Sevilla - PSV | Woensdag 29 november | Eindstand 2-3

Ik was er ook bij. De sfeer was op de tribune allerbest, al stonden we tussen de Benfica supporters. Van de wedstrijd weet ik weinig meer, behalve de penalty serie natuurlijk. De Benfica supporters waren erg sportief en gaven ons een hand na afloop en wilden sjaaltjes ruilen. Zo kan het ook!
Wat mij vooral bij is gebleven op de tribune is toen Jansen de penalty moest nemen dat het hele vak riep “ nee,niet Jansen met z’n kromme poten”.😱😂
 
Ik denk dat menig coach bij de 2-2 blij zou zijn met een punt, en de boel op slot gaat gooien, en dan met paar snelle jongens voorin op een evt counter hopen.

Bosz niet. Die gooit er een extra spits bij en gaat met 3 achterin spelen.
Heerlijk hoe die aanvallende wissels tot nu toe beloond worden (ook o.a. tegen ajax met punt naar achter ipv voor)
Als we dat nu ook tegen Ajax hadden kunnen doen vorig jaar (of was het nog eerder?) toen die met 10 kwamen te staan.
 
Ik denk dat menig coach bij de 2-2 blij zou zijn met een punt, en de boel op slot gaat gooien, en dan met paar snelle jongens voorin op een evt counter hopen.

Bosz niet. Die gooit er een extra spits bij en gaat met 3 achterin spelen.
Heerlijk hoe die aanvallende wissels tot nu toe beloond worden (ook o.a. tegen ajax met punt naar achter ipv voor)
Sowieso weten we dit jaar op CL niveau de rode kaart van de tegenstander optimaal uit te buiten. Kan mij jaren heugen dat we slechter omgingen met de man meer situatie. Ook dat is winst.
 
Terug
Bovenaan Onderaan