Shurandy Sambo (V)

Eens. Alleen zou het jammer zijn als Sambo de stap niet meer maakt, en Van Ewijk straks bij Sporting alles speelt. Maar dat is altijd de gok van scouting / investering.
Klopt, maar het zou nog zuurder zijn als Sambo alles bij Sporting speelt terwijl Van Ewijk bij PSV flopt. Als Sambo flopt heeft ie in elk geval niks gekost en heb je de miljoenen nog op zak om alsnog een rechtsback te halen. Slaagt ie, dan hoef je geen 8 miljoen af te schrijven als je hem verkoopt voor 15 miljoen
 
Klopt, maar het zou nog zuurder zijn als Sambo alles bij Sporting speelt terwijl Van Ewijk bij PSV flopt. Als Sambo flopt heeft ie in elk geval niks gekost en heb je de miljoenen nog op zak om alsnog een rechtsback te halen. Slaagt ie, dan hoef je geen 8 miljoen af te schrijven als je hem verkoopt voor 15 miljoen
En de spaarzame centen die we hebben, kunnen we dan dus beter elders inzetten.
 
En de spaarzame centen die we hebben, kunnen we dan dus beter elders inzetten.
Dat is inderdaad het hele punt. Financiële paniek was zodanig groot dat Gakpo middenin het seizoen verkocht moest worden. Als je dan nog zoveel gaten in je selectie te vullen hebt. dan zou ik zeker drie keer nadenken voordat je een speler haalt op een positie waar een talent die zich goed manifesteert bij verhuur er ook een kans kan krijgen. Bovendien heb je met Mauro en Mwene redelijk goede alternatieven daar waar die op andere posities ontbreken
 
Snap ook echt de twijfel niet, jongen uit de regio, eigen opleiding, zeer talentvol, de pannen van het dak gespeeld bij Jong en nu zelfs een bonusjaar ED gehad.

Na twee seizoenen met Mwene en Teze op RB kan het echt alleen maar (veel) beter worden.
 
Die spelen geen rechtsback ;) van Aanholt heeft overigens wel moeite met wat extra meters.

Maar goed, Sambo had hier makkelijk het hele seizoen kunnen spelen (en dat wisten we in de zomer ook wel) . Nu hebben wij een heel seizoen gespeeld zonder rechtsback en doet Sparta het prima.
Nee, dat wisten we niet. Tenzij u een glazen bol heeft en dan had ik graag een ingevuld Lotto-formulier.
Sambo, prima talent, zware blessure gehad. Als dat de man was voor rechts hadden we moord en brand geschreeuwd, zeker als die een paar wedstrijden had gefaald. Bij Sparta is er minder druk. Wordt er minder een schuldige aangewezen bij een verlies. Het is immer Sparta en die verliezen wel eens.
We hebben veel pech gehad met Mauro dit seizoen, anders was die plek geen probleem geweest.
Sambo mag volgend jaar proberen.
 
Nee, dat wisten we niet. Tenzij u een glazen bol heeft en dan had ik graag een ingevuld Lotto-formulier.
Sambo, prima talent, zware blessure gehad. Als dat de man was voor rechts hadden we moord en brand geschreeuwd, zeker als die een paar wedstrijden had gefaald. Bij Sparta is er minder druk. Wordt er minder een schuldige aangewezen bij een verlies. Het is immer Sparta en die verliezen wel eens.
We hebben veel pech gehad met Mauro dit seizoen, anders was die plek geen probleem geweest.
Sambo mag volgend jaar proberen.
Mauro was in juni al geblesseerd, dat is geen pech als je dit al weet.

Maar we halen wel Hoever omdat de kans groot is dat hij het beter doet dan het grootste talent uit de opleiding? Kan er niet bij.

Ik zeg overigens niet dat Sambo Real Madrid materiaal is, maar had prima invulling kunnen geven aan de RB positie dit seizoen.
 
Mauro was in juni al geblesseerd, dat is geen pech als je dit al weet.

Maar we halen wel Hoever omdat de kans groot is dat hij het beter doet dan het grootste talent uit de opleiding? Kan er niet bij.

Ik zeg overigens niet dat Sambo Real Madrid materiaal is, maar had prima invulling kunnen geven aan de RB positie dit seizoen.
Bijna het hele seizoen geblesseerd, weet niet of dit ingecalculeerd was.
Waarom we Hoever gehaald hebben is inderdaad een raadsel. Volledig door het ijs gezakt.
 
En allemaal maar in paniek zijn omdat we hem kwijt zouden zijn door de afspraken. Zo zie je maar, niks aan de hand
Bleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…

Overigens hoop ik dat we gewoon nog een rechtsback ernaast kopen. Slecht bezette positie voor ons.
 
Bleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…

Overigens hoop ik dat we gewoon nog een rechtsback ernaast kopen. Slecht bezette positie voor ons.
Sambo + Mwene/aankoop, Mauro en van Aanholt op links. Prima bezetting dan.
 
Bleek wel dat allemaal gelijk had dat we hem gewoon als rechtsback hadden kunnen gebruiken dit seizoen. Amateuristisch hoe dat is gelopen…

Overigens hoop ik dat we gewoon nog een rechtsback ernaast kopen. Slecht bezette positie voor ons.
Appels met peren denk ik. Bij Sparta verdedigen is heel anders dan bij ons, zelfs nu ze zo hoog staan. Hij zal volgend jaar ook nog echt wel stappen moeten zetten om tot vaste back te komen. En de ervaring die hij dit jaar bij Sparta op heeft gedaan is ook goud waard natuurlijk
 
Terug
Bovenaan Onderaan