II was een sigaar uit eigen doos. Een opgerookte sigaar.
En tegen Go Ahead Eagles ontsnapt uit de klauwen van een adelaar.
;)
Ik ben voor de duvel niet bang. :devilish:

En komend weekend tegen Sparta....strijdend tot je ten onder gaat?. THIS IS....... PSV!!!
 
Volgens mij zit er een dosis sarcasme of cynisme in maar als je al bang moet zijn voor sturm graz….

Geloof me, deze winnen jullie gewoon. 29,5 miljoen.. alleen Madueke zou dit al op kunnen leveren.

Sturm in een Graz water dus
Alleen het is PSV waar je het over hebt, dat verlies je als Ajacied misschien even uit het oog. PSV is er meester in om schlemielig en onnodig wedstrijden te verkloten, en europees al helemaal.
 
Laatst bewerkt:
De Vulva V46. Niet kapot te krijgen. Al het ik het idee dat de bekleding her en der wat dunnetjes wordt.
Dus ik koekelen op ‘v46’, maar dat zijn boten joh, die beginnen bij $210.000. Toe maar.

Oh, maar ook motorhelmen en obscure opbergkisten.

Nou, daar kom ik dus niet uit. Dan maar koekelen op ‘vulva.’
….Goh, het rimstrookje hoort daar ook bij. Wist ik helemaal niet. Weer wat geleerd.

0-3.
 
Laatst bewerkt:
Als Sheriff Tiraspol kan winnen bij Real Madrid, dan kan PSV ook winnen bij Sturm Graz, hoe onwaarschijnlijk velen van jullie dat blijkbaar vinden.

1-3
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan