Spaans voetbal

Karma. Louis gaat straks lekker met dit team wat meneer de trein machinist heeft opgebouwd lekker naar het WK en krijgt alle eer en Koeman blijft achter als een aangeslagen hond.
 
Karma. Louis gaat straks lekker met dit team wat meneer de trein machinist heeft opgebouwd lekker naar het WK en krijgt alle eer en Koeman blijft achter als een aangeslagen hond.
Eigen fout van Koeman. Hij wilde zo graag coach worden van Barcelona, maar iedereen met een beetje verstand wist van tevoren dat er geen eer te behalen zou zijn met dat uitgeklede Barca. Werd natuurlijk nog erger met het vertrek van Messi, en als je dan oliedom een Nederlandse enclave gaat aanleggen, dan kom je met je hoofd op het hakblok te liggen.
 
Karma. Louis gaat straks lekker met dit team wat meneer de trein machinist heeft opgebouwd lekker naar het WK en krijgt alle eer en Koeman blijft achter als een aangeslagen hond.

I totally understand you guys feeling this way about him, but personally I can't help but having the warmest memories about Koeman leading Benfica through the 2005 UCL season. Kind of hurts seeing him like this.
 
Karma. Louis gaat straks lekker met dit team wat meneer de trein machinist heeft opgebouwd lekker naar het WK en krijgt alle eer en Koeman blijft achter als een aangeslagen hond.

De eer die LVG opstrijkt met Oranje nu is echt zijn eigen verdienste. Hij heeft de rommel opgeruimd in de vorm van Babel en Promes en durft de echt harde beslissingen te maken. De Roon uit de basis, Bijlow tot je eerste keeper maken, De Vrij zijn verdiende basisplek geven etc. Koeman maakte van Oranje weer een team, maar was ook zo halstarrig als de pest. Als je eenmaal in het team zat viel je er niet zomaar meer buiten, en als speler die in aanmerking kon komen voor Oranje kwam je er amper tussen. Zie je nu ook bij Barcelona. LVG wil gewoon spelers opstellen waar hij iets in ziet of die in zijn tactisch profiel passen. Niemand is heilig in zijn Oranje. Ook Cillessen, De Ligt en De Roon niet. Wijnaldum zal ook spoedig volgen gok ik. Speel je niet of verkeer je in slechte vorm EN zijn er alternatieven? Dan kun je er ook als gevestigde naam in Oranje naast komen te staan.
 
De eer die LVG opstrijkt met Oranje nu is echt zijn eigen verdienste. Hij heeft de rommel opgeruimd in de vorm van Babel en Promes en durft de echt harde beslissingen te maken. De Roon uit de basis, Bijlow tot je eerste keeper maken, De Vrij zijn verdiende basisplek geven etc. Koeman maakte van Oranje weer een team, maar was ook zo halstarrig als de pest. Als je eenmaal in het team zat viel je er niet zomaar meer buiten, en als speler die in aanmerking kon komen voor Oranje kwam je er amper tussen. Zie je nu ook bij Barcelona. LVG wil gewoon spelers opstellen waar hij iets in ziet of die in zijn tactisch profiel passen. Niemand is heilig in zijn Oranje. Ook Cillessen, De Ligt en De Roon niet. Wijnaldum zal ook spoedig volgen gok ik. Speel je niet of verkeer je in slechte vorm EN zijn er alternatieven? Dan kun je er ook als gevestigde naam in Oranje naast komen te staan.

En als ik dat lees dan denk ik echt bij mezelf, waarom hadden we Louis nodig om dit voor elkaar te krijgen. Dat zag toch ieder figuur met een beetje voetbalverstand. Blijkbaar is de helft van die trainers te incapabel om dat in te zien.
 
En als ik dat lees dan denk ik echt bij mezelf, waarom hadden we Louis nodig om dit voor elkaar te krijgen. Dat zag toch ieder figuur met een beetje voetbalverstand. Blijkbaar is de helft van die trainers te incapabel om dat in te zien.

Ja, maar blijkbaar heb je een bepaald soort cojones nodig om die beslissing ook te maken. Je zou maar een speler die lang onderdeel van Oranje is geweest op sportieve gronden niet oproepen, straks worden zijn vriendjes boos! Nou, dat valt in de praktijk wel mee. Memphis redt zich toch prima zonder Babel en Promes en de sfeer in dat team lijkt opperbest. Koeman bleef maar vasthouden aan Babel en Promes. De Boer gooide Babel er alleen uit als PR stunt voor zichzelf omdat het halve land er om riep, maar hield wel vast aan Promes. Als je autoriteit en kunde uitstraalt kun je dit soort beslissingen gewoon maken en, zoals het hoort, het beste team oproepen en niet een kliekje.
 
En als ik dat lees dan denk ik echt bij mezelf, waarom hadden we Louis nodig om dit voor elkaar te krijgen. Dat zag toch ieder figuur met een beetje voetbalverstand. Blijkbaar is de helft van die trainers te incapabel om dat in te zien.
Ik vond De Vrij in Oranje bij blessures van De Ligt best vaak fouten maken. De concurrentie met De Ligt en Van Dijk is ook groot, toch? Dus niet zo vreemd dat hij niet altijd in stond.
 
Ik vond De Vrij in Oranje bij blessures van De Ligt best vaak fouten maken. De concurrentie met De Ligt en Van Dijk is ook groot, toch? Dus niet zo vreemd dat hij niet altijd in stond.
In Oranje vind ik De Vrij echt stukken beter dan De Ligt. In die hele Nations League run heeft De Ligt aardig wat fouten gemaakt, maar het viel minder op omdat Virgil in een absurde vorm verkeerde.

Niks ten nadele van De Ligt overigens, want dat is ook een fantastische verdediger. Hij heeft gewoon pech dat de twee beste verdedigers van Oranje sinds een paar decennia precies nu op hun piek zitten. Maar daarna gaat De Ligt nog jarenlang onze verdediging leiden, en waarschijnlijk als aanvoerder. Prima vooruitzicht.
 
Ik vond De Vrij in Oranje bij blessures van De Ligt best vaak fouten maken. De concurrentie met De Ligt en Van Dijk is ook groot, toch? Dus niet zo vreemd dat hij niet altijd in stond.

Nee doelde ook meer op het Babel en Promes verhaal en De Roon die gewoon door mocht blijven kloten.
 
Ik vond De Vrij in Oranje bij blessures van De Ligt best vaak fouten maken. De concurrentie met De Ligt en Van Dijk is ook groot, toch? Dus niet zo vreemd dat hij niet altijd in stond.

In het begin en onder De Boer wel, maar dat is wellicht ook inherent aan weinig ritme in Oranje. Op het EK en onder LVG was/is hij een van de sterspelers van Oranje. Ik vind hem in huidige vorm in Oranje nog beter dan Virgil.
 
In Oranje vind ik De Vrij echt stukken beter dan De Ligt. In die hele Nations League run heeft De Ligt aardig wat fouten gemaakt, maar het viel minder op omdat Virgil in een absurde vorm verkeerde.

Niks ten nadele van De Ligt overigens, want dat is ook een fantastische verdediger. Hij heeft gewoon pech dat de twee beste verdedigers van Oranje sinds een paar decennia precies nu op hun piek zitten. Maar daarna gaat De Ligt nog jarenlang onze verdediging leiden, en waarschijnlijk als aanvoerder. Prima vooruitzicht.
Hij viel mij altijd tegen als "beste verdediger van de Serie A". Ik verwachtte dan meer van hem. Ik weet echt niet meer welke wedstrijden dat was. In dit jaar speelt hij in ieder geval top in Oranje.
 
De eer die LVG opstrijkt met Oranje nu is echt zijn eigen verdienste. Hij heeft de rommel opgeruimd in de vorm van Babel en Promes en durft de echt harde beslissingen te maken. De Roon uit de basis, Bijlow tot je eerste keeper maken, De Vrij zijn verdiende basisplek geven etc. Koeman maakte van Oranje weer een team, maar was ook zo halstarrig als de pest. Als je eenmaal in het team zat viel je er niet zomaar meer buiten, en als speler die in aanmerking kon komen voor Oranje kwam je er amper tussen. Zie je nu ook bij Barcelona. LVG wil gewoon spelers opstellen waar hij iets in ziet of die in zijn tactisch profiel passen. Niemand is heilig in zijn Oranje. Ook Cillessen, De Ligt en De Roon niet. Wijnaldum zal ook spoedig volgen gok ik. Speel je niet of verkeer je in slechte vorm EN zijn er alternatieven? Dan kun je er ook als gevestigde naam in Oranje naast komen te staan.
Ja en terecht. Ik ben al jaren fan (hier veel aversie altijd geweest tegen hem), dus ik kan dit alleen maar beamen
 
De eer die LVG opstrijkt met Oranje nu is echt zijn eigen verdienste. Hij heeft de rommel opgeruimd in de vorm van Babel en Promes en durft de echt harde beslissingen te maken. De Roon uit de basis, Bijlow tot je eerste keeper maken, De Vrij zijn verdiende basisplek geven etc. Koeman maakte van Oranje weer een team, maar was ook zo halstarrig als de pest. Als je eenmaal in het team zat viel je er niet zomaar meer buiten, en als speler die in aanmerking kon komen voor Oranje kwam je er amper tussen. Zie je nu ook bij Barcelona. LVG wil gewoon spelers opstellen waar hij iets in ziet of die in zijn tactisch profiel passen. Niemand is heilig in zijn Oranje. Ook Cillessen, De Ligt en De Roon niet. Wijnaldum zal ook spoedig volgen gok ik. Speel je niet of verkeer je in slechte vorm EN zijn er alternatieven? Dan kun je er ook als gevestigde naam in Oranje naast komen te staan.
Hoe is het eigenlijk met de heer Promes, kan hij nog opgepakt worden of is hij onschuldig?
 
Terug
Bovenaan Onderaan