Shurandy Sambo (V)

Appels met peren denk ik. Bij Sparta verdedigen is heel anders dan bij ons, zelfs nu ze zo hoog staan. Hij zal volgend jaar ook nog echt wel stappen moeten zetten om tot vaste back te komen. En de ervaring die hij dit jaar bij Sparta op heeft gedaan is ook goud waard natuurlijk
Ja, daarom zou ik het ook verstandig vinden om van Ewijk er naast te kopen. Heb je 2 jongens die het kunnen gaan laten zien. Feyenoord deed dit jaar op links hetzelfde met Hartman. De aankoop was alleen een stuk minder. En ik denk dat met hoe slecht dit seizoen onze rechtsback bezet was ( die ook overigens amper in aanvallend opzicht iets konden brengen) hij ook een grote bijdrage had kunnen leveren.
 

PSV wil verlengen met Sambo na overtuigend seizoen bij Sparta​

link

Sparta heeft een optie tot koop op Sambo, maar PSV heeft de mogelijkheid om die optie te annuleren.

:unsure: Wat is dat dan voor een optie? :confused: :shrug:
Wanneer PSV niet met Sambo door wilde zou Sparta op deze manier een eerste optie hebben voor een vastgesteld bedrag
 
Inderdaad, wij gaan voor sierlijke spelers zoals Sangare, Alex en Wouters.
Onbegrijpelijk dat Sambo nog niet is opgeroepen door Koeman. Kom op met zo een naam. Past in het rijtje Sambo, Rosario, Sabajo. Zelfs de grote Cruijff heeft ooit een speler weggestuurd om zijn naam dus heel gek is dat niet.

 
Terug
Bovenaan Onderaan