Shurandy Sambo (V)

Denk dat Sambo zwaar tekort komt als back. Toch kan je het risico niet nemen dat hij bij Ajax doorbreekt en wij met een slechte van Ewijk zitten. 20 miljoen en anders behouden of verkopen aan een buitenlandse club.
Waarom kan je daar risico niet nemen? Ik zou hem zo wel 1 op 1 ruilen met Van Ewijk als ons dat niets zou kosten denk ik.
 
Heeft nooit het vertrouwen gekregen bij psv. Deed het uitstekend in de voorbereiding, maar moest pas op de plaats maken voor Hoever. Naar sparta gestuurd met koopoptie waar ook geen vertrouwen uit sprak. Contract slechts tot 2024 verlengd. Die jongen heeft een uitstekend seizoen achter de rug en kan mee met zijn trainer die zijn kwaliteiten kent en vertrouwen in hem heeft, plus kan een dik contract tekenen. Psv moet wel akkoord gaan met een paar miljoen wil je hem niet transfervrij laten vertrekken
 
Heeft nooit het vertrouwen gekregen bij psv. Deed het uitstekend in de voorbereiding, maar moest pas op de plaats maken voor Hoever. Naar sparta gestuurd met koopoptie waar ook geen vertrouwen uit sprak. Contract slechts tot 2024 verlengd. Die jongen heeft een uitstekend seizoen achter de rug en kan mee met zijn trainer die zijn kwaliteiten kent en vertrouwen in hem heeft, plus kan een dik contract tekenen. Psv moet wel akkoord gaan met een paar miljoen wil je hem niet transfervrij laten vertrekken
Dan maar transfervrij. PSV kan dit niet maken, tenzij uiteraard een niet te weigeren transfersom, ik zou bij 25m beginnen en verkopen voor minimaal 20m. Of 10m plus 40% doorverkoop percentage. Ik hoop echt dat we hier niet aan mee gaan doen
 
Heeft nooit het vertrouwen gekregen bij psv. Deed het uitstekend in de voorbereiding, maar moest pas op de plaats maken voor Hoever. Naar sparta gestuurd met koopoptie waar ook geen vertrouwen uit sprak. Contract slechts tot 2024 verlengd. Die jongen heeft een uitstekend seizoen achter de rug en kan mee met zijn trainer die zijn kwaliteiten kent en vertrouwen in hem heeft, plus kan een dik contract tekenen. Psv moet wel akkoord gaan met een paar miljoen wil je hem niet transfervrij laten vertrekken
Hij is lang geblesseerd geweest en toen heeft PSV zijn contract verlengd. Zal toen nog niet goed genoeg geweest zijn vandaar de verhuur misschien. Niets onlogisch aan. Maar liever gratis volgend jaar de deur uit dan nu aan Ajax verkopen voor een habbekrats. Flikker maar lekker op daar in Amsterdam
 
Ach als Ajax hem graag wil dan moeten ze de portemonnee trekken.

Het is zuur als die het lekker doet bij Ajax. Maar ik vind hem niet onverkoopbaar. Alleen Ajax moet wel het dubbele of driedubbele betalen.

Ja eens. En als hij na een hele opleiding bij PSV graag bij Ajax wil voetballen moet hij lekker gaan. Voor hem 10 andere
 
Hij is lang geblesseerd geweest en toen heeft PSV zijn contract verlengd. Zal toen nog niet goed genoeg geweest zijn vandaar de verhuur misschien. Niets onlogisch aan. Maar liever gratis volgend jaar de deur uit dan nu aan Ajax verkopen voor een habbekrats. Flikker maar lekker op daar in Amsterdam
Voor zijn blessure deed ie het heel goed en zou ie al misschien overstap maken naar de selectie. Na blessure pikte hij snel oude niveau op in de voorbereiding. Alleen Hoever was de man en Mwene en Teze back up. Prima om hem te verhuren maar die achterlijke optie had van mij niet gehoeven
 
Voor zijn blessure deed ie het heel goed en zou ie al misschien overstap maken naar de selectie. Na blessure pikte hij snel oude niveau op in de voorbereiding. Alleen Hoever was de man en Mwene en Teze back up. Prima om hem te verhuren maar die achterlijke optie had van mij niet gehoeven

Je kunt de optie ook anders bekijken. Als hij niet een bepaald niveau had gehaald wat bij ons van waarde is, dan had hij misschien bij Sparta wel meegekund. Dan ben je hem wel meteen kwijt.
 
Voor zijn blessure deed ie het heel goed en zou ie al misschien overstap maken naar de selectie. Na blessure pikte hij snel oude niveau op in de voorbereiding. Alleen Hoever was de man en Mwene en Teze back up. Prima om hem te verhuren maar die achterlijke optie had van mij niet gehoeven
Die optie was helemaal niet achterlijk. Voor PSV geen voor en nadeel en voor Sparta een mooie manier om een speler op te pikken die het voor PSV niet is maar voor hun wel

Althans je doelt op die clausule toch? Als je hoever huren bedoelt. Dat klopt
 
Die optie was helemaal niet achterlijk. Voor PSV geen voor en nadeel en voor Sparta een mooie manier om een speler op te pikken die het voor PSV niet is maar voor hun wel

Althans je doelt op die clausule toch? Als je hoever huren bedoelt. Dat klopt

Gaat er natuurlijk om dat je hem eigenlijk al niet zo ziet zitten of hem geen PSV 1 materiaal vindt. Waarom anders een clausule voor Sparta?

Volg Retro hier helemaal, die jongen was voor dit seizoen al beter dan wat we hadden, Sambo deed het heel goed in Jong (zoals ook hier tientallen keren beschreven) . Hoever dan nog voor een bak geld gehaald en uiteindelijk praktisch een heel seizoen zonder RB gespeeld. Nee dat geeft veel vertrouwen voor hem.

Sambo kan je wat mij betreft prima bij de eerste 16 spelers in je selectie hebben.
 
Gaat er natuurlijk om dat je hem eigenlijk al niet zo ziet zitten of hem geen PSV 1 materiaal vindt. Waarom anders een clausule voor Sparta?
Misschien extra motivatie voor Sparta om hem te laten starten aangezien je hem niet per definitie kwijt bent na dat seizoen, tussen goed genoeg voor Sparta en goed genoeg voor PSV zit best een verschil natuurlijk. Voor PSV is het geen risico want als ze hem willen behouden dan zeggen ze nee tegen die clausule en als ze hem kwijt willen maakt het voor PSV niet uit of het Sparta is of een ander.
Volg Retro hier helemaal, die jongen was voor dit seizoen al beter dan wat we hadden, Sambo deed het heel goed in Jong (zoals ook hier tientallen keren beschreven) . Hoever dan nog voor een bak geld gehaald en uiteindelijk praktisch een heel seizoen zonder RB gespeeld. Nee dat geeft veel vertrouwen voor hem.
Eens. We hadden Sambo erbij kunnen halen want ik was best onder de indruk van hem in de voorbereiding (had een paar wedstrijden bezocht). Maar ik denk dat dat meer een falend aankoopbeleid is dan gebrek aan vertrouwen aangezien Sambo meteen bombarderen als vaste rechtsback ook een behoorlijk risico was. Hoever hadden ze denk ik he-le-maal verkeerd ingeschat. Althans dat hoop ik want ik zie echt geen andere reden dat ze hem haalden.

Maar goed: Sambo moet vertrouwen hebben in de coach en dan zal het aan Bosz liggen of hij Sambo goed genoeg vindt

Toegevoegd: voor de speler Sambo denk ik dat de verhuurperiode heel erg goed is geweest. Als je hier een paar keer op je bek gaat dan krijg je het al gauw moeilijk. Bij Sparta kon hij nog zijn foutjes maken en ervan leren
 
We moeten Sambo verlengen; talentvolle jongen die het goed gedaan heeft bij Jong PSV en daarna Sparta en nu ook Jong Oranje.

Mwene weg; Van Ewijk halen en samen uitvechten. Laten gaan naar Ajax geen optie.
 
  • Leuk
Reactions: DrJ
Terug
Bovenaan Onderaan