Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Beetje a la Lens? Was ook redelijk gelijkwaardig aan PSV. Deed het destijds in de competitie ook niet zo goed, maar lastige ploeg toen.Ondanks hun slechte en onze goede vorm verwacht ik een moeilijke pot. Wel weer een typische ploeg waar PSV het gewoon moeilijk tegen heeft vaak, zie ook Shaktar. Opportunistisch en fysieke ploeg.
Lens, Sevilla. Dat soort ploegen inderdaad.Beetje a la Lens? Was ook redelijk gelijkwaardig aan PSV. Deed het destijds in de competitie ook niet zo goed, maar lastige ploeg toen.
Ik denk dat je hier met een gelijkspel al aardig tevreden zou moeten zijn.Lens, Sevilla. Dat soort ploegen inderdaad.
Ik denk dat je hier met een gelijkspel al aardig tevreden zou moeten zijn.
Dat zijn niet echt vergelijkbare ploegen, toch? Ik zie Sevilla als een technische ploeg met wat zuigertjes. Lens is een fysieke ploeg met grote, sterke spelers. Ik verwacht van Brest hetzelfde. Waarschijnlijk ook daarom De Jong gisteren gespaard.Lens, Sevilla. Dat soort ploegen inderdaad.
0-3 einde discussie.Dat zijn niet echt vergelijkbare ploegen, toch? Ik zie Sevilla als een technische ploeg met wat zuigertjes. Lens is een fysieke ploeg met grote, sterke spelers. Ik verwacht van Brest hetzelfde. Waarschijnlijk ook daarom De Jong gisteren gespaard.
Oké0-3 einde discussie.
Ja, je denkt dat het vrij noordelijk ligt, maar litg helemaal op de punt van Bretagne inderdaad.Brest, de plaats in Frankrijk dat veder weg ligt dan je denkt. Ongeveer net zo ver als Bordeaux.
Maar goed voetbal, ik ben alleen tevreden met een winstpartij.
Zo hee, dat zijn matige cijfersAls mijn sheets up tot date zijn hebben wij 18x een Europese uitwedstrijd in Frankrijk gespeeld. Daarvan wonnen we er welgeteld 1. 6x gingen we weg met een gelijkspel, de rst ging verloren. In 7 wedstrijden konden we het net niet vinden.
Maar onder Bosz is alles anders, wordt gewoon 1-3.
Oeps, volledig verkeerd gekeken, dit zijn de cijfers van SpanjeZo hee, dat zijn matige cijfers
Niet vreselijk veel beter hahahaLaatste slok koffie binnen,
Uitwedstrijden Frankrijk, 17x gespeeld, 2x gewonnen. 9x gelijk en 6x verloren