Spaans voetbal

Dat hele moment is mij compleet ontgaan, maar ik verloor de interesse al vrij snel. Super dom van hem weer, als het allemaal niet lukt dan komt het kind in hem tevoorschijn.
 
Ronaldo slaat tegenstander en ziet El Clásico in gevaar komen

[video]https://youtu.be/ij0-LKhPkrE[/url]

Niet zo slim van Ronaldo. :slap: De frustratie neemt toe. :gek:

Hij slaat 'm, maar dit gebeurt bij corners aan de lopende band. De speler van Sevilla gaat ook gewoon door. Dit is hooguit twee wedstrijden schorsing.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat is dus het fundamentele verschil. Maar kom op zeg, dit is toch de grootse onzin ooit.
Een sextape van je teamgenoot, wat kan jij daar nou aan doen?

En Octo, geloof me: er is geen grotere softie dan Karim Benzema.
Hij doet heel stoer met zijn petjes, stoere auto's en rapper taal, maar daar trappen we echt niet in. Ronaldo word nog eerder een crimineel dan hij.

Het net sluit zich langzaam rondom Benzema. Die moet echt voor justitie gaan vrezen, tenzij de klassejustitieadvocaten (3 x woordwaarde) van Real 'm buiten de tralies weten te houden en het omzetten in een taakstraf van 30 minuten lang bidons vullen voor arme kinderen in de f-jes van Real Madrid.

klikkerdeklik
 
Ik geloof er nog steeds allemaal geen hout van.
we zien wel of het waar is. Zo ja dan doet hij natuurlijk vreselijk af.
Maar voorlopig onschuldig tot de feiten boven water zijn.
 
Ik geloof er nog steeds allemaal geen hout van.
we zien wel of het waar is. Zo ja dan doet hij natuurlijk vreselijk af.
Maar voorlopig onschuldig tot de feiten boven water zijn.

Er is wel verschrikkelijk veel rook nu, maar inderdaad, iedereen is onschuldig totdat het tegendeel bewezen is.
 
Ja maar het is natuurlijk ook logisch dat Messi de gouden bal gaat pakken. De triple gewonnen met Barca.
No contest dit jaar.

En met alle publiciteit rond zijn nieuwe film zal hij extra goed uit de hoek willen komen, vandaar dit sympathieke gebaar.
 
Ja maar het is natuurlijk ook logisch dat Messi de gouden bal gaat pakken. De triple gewonnen met Barca.
No contest dit jaar.

En met alle publiciteit rond zijn nieuwe film zal hij extra goed uit de hoek willen komen, vandaar dit sympathieke gebaar.
Ha ha je kent hem ook als geen ander he?
Ik had gezegd: de wijsheid komt met de jaren:D
 
Voor geen goud.

Daar komt bij kijken dat hij niet ( alleen ) op vrouwen valt, dus dat ik sowieso weinig kans zou maken.
 
Naar mijn idee wel ja. Maar zeker weten kan ik het natuurlijk niet.
Al denk ik dat hij niet eens bi is.

Voor mijn gevoel valt hij meer op jongens alleen. Hij is ook altijd omsingeld door een berg vrienden, zie zelden vrouwen in zijn gezelschap.
Maar ja ik heb nergens bewijs voor natuurlijk. Gewoon een gevoel.

Mocht hij bi of gay zijn zal hij natuurlijk alles eraan doen om dat te verbergen.
Al zou hij dat niet moeten hoeven.
 
Naar mijn idee wel ja. Maar zeker weten kan ik het natuurlijk niet.
Al denk ik dat hij niet eens bi is.

Voor mijn gevoel valt hij meer op jongens alleen. Hij is ook altijd omsingeld door een berg vrienden, zie zelden vrouwen in zijn gezelschap.
Maar ja ik heb nergens bewijs voor natuurlijk. Gewoon een gevoel.

Mocht hij bi of gay zijn zal hij natuurlijk alles eraan doen om dat te verbergen.
Al zou hij dat niet moeten hoeven.

Waar hij hem graag indouwt zal mij worst wezen, maar had hij niet een kind een tijdje terug? Dat is voor gasten die "niet eens bi" zijn best lastig.
 
Waar hij hem graag indouwt zal mij worst wezen, maar had hij niet een kind een tijdje terug? Dat is voor gasten die "niet eens bi" zijn best lastig.

Een kind een tijdje terug...:eehh: Hij heeft nog steeds een zoontje. En die is fan van Messi. :)
Ronaldo wil (nog) niet vertellen wie de moeder is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan