Ralf Edström
International
We hebben al een selectie vol bagger en hier wordt al 2 dagen gediscusieerd over spelers die net zo bagger zijn als dat we al hebben. Allemaal spelers die gewoon goed genoeg zijn voor een club die 6e wilt worden.
Nee, dat wisten we niet. Tenzij u een glazen bol heeft en dan had ik graag een ingevuld Lotto-formulier.Die spelen geen rechtsbackvan Aanholt heeft overigens wel moeite met wat extra meters.
Maar goed, Sambo had hier makkelijk het hele seizoen kunnen spelen (en dat wisten we in de zomer ook wel) . Nu hebben wij een heel seizoen gespeeld zonder rechtsback en doet Sparta het prima.
Mauro was in juni al geblesseerd, dat is geen pech als je dit al weet.Nee, dat wisten we niet. Tenzij u een glazen bol heeft en dan had ik graag een ingevuld Lotto-formulier.
Sambo, prima talent, zware blessure gehad. Als dat de man was voor rechts hadden we moord en brand geschreeuwd, zeker als die een paar wedstrijden had gefaald. Bij Sparta is er minder druk. Wordt er minder een schuldige aangewezen bij een verlies. Het is immer Sparta en die verliezen wel eens.
We hebben veel pech gehad met Mauro dit seizoen, anders was die plek geen probleem geweest.
Sambo mag volgend jaar proberen.
Bijna het hele seizoen geblesseerd, weet niet of dit ingecalculeerd was.Mauro was in juni al geblesseerd, dat is geen pech als je dit al weet.
Maar we halen wel Hoever omdat de kans groot is dat hij het beter doet dan het grootste talent uit de opleiding? Kan er niet bij.
Ik zeg overigens niet dat Sambo Real Madrid materiaal is, maar had prima invulling kunnen geven aan de RB positie dit seizoen.
Volgens Elfrink komt Sambo komende zomer terug naar PSV na een jaar aan Sparta verhuurd te zijn.
Bekijk bijlage 5488
Dat deed alleen Berrie van Aerle.Nadeel is wel dat hij nooit betaalt voor kaartjes voor de bus.
Volgens Elfrink komt Sambo komende zomer terug naar PSV na een jaar aan Sparta verhuurd te zijn.
Bekijk bijlage 5488
Bleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…En allemaal maar in paniek zijn omdat we hem kwijt zouden zijn door de afspraken. Zo zie je maar, niks aan de hand
Sambo + Mwene/aankoop, Mauro en van Aanholt op links. Prima bezetting dan.Bleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…
Overigens hoop ik dat we gewoon nog een rechtsback ernaast kopen. Slecht bezette positie voor ons.
Ik ben niet objectief want ik ben van Ewijk idolaat dus ik hoop ook dat we die kunnen oppikken. Sambo weet ik niet hoe ver hij is maar het zou niet verkeerd zijn om daar wat concurrentie te hebben.Sambo + Mwene/aankoop, Mauro en van Aanholt op links. Prima bezetting dan.
Morgen dan maar rustig aan doen Shurandy en Xaxi Simons zijn gang laten gaan. De kans op CL voetbal moet je niet aan je neus voorbij laten gaan.Volgens Elfrink komt Sambo komende zomer terug naar PSV na een jaar aan Sparta verhuurd te zijn.
Bekijk bijlage 5488
Hij kan hooguit met bekertjes gooien morgen.Morgen dan maar rustig aan doen Shurandy en Xaxi Simons zijn gang laten gaan. De kans op CL voetbal moet je niet aan je neus voorbij laten gaan.![]()
Denk niet dat we Sambo in actie gaan zien, die is immers geschorst.Morgen dan maar rustig aan doen Shurandy en Xaxi Simons zijn gang laten gaan. De kans op CL voetbal moet je niet aan je neus voorbij laten gaan.![]()
O ja klopt. Dat was een slimme kaart.Hij kan hooguit met bekertjes gooien morgen.
Hij is geschorst
Appels met peren denk ik. Bij Sparta verdedigen is heel anders dan bij ons, zelfs nu ze zo hoog staan. Hij zal volgend jaar ook nog echt wel stappen moeten zetten om tot vaste back te komen. En de ervaring die hij dit jaar bij Sparta op heeft gedaan is ook goud waard natuurlijkBleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…
Overigens hoop ik dat we gewoon nog een rechtsback ernaast kopen. Slecht bezette positie voor ons.
Denk niet dat we Sambo in actie gaan zien, die is immers geschorst.
Ja, daarom zou ik het ook verstandig vinden om van Ewijk er naast te kopen. Heb je 2 jongens die het kunnen gaan laten zien. Feyenoord deed dit jaar op links hetzelfde met Hartman. De aankoop was alleen een stuk minder. En ik denk dat met hoe slecht dit seizoen onze rechtsback bezet was ( die ook overigens amper in aanvallend opzicht iets konden brengen) hij ook een grote bijdrage had kunnen leveren.Appels met peren denk ik. Bij Sparta verdedigen is heel anders dan bij ons, zelfs nu ze zo hoog staan. Hij zal volgend jaar ook nog echt wel stappen moeten zetten om tot vaste back te komen. En de ervaring die hij dit jaar bij Sparta op heeft gedaan is ook goud waard natuurlijk
Idolaat zelfs. Dat ben ik van geen enkele voetballer.Ik ben niet objectief want ik ben van Ewijk idolaat dus ik hoop ook dat we die kunnen oppikken. Sambo weet ik niet hoe ver hij is maar het zou niet verkeerd zijn om daar wat concurrentie te hebben.