Speler van de week 2022/2023

Ik weet dat het geen zinnige bijdrage is, maar:
1. Simons
2. Simons
3. Simons

Zonder hem was dit seizoen in zijn geheel een flop.
 
1. Benitez, foutloos een goede reddingen
2. Xavi, 2 knappe goals, maar liep zich ook erg vaak vast. Daarom geen eerste plek voor hem
3. Teze, ik volg maar enkele bovenstaande forummers, die net als ik moeite hebben met een nummer 3 deze week.

Uit wanhoop zie ik hierboven een paar keer Gerrit genoemd, maar die stond wel erg vaak uit positie vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben t weer vergeten wat je criterium was maar reken je uit AZ voor veiligstellen p2 als topwedstrijd voor dubbele punten of niet?
 
Beste forumvrienden,

Oók dit seizoen wil ik mij opwerpen om de speler van de week en vervolgens dus het seizoen te organiseren (als er overigens een forummer is die er om staat te springen om dit te organiseren, het mag ook overgenomen worden ;)). Het seizoen begint officieel op 30 juli met de wedstrijd om de Fruitschaal tegen Ajax. Na deze wedstrijd kunnen de eerste stemmen ingeleverd worden.

Na het afgelopen seizoen waren er een aantal ideeën tot wijziging van de manier van stemmen. Ik denk dat het handig is om hier een losse poll voor op te zetten. Dat ga ik doen!

Aanvulling na afsluiting van de poll. De regel is dat iedereen een top 3 van in die wedstrijd in actie gekomen PSVers mag noemen. Per stemmer scoort De nummer 1 hiermee 3 punten, de nummer 2 2 punten en de nummer 3 1 punt. Een uitzondering wordt gemaakt voor de topwedstrijden. Hier is de puntenverdeling 5-3-1. De topwedstrijden zijn de Europese wedstrijden, de wedstrijden tegen Ajax en Feyenoord, en de (halve) finale in de beker. Extra toevoeging: de laatste wedstrijd van het seizoen indien dit de beslissende is in het kampioenschap.

In ieder geval vast veel plezier het komende seizoen. Laat de stemmen maar binnen komen!

Hoetierick Bewaak jij het fort? Het is handig om hier - zoals gewoonlijk - een sticky topic van te maken!

Zo zag het er afgelopen seizoen uit:

Ik ben t weer vergeten wat je criterium was maar reken je uit AZ voor veiligstellen p2 als topwedstrijd voor dubbele punten of niet?
Nee, zie bovenstaande quote van de openingspost ;)
 
Tijd voor de eindstand voor speler van de week seizoen 2022 - 2023. Ik begin met de laatste speler van de week. Dat is Xavi Simons. Hij sluit het seizoen in stijl af met zijn 12e speler van de week titel in 35 speelweken! Walter Benitez maakte het Xavi deze week nog lastig, maar dat was onvoldoende om hem deze week van plek 1 af te houden.

647a35ae36520-xavi.jpg


647a375054a18-svdw_21.JPG
 
Laatst bewerkt:
Dan de eindstand. Daar heeft nog een verrassing plaatsgevonden: in de allerlaatste wedstrijd weet Walter Benitez ons aller Cody Gakpo toch nog van het podium af te duwen. Gakpo leek met een half seizoen voldoende punten gescoord te hebben voor een podiumplek, maar net niet dus. Zoals verwacht (bekend) heeft Xavi Simons een immens puntenaantal gescoord en is ruim de winnaar van het klassement. Joey Veerman deed het lang niet gek en is met ruime voorsprong op de nummer 3 2e.

647a38ce65781-podium_2022-2023.JPG


647a3757416db-eindstand_wk_21.JPG


Tussen haakjes trouwens de eindpositie in het klassement van vorig seizoen.
 
Wie scoorde de meeste speler van de week titels? En hoe verliep het podium door het seizoen heen? Hoeveel punten scoorden de spelers van de week per stemmer of per wedstrijd?

647a3d2b33576-aantal_titels.JPG


647a3d3106d5e-overzicht_22-23.JPG
Mooi gedaan weer! Zie alleen 2x Mauro Junior met weektitels 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan