Sparta Rotterdam - PSV | Zondag 27 februari | Eindstand: 1-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat Götze vervangen zal worden zijn toch geen signalen voor? Tenminste, van mij persoonlijk zou het wel een keer mogen, maar Schmidt lijkt nog niet zo ver.
Bruma voor Gakpo is redelijk logisch, gakpo nog geblesseerd.
Btw Als je dit forum leest ben je volgens mij beter ingevoerd dan die Maarten Wijffels.
Bedoel je toevallig Maarten ... (wait for it) ... Twijffels?

(Neem het niet te serieus mensen. Gewoon een edgy grapje tussendoor. Doet ie gewoon)
 
Hopelijk kunnen we een overtuigende overwinning pakken vandaag zo eentje waar je lekker rustig naar kan kijken. Zo eentje die we amper hebben tegenwoordig:). En wint Az van Feyenoord. Belangrijk voor onze strijd om plek 2 helaas.
 
Dat ze daar nog niet mee gestopt zijn. Onvoorspelbaar onze opstellingen. Ik ben niet verbaasd als hij ineens 8 man rust geeft.

Ik hoop Mwene terug voor Max, Veerman op plek Guti en Vinicius voor Zahavi
Sparta is wel de club waarbij hij dat al vaker heeft gedaan.
 
Kan het zijn dat ik daarstraks drie bussen tegenkwam met supporters op weg naar het Kasteel?
Hopelijk kunnen ze zich later vandaag in het feestgedruis storten vanwege een overwinning.
Dan moet onze voorhoede zonder Gakpo natuurlijk wel doelpunten fabriceren.
Een heel andere instelling dan donderdag is dus gewenst.
Nu Feijenoord - AZ leidt met 2-0 - op 4 punten achterstand gezet lijkt te kunnen worden zal er genoeg motivatie zijn mag ik hopen.
 
FMmkAuuXsAAOxLJ
 
Veerman-Sangaré-Götze.
Eindelijk.

Beste Cocu-, van Bommel-, Hendrix-, Rosario- en defensieve middenveldblokadepten: niet meteen zeiken als het nog niet helemaal vlekkeloos verloopt vandaag. Niet 8 jaren geklooi met heel af en toe een positieve uitschieter, gaan vergelijken met 90 minuten kunstgras, alstublieft.

Dank U.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan