Stade Brest - PSV | Dinsdag 10 december | Eindstand 1-0

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MsIlUYl.png

Geen eerdere wedstrijdinfo.

Brest heeft 16 punten uit 14 en staat 11e.
18 punten achter de koploper, waar wij 1-1 hebben gespeeld (weliswaar met wat kunst- en vliegwerk, maar toch).

Dit moet zo gezien 3 punten worden.

Brest doet het dan gek genoeg wel weer aardig in de CL tot nu toe.
Maar toch, gezien onze vorm, moeten er 3 punten mee naar huis. Alles minder dan dat, is slecht.

Ondanks hun slechte en onze goede vorm verwacht ik een moeilijke pot. Wel weer een typische ploeg waar PSV het gewoon moeilijk tegen heeft vaak, zie ook Shaktar. Opportunistisch en fysieke ploeg.
Beetje a la Lens? Was ook redelijk gelijkwaardig aan PSV. Deed het destijds in de competitie ook niet zo goed, maar lastige ploeg toen.

Lens, Sevilla. Dat soort ploegen inderdaad.
Dat zijn niet echt vergelijkbare ploegen, toch? Ik zie Sevilla als een technische ploeg met wat zuigertjes. Lens is een fysieke ploeg met grote, sterke spelers. Ik verwacht van Brest hetzelfde. Waarschijnlijk ook daarom De Jong gisteren gespaard.

Dat zijn niet echt vergelijkbare ploegen, toch? Ik zie Sevilla als een technische ploeg met wat zuigertjes. Lens is een fysieke ploeg met grote, sterke spelers. Ik verwacht van Brest hetzelfde. Waarschijnlijk ook daarom De Jong gisteren gespaard.
0-3 einde discussie.

Brest, de plaats in Frankrijk dat veder weg ligt dan je denkt. Ongeveer net zo ver als Bordeaux. :eek:

Maar goed voetbal, ik ben alleen tevreden met een winstpartij.

Brest, de plaats in Frankrijk dat veder weg ligt dan je denkt. Ongeveer net zo ver als Bordeaux. :eek:

Maar goed voetbal, ik ben alleen tevreden met een winstpartij.
Ja, je denkt dat het vrij noordelijk ligt, maar litg helemaal op de punt van Bretagne inderdaad.

Als mijn sheets up tot date zijn hebben wij 18x een Europese uitwedstrijd in Frankrijk gespeeld. Daarvan wonnen we er welgeteld 1. 6x gingen we weg met een gelijkspel, de rst ging verloren. In 7 wedstrijden konden we het net niet vinden.

Maar onder Bosz is alles anders, wordt gewoon 1-3.
Zo hee, dat zijn matige cijfers

Laatste slok koffie binnen,

Uitwedstrijden Frankrijk, 17x gespeeld, 2x gewonnen. 9x gelijk en 6x verloren

Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan