Je kan in dit seizoen niet je allerbeste speler halverwege voor 35 miljoen verkopen. Bergwijn is verdomme de enige die nog iets van kwaliteit brengt.
Nu hem verkopen en we eindigen daadwerkelijk onder Willem 2 en Feyenoord

Dat betekent playoffs, en vrijwel automatisch volgend jaar geen Europees voetbal. Je moet alles op alles zetten om in ieder geval 3e te worden voor directe kwalificatie.. Het jaar is al kapot, maar om nou alles weg te gooien voor zo'n minimaal bedrag.. Kijk, is het nou 50 miljoen.. Misschien. Maar alles lager is echt belachelijk.
 
Je kan in dit seizoen niet je allerbeste speler halverwege voor 35 miljoen verkopen. Bergwijn is verdomme de enige die nog iets van kwaliteit brengt.
Nu hem verkopen en we eindigen daadwerkelijk onder Willem 2 en Feyenoord

Dat betekent playoffs, en vrijwel automatisch volgend jaar geen Europees voetbal. Je moet alles op alles zetten om in ieder geval 3e te worden voor directe kwalificatie.. Het jaar is al kapot, maar om nou alles weg te gooien voor zo'n minimaal bedrag..

Precies!
 
Kwaliteit? Bergwijn?
Die heeft dus echt veel te weinig gebracht.

En na dit seizoen is hij maar 25 miljoen waard.
Dus profiteer van de haast die de Spurs hebben.

Strik er om.
Veel plezier in Londen waar je nooit gaat spelen.
 
Snap ik, maar dat kan er toch niet toe leiden dat hij plotseling minder waard is dan Lozano?

Zo werkt handelspositie nou eenmaal.
Spurs zien ook wel dat PSV op de laatste poten staat.
PSV kan de kikkers niet in de kruiwagen houden als het zo amateuristisch slecht is.

En ondertussen gaan Toon en JdJ maar hun gang.
 
Zo werkt handelspositie nou eenmaal.
Spurs zien ook wel dat PSV op de laatste poten staat.
PSV kan de kikkers niet in de kruiwagen houden als het zo amateuristisch slecht is.

En ondertussen gaan Toon en JdJ maar hun gang.

PSV kan ook wel zien dat Spurs volledig in paniek is na de blessure van Kane, voor wie ze al geen vervanger hebben. Ben blij dat jij de onderhandelingen niet doet in ieder geval...
 
Herinneren we ons nog dat Feyenoord 15-20 miljoen vroeg voor een 28-jarige Steven Berghuis?

Jazeker, een koopje. Een speler die bij Feyenoord uitblinkt in goede en slechte tijden en betere statistieken heeft dan meneer Bergwijn. Schande dat we dat hebben laten lopen.
 
Ben blij dat jij de onderhandelingen niet doet in ieder geval...

Ik zou hem niet verkopen onder de 50 miljoen openingsbod.
PSV WIL hem verkopen en daarom is de prijs laag, als Spurs hem echt graag WIL kopen bieden ze namelijk makelijk het dubbele
 
Bergwijn en zijn vader moeten uitkijken dat door de achterdeur vertrekken niet de rode draad in zijn carrière wordt. Toen hij twee keer gepasseerd werd door Trusfull ging zijn vader langs de lijn zwaaien met een witte handdoek. Daarna verdween hij plotseling en kwam hij naar PSV. En nu ook als het even tegenzit de benen nemen en weer via de achterdeur en met veel bombarie je club verlaten. Als je de echte top wil bereiken, dan moet je in alle opzichten het uiterste uit jezelf halen en dat doen in verschillende situaties. Op deze manier bouw je een naam op en zal je “zelfs” bij een Tottenham niet gaan slagen hoewel ik vanuit PSV belangen dat echt niet hoop.
 
35 miljoen is echt een lachertje. PSV vroeg van de zomer ook 35m en toen was zijn contract nog niet verlengd. Met een verbeterd contact lijkt me dat de transferprijs ook omhoog gaat. Zeker ook omdat het een wintertransfer is naar een club die dringend op zoek is naar aanvallende versterking. 50 miljoen had ik acceptabel gevonden
 
Terug
Bovenaan Onderaan