Kan met enkele klikken filmpjes vinden van o.a. psv O15 en 019, niet iedere wedstrijd maar nog wel wat materiaal uit bv maart dit jaar

Kun je mij trouwens daar een paar linkjes van sturen? Ik kan alleen uit 2014 filmpjes vinden van de periode maart.
 
Vandaag mondeling akkoord voor 5 jaar. Mag pas in oktober officieel zijn handtekening zetten onder het contract. Goede zaak!
 
Vandaag mondeling akkoord voor 5 jaar. Mag pas in oktober officieel zijn handtekening zetten onder het contract. Goede zaak!
Ook goed dat het zo naar buiten komt, kan hij niet ineens niet tekenen dan en mocht hij het toch doen, wordt hij lekker publiekelijk afgemaakt :D
 
Rik Elfrink@RikElfrink 2 min.2 minuten geleden Steven Bergwijn (17) definitief naar de A-selectie bij #PSV. Geen verrassing, hij was daar al sinds begin dit jaar actief.


Bergwijn dus naar de eerste selectie. Kan dus ook worden verplaatst.
 
Bij Jong PSV spelen in principe geen spelers uit het eerste tot nu toe. Hoop dat er voor Bergwijn wel een uitzondering gemaakt wordt, anders komt hij dit seizoen nauwelijks aan spelen toe.
 
Altijd al veel gehoord van deze naam, dus ik zoek hem even op:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=SfWzR4qKRxw[/video]

Beetje type Depay. Ben nu al fan.
 
Zitten leuke goals tussen, ben benieuwd, wel leuk om met hem en Lestienne te kunnen wisselen op links, compleet andere speler, lastig omschakelen voor de tegenstander.
 
Terug
Bovenaan Onderaan