Spaans voetbal

Een kind een tijdje terug...:eehh: Hij heeft nog steeds een zoontje. En die is fan van Messi. :)
Ronaldo wil (nog) niet vertellen wie de moeder is.

Nee want dat kind heeft hij gekocht van die vrouw en in ruil daarvoor mag zij nooit meer zich bekend maken als de moeder van dat kind. 10 miljoen Euro. Dure eicellen.
 
Nee want dat kind heeft hij gekocht van die vrouw en in ruil daarvoor mag zij nooit meer zich bekend maken als de moeder van dat kind. 10 miljoen Euro. Dure eicellen.
Als t kind ook een goede voetballer wordt heb je die investering zo terugverdient ;) de toekomst zal uitwijzen of die 10mlj het waard was.
 
Nee want dat kind heeft hij gekocht van die vrouw en in ruil daarvoor mag zij nooit meer zich bekend maken als de moeder van dat kind. 10 miljoen Euro. Dure eicellen.

Klopt ja. En homo's verwekken ook kinderen hoor.
Met wat moeite misschien, maar ze doen het zeker wel.

Maar goed, bi is ook een optie. Het maakt me ook geen zier uit eigenlijk, zolang hij de goals maar in het doel stopt. Waar hij de rest instopt boeit me niks.
 
Klopt ja. En homo's verwekken ook kinderen hoor.
Met wat moeite misschien, maar ze doen het zeker wel.

Maar goed, bi is ook een optie. Het maakt me ook geen zier uit eigenlijk, zolang hij de goals maar in het doel stopt. Waar hij de rest instopt boeit me niks.
Nah, ik neem aan dat het je wel zou kunnen schelen als hij bij het er instoppen van de rest de wet overtreed?
 
Ja en hij kan erin vliegen zelf. Hij heeft een vliegbrevet als ik het goed herinner.

Maar als je al die auto's ziet staan in de garage dan besef je dat het met de cash wel goed zit ja.

Hij verdiend 20 miljoen per jaar bij Real, min alle commercials enz.
 
Daar is hij nooit mee in aanraking gekomen voor zover ik weet.

Maar ja mocht hij dat gedaan hebben zou ik er wel op neerkijken natuurlijk.
 
Daar is hij nooit mee in aanraking gekomen voor zover ik weet.

Maar ja mocht hij dat gedaan hebben zou ik er wel op neerkijken natuurlijk.
Nee, dat wil ik ook absoluut niet insinueren. Ging mij er meer om dat het jouw volledig niet uitmaakt waar ie m instopt, maar dat maakt dus wel n beetje uit ;)
 
oh okay.

Ach ja ik denk dat er meerdere spelers zijn die vast wel eens sex gehad hebben met minderjarige hoertjes. Niet alleen Ribery, maar meerdere.
Dat keur ik natuurlijk absoluut niet goed, maar wat doe je eraan?
 
We hadden het laatst over wie nou de echte wereldverdedigers zijn van de velden en ik weet er wel eentje die in aanmerking komt voor die titel: Diego Godin van Atletico Madrid.

Wat een beest is dat. Kom daar maar eens voorbij. Geweldige verdediger, lang, sterk, snel en gevaarlijk met dode spelmomenten. Als Real tegen Atletico moet zijn er amper spelers die hem voorbij komen.
Zelfs Ronaldo lukt het niet. Er is ook een reden dat Atletico zo weinig goals tegen krijgt. Ze hebben een enorm goede verdediging en Godin is een echte vechter.

Als Godin bij Real zou spelen zou hij vast genomineerd zijn voor beste verdediger, maar helaas voor hem is Atletico wat minder populair. Maar ik ben zeker fan van hem. Heb echt heel veel respect voor hem als speler.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=P_tRrj6Garg[/video]
 
Laatst bewerkt:

Ben het eens met je nominatie, uitstekende speler. Een klasbak zelfs. Maar lang is hij natuurlijk bij lange na niet. Sterker nog, hij is eigenlijk te klein voor een centrale verdediger, en ook zijn fysieke kracht is niet bijzonder.

Maar goed: juist daarom is het ook zo een goede speler. Hij weet zijn zwaktes zo ontzettend goed te verbergen en zelfs totaal niet mee te laten wegen: zo is hij een van de beste koppers ter wereld. Met z'n 1.83. :|
 
Oh is hij echt maar 1.83? Dan lijkt hij gewoon zo lang tussen al die Spaanse dwergen :D
En trouwens om te koppen hoef je niet groot te zijn hoor, Zlatan is een reus en die kan helemaal niet goed koppen en mensen als Sergio Ramos zijn ook maar 1.80 en kunnen ook goed koppen.

Zag Godin nog tegen Chili met Uruguay laatst, geweldige wedstrijd gespeeld. Ik ben altijd echt van hem onder de indruk. Echte old school verdediger.
Maakt zelden een fout.
 
een tip voor mensen met digitale TV van Ziggo, vanavond om 18:15 wordt de spaanse klassieker live uitgezonden op het nieuwe sportnet :) zit ook nog n voorbeschouwing bij vanaf 17:00 ofzo.
 
Terug
Bovenaan Onderaan