PSV moet nog 12 miljoen overmaken voor Bruma en nog meer dan helft van geld voor Baumi. Dus maak je voorlopig geen illusies met dit flut bedrag wat we voor onze beste speler hebben gekregen.

Andersom kan het ook nog bedragen binnenkrijgen voor Luuk de JOng of Lozano. Transferbedragen worden toch altijd in termijnen betaald. Lijkt mij toch niet dat Bruma op de pof is gehaald met het oog op toekomstige transfer Bergwijn? Hoe kom je daar bij?
 
Andersom kan het ook nog bedragen binnenkrijgen voor Luuk de JOng of Lozano. Transferbedragen worden toch altijd in termijnen betaald. Lijkt mij toch niet dat Bruma op de pof is gehaald met het oog op toekomstige transfer Bergwijn? Hoe kom je daar bij?
Dat staat al lang en breed in de media. Bruma is voor 15 mihoen gehaald he :oops: en daarvan heeft psv maar 3 miljoen overgemaakt.
 
Dat staat al lang en breed in de media. Bruma is voor 15 mihoen gehaald he :oops: en daarvan heeft psv maar 3 miljoen overgemaakt.

Zoals ik in een ander topic al aangaf: ik kan me niet voorstellen dat Bruma and Baumi zijn gehaald voor bedragen die PSV helemaal niet in kas had. Bij een inkoop anticiperen op een eventuele verkoop in de toekomst is een schoolvoorbeeld van financieel mismanagement en ik mag hopen dat PSV daar niet aan doet. Geen enkele RvC / Directie zou daar ooit mee in moeten stemmen.
 
Kaf op het koren van Madueke? In dat opzicht kun je jezelf afvragen of wij niet gruwelijk voor de gek worden gehouden door het bestuur, wellicht zagen zij dit al lang aankomen?
Past mooi bij het moddergooien.
 
Kaf op het koren van Madueke? In dat opzicht kun je jezelf afvragen of wij niet gruwelijk voor de gek worden gehouden door het bestuur, wellicht zagen zij dit al lang aankomen?
Past mooi bij het moddergooien.

Kaf van het koren scheiden (het goede van het slechte scheiden)
Er is geen koren zonder kaf (elk voordeel heb ze nadeel)
Koren op zijn molen (dat komt hem goed van pas)

Ik weet niet zeker welk spreekwoord je bedoelde en heb daarom ook geen idee wat je bedoeld met de situatie Madueke?
Die jongen gaat best lekker dacht ik (belangrijke rol in de jeugd, als een van de jongste spelers naar JPSV en nu al dicht tegen een debuut/meetrainen bij het eerste. Volgens mij kan Madueke zomaar dit seizoen de stap gaan maken?
 
Die hele scene heeft ons zeker wel een paar miljoen gekost aan de onderhandelingstafel. Niet alleen de schuld van de directie. :(

Tuurlijk wel! Er staat toch nergens geschreven dat ze door al dat gezeik maar genoegen moeten nemen met minder?! Hou hem maar aan zijn contract anders. Het lijkt wel of iedereen het maar voor zoete koek slikt dat als spelers beginnen te zeiken dat je ze maar weg moet doen. Puur paniekvoetbal van de directie. 100% te wijten aan Johnny en Toon
 
Ik verbaas me wel over de negatieve reacties jegens Bergwijn. Eeuwig respect voor deze topper.

Kind van de club, zes jaar lang alles gegeven voor ons, belangrijk geweest, langer gebleven dan hij had moeten doen en één van de grootste talenten die we ooit hebben opgeleid. En die maakt dan een stap naar de (sub)top van de sterkste competitie ter wereld. Daar mogen we trots op zijn.

Ik verbaas me werkelijk om zelfs het minste negatieve woord dat hier over Bergwijn wordt gesproken. Los van dat nog een half jaar bij deze verrotte club zijn carrière om zeep zou kunnen helpen en dus ook zijn transferwaarde zou doen kelderen (dus ook negatief voor PSV), je gaat toch niet voor je plezier ballen met Bruma en Gakpo? Ik zou ook denken: je ontslaat een trainer, een grootheid, een legende met wie het prima kunnen vinden omdat de technische directie hun fouten op het bordje van dezelfde trainer gooien. Vervolgens moet ik met een stel B-acteurs wedstrijdjes tegen Emmen gaan spelen, is er iedere dag een negatieve sfeer als ik naar m'n werk ga en kan ik niks goed doen.

Mensen hier weten hoe veel ik van PSV hou, maar zelfs als ik voetballer was geweest had ik zo snel mogelijk weggegaan uit deze ellende. Voor m'n carrière en m'n mentale gezondheid. Lullige tekenbonus afgelopen zomer of niet. Dikke doei.

Betekent nog niet dat hij werk moet weigeren toch?! Dat stoort mij mateloos. En de manier van handelen. Doet niks af aan zijn talent of gevoel voor PSV, maar dat vind ik dusdanig waardeloos dat ik wel klaar ben met Stevie :braak:
 
Kaf van het koren scheiden (het goede van het slechte scheiden)
Er is geen koren zonder kaf (elk voordeel heb ze nadeel)
Koren op zijn molen (dat komt hem goed van pas)

Ik weet niet zeker welk spreekwoord je bedoelde en heb daarom ook geen idee wat je bedoeld met de situatie Madueke?
Die jongen gaat best lekker dacht ik (belangrijke rol in de jeugd, als een van de jongste spelers naar JPSV en nu al dicht tegen een debuut/meetrainen bij het eerste. Volgens mij kan Madueke zomaar dit seizoen de stap gaan maken?
Hij heeft zijn debuut in PSV 1 al tegen VVV gemaakt (a)
 
Betekent nog niet dat hij werk moet weigeren toch?! Dat stoort mij mateloos. En de manier van handelen. Doet niks af aan zijn talent of gevoel voor PSV, maar dat vind ik dusdanig waardeloos dat ik wel klaar ben met Stevie :braak:
Hij heeft helemaal geen werk geweigerd... Hooguit op het veld met hangende schouders, maar om afgelopen zondag "werkweigering" te noemen is echt overdreven.

Voor de duidelijkheid: hij heeft donderdag na de wedstrijd al officieel aangegeven dat hij serieus in contact stond met de Spurs. Als het om dit soort bedragen gaat vind ik zelfs dat PSV hem niet had moeten opstellen, ongeacht of hij had willen spelen. Zie Pereiro. Één dom moment van zo een lompe tukker en alles is voor niets geweest. Ga lekker keuren, doe je ding, en wij gaan onderhandelen. Maar nee, lekker alle vuile was buiten hangen, dertig lullige miljoentjes eruit slepen en volledige chaos creëren. Ik ben blij voor Bergwijn dat hij hier weg is.
 
De sneer die Stevie aan Ajax uitdeelt vind ik persoonlijk veelzeggend. Hij flirtte openlijk afgelopen zomer met Ajax, heeft daar ook vrienden zitten. Alles om maar makkelijk zieltjes te winnen bij de Spurs.
 
De sneer die Stevie aan Ajax uitdeelt vind ik persoonlijk veelzeggend. Hij flirtte openlijk afgelopen zomer met Ajax, heeft daar ook vrienden zitten. Alles om maar makkelijk zieltjes te winnen bij de Spurs.
Ach, ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn. Dat wil niet zeggen dat ik Ajax wat gun.

En heeft Bergwijn openlijk geflirt met Ajax? Ik volg dat nieuws niet allemaal, dus ik kan dat gemist hebben. Maar Ajax was toch geïnteresseerd in Bergwijn en PSV heeft dat afgekapt. Had Bergwijn zich daar ook over uitgelaten?
 
Ach een sneertje naar Ajax en een makkelijke lach bij zijn nieuwe teamgenoten. Dat moet toch kunnen. Lijkt me dat zelfs de meest oprechte Ajax-fan hier niet echt mee zal zitten. Ik als PSV-supporter nog minder.
 
Kaf van het koren scheiden (het goede van het slechte scheiden)
Er is geen koren zonder kaf (elk voordeel heb ze nadeel)
Koren op zijn molen (dat komt hem goed van pas)

Ik weet niet zeker welk spreekwoord je bedoelde en heb daarom ook geen idee wat je bedoeld met de situatie Madueke?
Die jongen gaat best lekker dacht ik (belangrijke rol in de jeugd, als een van de jongste spelers naar JPSV en nu al dicht tegen een debuut/meetrainen bij het eerste. Volgens mij kan Madueke zomaar dit seizoen de stap gaan maken?

Ach zolang Madueke maar bij de goede zit 😁
Koren op de molen uiteraard, geen idee wat voor Brainfart ik had!
 
De sneer die Stevie aan Ajax uitdeelt vind ik persoonlijk veelzeggend. Hij flirtte openlijk afgelopen zomer met Ajax, heeft daar ook vrienden zitten. Alles om maar makkelijk zieltjes te winnen bij de Spurs.

Och, een sneer. Hij zegt het met een glimlach. Ik zie het grote probleem niet, behalve dat hij zich niet populair maakt in Amsterdam, maar dat zal hij zelf ook wel weten en accepteren. Zijn ''vrienden'' zullen hem dat niet kwalijk nemen, die kennen hem immers beter dan dat wij dat doen.
 
Ach een sneertje naar Ajax en een makkelijke lach bij zijn nieuwe teamgenoten. Dat moet toch kunnen. Lijkt me dat zelfs de meest oprechte Ajax-fan hier niet echt mee zal zitten. Ik als PSV-supporter nog minder.
Slaap er ook niet minder om. Geeft alleen aan wat voor persoon het is.
 
Ach, ik heb ook vrienden die voor Ajax zijn. Dat wil niet zeggen dat ik Ajax wat gun.

En heeft Bergwijn openlijk geflirt met Ajax? Ik volg dat nieuws niet allemaal, dus ik kan dat gemist hebben. Maar Ajax was toch geïnteresseerd in Bergwijn en PSV heeft dat afgekapt. Had Bergwijn zich daar ook over uitgelaten?

Volgens mij heeft Bergwijn het niet per se hard ontkend, maar er is verder volgens mij ook geen bewijs dat hij wel met ajax gesproken heeft over een overgang. Maar sowieso, als je kan kiezen tussen ajax of een betere club, dan kies voor de betere club.
 
Terug
Bovenaan Onderaan