Speler van de week 2022/2023

Het einde van het seizoen nadert, dus ook de ontknoping van dit topic. Met nog 2 wedstrijden te gaan, ligt er al tijden niet veel meer open. Of moet het de derde plek van Cody Gakpo zijn? PSV speelde een matige thuiswedstrijd tegen Fortuna Sittard. Het kreeg weer eens een stomme goal tegen en vocht daar de hele wedstrijd tegen. Uiteindelijk was het weer Xavi Simons die PSV met een mooie knal redde. Toch is hij niet de speler van de week. Dat is Joey Veerman, de nummer 2 van de stand. In de stand wijzigde er deze week precies ....... niks!

646742ea4f7a3-veerman.jpg


646743081149e-svdw_19.JPG


646743858c914-stand_19.JPG
 
1. Veerman (altijd constant)
2. Luuk (belangrijke goal)
3. Sangare (minst slechte van de rest)
 
1. Veerman
2. De Jong
3. Sangaré?
Sangaré serieus? Wat een ergernis die gast. Echt nul inzet, laat zich continu eruit lopen.

1. Veerman, naar mijn mening de enige die wel z’n niveau haalt
2. Xavi, toch weer doorslaggevend
3. Mwene, de enige verdediger die niet blunderde
 
Sangaré serieus? Wat een ergernis die gast. Echt nul inzet, laat zich continu eruit lopen.

1. Veerman, naar mijn mening de enige die wel z’n niveau haalt
2. Xavi, toch weer doorslaggevend
3. Mwene, de enige verdediger die niet blunderde
Om eerlijk te zijn verdiende Veerman vandaag eigenlijk op nummer 1, 2 en 3 te staan. Als ik het anders zou invullen zou het niet gelden.
 
Sangaré serieus? Wat een ergernis die gast. Echt nul inzet, laat zich continu eruit lopen.

1. Veerman, naar mijn mening de enige die wel z’n niveau haalt
2. Xavi, toch weer doorslaggevend
3. Mwene, de enige verdediger die niet blunderde
Mwene werd voorbijgelopen bij de tegengoal?
 
Sangare? Allemaal last van een zonnesteek zeker. Die heeft wel 20 ballen bij Heerenveen in de voeten gespeeld, en dan ook nog een kans of 10 om zeep geholpen met een zeikbal
 
Terug
Bovenaan Onderaan