Spaans voetbal

Diego Simeone is het publiek aan het opzwepen dat ze wat beter Atlético Madrid moeten toezingen en aanmoedigen.
 
1e nederlaag voor Barcelona in de competitie. Er zullen er nog vele volgen.
 
Laatst bewerkt:

Ja joh, geld zat daar. Gaat allemaal goed. Daarnaast is die 10.000 man extra ook wel nodig, stijf uitverkocht iedere week.
hypotheekje erbij.....
 
Memphis Depay schiet een Penalty binnen zoals het moet.
Cillissen kijkt ernaar en kan niets doen.
41' :BALL:
Barcelona - Valencia 2-1 vlak voor rust.
 
Straks El classico, mijn uitweg als psv afgeslacht word.
Maar dan zie ik dit, ben ik nou gek of is dit gewoon echt gratis geld, 2 schoten minimaal in 90 minuten, dat lukt toch elke pannenkoek van Pec Zwolle nog laat staan een Depay of Benzema

24ca572a269cbce6ef3e28ed35978e6c.png

:fear:
 

Ja, wat zij bedoelen is een schot op goal die niet aangeraakt word door andere en waar mogelijk een goal uit had kunnen komen.
Een Benzema die niet 2+ van zulke dingen heeft in een match? :unsure: Keeper die het pakt is prima, telt als schot op goal
 
Straks El classico, mijn uitweg als psv afgeslacht word.
Maar dan zie ik dit, ben ik nou gek of is dit gewoon echt gratis geld, 2 schoten minimaal in 90 minuten, dat lukt toch elke pannenkoek van Pec Zwolle nog laat staan een Depay of Benzema

24ca572a269cbce6ef3e28ed35978e6c.png

:fear:

Al je spaargeld op in zetten. Kan niet fout gaan.
 
Ja, wat zij bedoelen is een schot op goal die niet aangeraakt word door andere en waar mogelijk een goal uit had kunnen komen.
Een Benzema die niet 2+ van zulke dingen heeft in een match? :unsure: Keeper die het pakt is prima, telt als schot op goal
1e helft geen schot op de goal dacht ik te zien, jij hebt er dus op ingezet?
 
Barcelona - Real Madrid 1-2
Weer een ex-PSV trainer die ontslagen gaat worden. Oh wacht ... Barcelona heeft geen geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan