Spaans voetbal

Doet me denken aan een 5-0 overwinning van Barça op Madrid (weet niet meer welk jaar, Pep was trainer toen). Was de dag voordat sinterklaas op school kwam en dat zei hij toen ook :D
 
Barcelona mist een enorme kans op 0-5 en Claudio Bravo voorkomt de 1-4 in dezelfde minuut.
 
Real Madrid - FC Barcelona 0-4 eindstand.

Een afgang voor Real Madrid. de muziek keihard om de fluitconcerten niet te horen. :FP:Witte zakdoekjes. :puh:
 
Ik heb er amper wat van meegekregen eerlijk gezegd.
Ben na een paar minuten over geschakeld naar andere velden.

En heb er geen spijt van moet ik zeggen. Liverpool-City was een heerlijke wedstrijd.
Real ben ik even klaar mee. Denk dat ik lekker naar Atletico overloop.
Vind al het drama zoooo vermoeiend. Dat gezeik met die coaches, het ego van al die sterretjes.

Vind het wel best. Real is overleden toen Iker Casillas vertrok met Ancelotti.
 
Ik wil ze wel eens zien tegen Bayern München. :)

Barca voetbalde echt weergaloos vandaag, ik heb oprecht genoten vanaf de eerste seconde. Ik kan dat hele getik niet uitstaan, maar vandaag speelden ze prachtig op de omschakeling met flitsende aanvallen. Dit had 0-8 moeten zijn. Zo een Suarez, dat is toch een van de beste spelers ter wereld. Die goals van hem, wat een genot. Die goal van Iniesta was al helemaal magisch. En dan bij 0-3 even Messi in kunnen brengen. Wat een weelde. :D

Zo een Ronaldo, wat een viezerik. Meneer is weer eens onzichtbaar in een grote wedstrijd en gaat weer vieze en gemene spelletjes spelen. Zijn elleboog was donkerrood waard, net als de smerige schop op Jordi Alba van Bale. Natuurlijk, zo een Alba verdient het ergens wel (hoe vaak hij tegenstanders een rode kaart aannaait met zijn gerol... :braak:), maar de scheidsrechter was bijzonder droevig en durfde niet op te treden tegen de criminelen uit dat walgelijke Madrid. Ik hoop dat Isco dit jaar niet meer in actie komt na die schandalige charge op Suarez. Misselijke schopploeg dat Real, zonder ook maar enige voetbalvisie. Zielig voor James en Navas, voor wie ik beiden een hele grote zwak heb, maar dit Barca was op alle vlakken beter. Voetballes gekregen in eigen stadion.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Barca voetbalde echt weergaloos vandaag, ik heb oprecht genoten vanaf de eerste seconde. Ik kan dat hele getik niet uitstaan, maar vandaag speelden ze prachtig op de omschakeling met flitsende aanvallen. Dit had 0-8 moeten zijn. Zo een Suarez, dat is toch een van de beste spelers ter wereld. Die goals van hem, wat een genot. Die goal van Iniesta was al helemaal magisch. En dan bij 0-3 even Messi in kunnen brengen. Wat een weelde. :D

Zo een Ronaldo, wat een viezerik. Meneer is weer eens onzichtbaar in een grote wedstrijd en gaat weer vieze en gemene spelletjes spelen. Zijn elleboog was donkerrood waard, net als de smerige schop op Jordi Alba van Bale. Natuurlijk, zo een Alba verdient het ergens wel (hoe vaak hij tegenstanders een rode kaart aannaait met zijn gerol... :braak:), maar de scheidsrechter was bijzonder droevig en durfde niet op te treden tegen de criminelen uit dat walgelijke Madrid. Ik hoop dat Isco dit jaar niet meer in actie komt na die schandalige charge op Suarez. Misselijke schopploeg dat Real, zonder ook maar enige voetbalvisie. Zielig voor James en Navas, voor wie ik beiden een hele grote zwak heb, maar dit Barca was op alle vlakken beter. Voetballes gekregen in eigen stadion.
Snap nog steeds niet waarom Alves geel kreeg na die elleboog. Kwam hij in z'n val tegen een Madrid-speler aan waardoor hij die speler als het ware tegenhield?
 
Saai voetbal hoor dat Barca. Madrid helemaal wegspelen met al dat getikt en driehoekjes. Die Iniesta, ook zo saai met zijn wegdraaien bij de tegenstanders en korte passjes.....
 
Ik heb er amper wat van meegekregen eerlijk gezegd.
Ben na een paar minuten over geschakeld naar andere velden.

En heb er geen spijt van moet ik zeggen. Liverpool-City was een heerlijke wedstrijd.
Real ben ik even klaar mee. Denk dat ik lekker naar Atletico overloop.
Vind al het drama zoooo vermoeiend. Dat gezeik met die coaches, het ego van al die sterretjes.

Vind het wel best. Real is overleden toen Iker Casillas vertrok met Ancelotti.

Inderdaad ....als Real-fan begrijp ik de keuze van Perez voor Benitez echt niet .....nu spelers steeds openlijker hun ongenoegen kenbaar maken over Benitez, hoop ik dat hij na deze oorwassing voor eigen publiek, echt een duidelijke vernedering met veelzeggende cijfers, binnen een week ontslagen wordt wanneer ook de komende week in de CL matig tot slecht gespeeld wordt door Real.....op dit moment is er slechts 1 coach die Real aan het swingen kan krijgen en net zo kan laten spelen als Barcelona en dat is Pep Guardiola, maar ik verwacht niet dat hij ooit Real zou willen coachen.....
 
Snap nog steeds niet waarom Alves geel kreeg na die elleboog. Kwam hij in z'n val tegen een Madrid-speler aan waardoor hij die speler als het ware tegenhield?

Omdat Ronaldo op weg was naar de goal en hij er alles aan deed om met zijn armen en lichaam voor hem te komen om hem op te vangen. Soort van blok tegen iemand op snelheid. Daar kwam die beweging van Ronaldo ook vandaan. Ik vond het ook wel rood, maar als ik me verplaatst in hem kan ik me wel voorstellen dat iemand daar zijn armen heeft. De een doet niks en kijkt naar de scheids, de ander duwt hem soort van weg, weer een ander maakt er een beuk van. Dat deed Ronaldo. Dat is rood, maar ik kan me er wel iets bij voorstellen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan