Spaans voetbal


Lijkt me zo lekker voor hem dit. Ik zag het al gebeuren dat Koeman ontslagen werd en zijn opvolger Luuk nooit meer zou opstellen.

Wat er nu ook gebeurt, dit pakken ze in ieder geval nooit van hem af.
Zou sowieso zo'n enorme bs zijn om Koeman te ontslaan nu. Ik bedoel, kijk eens waar hij mee moet werken nu. Niet dat het enorm slecht is, maar het bestuur lijkt nog niet te beseffen dat het team even een paar jasjes uit heeft moeten doen. En ja, dan win je niet zomaar van k*tclubs zoals Getafe of Cadiz; dat gaat dan gewoon vrij moeizaam of gewoon niet. Maar ze verwachten kennelijk nog steeds een regelmatige 5 a 6-0 uitslag daar. :clown:
 
Leuk voor Luuk, ik gun hem zo dat hij eindelijk eens een constant seizoen voor zijn internationale track record krijgt. Maar voor nu is het in ieder geval leuk zolang het duurt, want er staan ook weer twee uitwedstrijden voor de deur (Benfica op woensdag en Atletico op zaterdag).

En ook mooi dat Memphis scoort, maar die zie ik sowieso wel een doelpuntje mee pikken
 
Zou sowieso zo'n enorme bs zijn om Koeman te ontslaan nu. Ik bedoel, kijk eens waar hij mee moet werken nu. Niet dat het enorm slecht is, maar het bestuur lijkt nog niet te beseffen dat het team even een paar jasjes uit heeft moeten doen. En ja, dan win je niet zomaar van k*tclubs zoals Getafe of Cadiz; dat gaat dan gewoon vrij moeizaam of gewoon niet. Maar ze verwachten kennelijk nog steeds een regelmatige 5 a 6-0 uitslag daar. :clown:
Eens. Messi scoort tussen de 25-30 goals per jaar minimaal alleen al. Regelmatig topscoorder van de La Liga. Dat je zoiets moet opvangen is gewoon zeer lastig.
 
Vanmiddag heeft de president gezegd dat Koeman sowieso blijft. Dus dan moet je wel oppassen.
Koeman is ook niet het probleem, oké coach niet top, maar de organisatie daar is helemaal naar de klote. Barcelona start met spelers als Memphis, gavi (17), Gonzalez (19), dest, araujo en Mingueza. Leuke jongens voor een Levante of Betis maar niet voor Barca 1 die tegen de koploper speelt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan