Ik mis nog Hiwat in het rijtje van Octo, ook een groot talent. Enorm sterk en groot voor zijn leeftijd. Wat opvalt is dat er geen toptalenten lopen in het centrum van de verdediging. Ik stel voor om centrale verdediger weg te halen bij Groningen A1, lijkt qua type veel op Van Dijk. Is aanvoerder oranje onder 19. Ben z'n naam vergeten.

Van Dam.
 
Ik mis nog Hiwat in het rijtje van Octo, ook een groot talent. Enorm sterk en groot voor zijn leeftijd. Wat opvalt is dat er geen toptalenten lopen in het centrum van de verdediging. Ik stel voor om centrale verdediger weg te halen bij Groningen A1, lijkt qua type veel op Van Dijk. Is aanvoerder oranje onder 19. Ben z'n naam vergeten.
Ik dacht dat er een groot talent op de rechtsback positie rondliep bij Groningen. UUUhhh... H... Henk...Hans! Hans Hateboer!
 

Willem, dit kan je niet maken, we hebben al n forum-lid dat zijn goedkeuring / afkeuring op de kop baseert :eek:, je maait m het gras voor de voeten weg! Lees je toch eens in in het archief om de heersende mores van het forum te kennen ;)
 
Willem, dit kan je niet maken, we hebben al n forum-lid dat zijn goedkeuring / afkeuring op de kop baseert :eek:, je maait m het gras voor de voeten weg! Lees je toch eens in in het archief om de heersende mores van het forum te kennen ;)

Sorry het spijt me, ik zal mn post aanpassen :D
 
Steven Bergwijn en Kenneth Paal gaan beide mee naar Grancanaria voor het Trainingskamp. Het zou natuurlijk mooi zijn voor beide om minimaal een helft te mogen spelen tegen Sparta Praag en/of Celtic. Mooie ervaring en ik denk ook wel goed voor de ontwikkeling.
 
Zodra hij hersteld is van zijn liesblessure, schuift Steven Bergwijn van PSV A1 door naar de A-selectie. Details dadelijk op VI.nl
0 antwoorden 0 retweets 1 favoriet

Aldus TwitterThijs. Mooi nieuws.
 
Ja en goed voor de ontwikkeling van Bergwijn komt denk ik elke wedstrijd dan wel in actie.

Zou ik niet op tellen. Ik denk dat Locadia meer invalbeurten zal krijgen. Bergwijn zal voor 'vast' gaan meetrainen met het eerste. Speelminuten is weer iets heel anders. Mogelijk af en toe een invalbeurtje.
 
Mooi, laat hem maar meetrainen met het eerste, maar zijn wedstrijden nog zoveel mogelijk spelen bij Jong, aan af en toe een invalbeurtje heeft hij denk ik minder, al zal het natuurlijk wel mooi zijn als hij een basisplaats weet te veroveren.. Ach zal wel niet, maar dromen mag ;)
 
http://www.vi.nl/nieuws/bergwijn-mag-zich-bewijzen-in-hoofdmacht-psv.htm

Zodra hij is hersteld van zijn lichte liesblessure schuift PSV-talent Steven Bergwijn van de A1-junioren door naar de A-selectie van trainer Phillip Cocu. De zeer getalenteerde zeventienjarige vleugelspeler maakte indruk tijdens het trainingskamp van PSV op Gran Canaria.
Mooi, enige nadeel met de hoge doorstrook van de jeugd is dat de prestaties van Jong PSV onder druk komen te staan. Anderzijds, degraderen kunnen ze niet, dus heel groot is dat probleem ook niet.
 
Mooi, enige nadeel met de hoge doorstrook van de jeugd is dat de prestaties van Jong PSV onder druk komen te staan. Anderzijds, degraderen kunnen ze niet, dus heel groot is dat probleem ook niet.
Het meedoen van Jong PSV aan de JL moet alleen als een middel worden gezien ter ontwikkeling van jong individueel talent door veel speeltijd in een fysieke competitie. De teamprestaties zijn wat mij betreft van secundair belang.
 
Terug
Bovenaan Onderaan