Spaans voetbal

Het is wordt gewoon PSG: Neymar zijn wens gaat in vervulling. Pochettino is een Argentijn en PSG wilde Neymar en Messi al eerder herenigen. Mbape gaat naar Real Madrid ( nog een jaar contract) en van dat geld betalen ze voor twee jaar het salaris van Messi.
 
Zeker waar, maar ik werk ook niet gratis. Ik had zojuist ook de gedachte waarom gaat hij niet voor 2 milj spelen, of 5.. dat verdienste een Memphis daar ook… aan de andere kant als je veruit de allerbeste ter wereld bent raak je ook gewend aan het grote geld en wil je daar ook naar beloond worden.
Maar zuur zal t zijn als hij bij but clubs als PSG of Man City zal spelen. Al heeft Man City net die Grealish voor veeeeeeeell teveel geld gehaald.
Jij werkt niet gratis omdat jij je dat niet kan veroorloven. Wanneer een vrouw mij 100.000 euro geeft voor een uurtje en na 450 uurtjes is haar geld op dan mag ze daarna echt wel 20 uurtjes zonder te betalen.
 
Jij werkt niet gratis omdat jij je dat niet kan veroorloven. Wanneer een vrouw mij 100.000 euro geeft voor een uurtje en na 450 uurtjes is haar geld op dan mag ze daarna echt wel 20 uurtjes zonder te betalen.
Maar….die vrouw mocht sowieso wel 20 uur zonder betalen? ;)
 
Doe mij dan maar Totti. Of Batistuta voor Fiorentina (blijven na degradatie terwijl alle topckubs je willen hebben). Dat zijn legendes voor hun club waarbij t om echte liefde gaat. Bij Neymar, Messi, CR7 heb ik t idee dat er nul echte liefde voor stad en club is.
Messi wilde voor 30% van zijn salaris doorgaan blijkt nu.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Rond de 40 miljoen per jaar. Een fooitje.
Voor de beste voetballer van de wereld zeker. Bale verdient ook zoiets. En zijn ploegmaat Griezman die nog niet eens zijn veters mag strikken. Je kunt het bovendien ook omdraaien. Messi was bereid om Barca 80 miljoen per jaar te besparen. Dan wil je heel graag bij Barca blijven voetballen lijkt mij.
 
Het voetballen voor een van de grootste clubs van de wereld en geboren met zijn talent zou iedereen wel willen. Maar het leven wat daar bij hoort van nergens normaal over straat kunnen en continu onder een vergrootglas moeten leven weegt denk ik zwaarder dan de voordelen. De conclusie is dat Messi stikjaloers op ons is ;P
Logisch, wij zitten op t mooiste forum van de wereld, hij niet :cool:
 
Voor de beste voetballer van de wereld zeker. Bale verdient ook zoiets. En zijn ploegmaat Griezman die nog niet eens zijn veters mag strikken. Je kunt het bovendien ook omdraaien. Messi was bereid om Barca 80 miljoen per jaar te besparen. Dan wil je heel graag bij Barca blijven voetballen lijkt mij.
Ervan uitgaande dat hij graag wil blijven zou je ook kunnen blijven voor het bedrag dat ze hem mogen betalen. Voetbal je nog 2 jaar voor rond de 10 miljoen of zo en die schep je dan op je berg van rond de 800 miljoen. Maar het blijft makkkelijk praten vanaf een “ Seats en sofa” bank.
 
Hahaha die pipo's daar zijn nu hun eigen spelers aan het beschuldigen dat Messi dankzij hen vertrekt (Griezmann, Alba). Misschien moet je bij de directie wezen die jaren wanbeleid heeft gevoerd.
 
Doe mij dan maar Totti. Of Batistuta voor Fiorentina (blijven na degradatie terwijl alle topckubs je willen hebben). Dat zijn legendes voor hun club waarbij t om echte liefde gaat. Bij Neymar, Messi, CR7 heb ik t idee dat er nul echte liefde voor stad en club is.
CR en Neymar kun je niet vergelijken met Messi die al sinds 21 jaar voor Barca uitkomt en altijd maar voor 1 club heeft gespeeld tot zijn 34! Noem jij eens een andere beste voetballer van de wereld die dat heeft gedaan. Messi kon al 4 jaar geleden naar PSG of Man City en zou er iig niet op achteruit gaan, kan ik je vertellen.
Hij wilde nu 70% van zijn salaris inleveren. Ik denk niet dat ik daar toe bereid zou zijn geweest…
En een Totti deed dat allemaal ook niet alleen uit liefdadigheid: hij was destijds een van de bestbetaalde spelers uit de Serie A terwijl hij niet eens bij een echte topclub speelde met hoge inkomsten uit de CL etc.
Sorry dat ik je romantische beeld ietwat vertroebel met deze post ;)
 
CR en Neymar kun je niet vergelijken met Messi die al sinds 21 jaar voor Barca uitkomt en altijd maar voor 1 club heeft gespeeld tot zijn 34! Noem jij eens een andere beste voetballer van de wereld die dat heeft gedaan. Messi kon al 4 jaar geleden naar PSG of Man City en zou er iig niet op achteruit gaan, kan ik je vertellen.
Hij wilde nu 70% van zijn salaris inleveren. Ik denk niet dat ik daar toe bereid zou zijn geweest…
En een Totti deed dat allemaal ook niet alleen uit liefdadigheid: hij was destijds een van de bestbetaalde spelers uit de Serie A terwijl hij niet eens bij een echte topclub speelde met hoge inkomsten uit de CL etc.
Sorry dat ik je romantische beeld ietwat vertroebel met deze post ;)
Geen zorgen, t verandert mijn beeld geenszins. 👍
 
Ik dacht ik probeer het gewoon, wie weet is relix toch soms vatbaar voor argumenten :maniac::maniac::grin:
Ik heb niet veel met Messi, en vindt de bedragen, constructies met zijn pa, belastingschandalen en moeite bij elke contractonderhandeling (vanwege exorbitante eissen) bij n club - die ik vanwege zijn schuld zelf ook niet kan uitstaan - helemaal niks. Is niet objectief of 100% rationeel. En voor Totti spreekt zijn band met de club toch echt tot de verbeelding, die had sportief en financieel n tree hoger gekunt. Bij Barca is dat lastig, sportief gewoon wereldtop en titelkandidaat ieder jaar in imo de sterkste voetbalcompetitie, dus sportief een tree hoger is daar niet/minder meespelend. Maar goed, dit is ook deels zoeken naar argumenten die passen bij mijn beeld/gevoel van Messi. Ik snap dat velen positiever over m denken. Ik vertrouw zijn clubliefde niet zo.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan