Sevilla - PSV | Woensdag 29 november | Eindstand 2-3

De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
Ik ben het met je eens dat Ocampos zijn benen in houd en het niet bewust doet. Maar nog steeds kegelt hij Vertessen omver, terwijl de bal al lang weg is. En doorbreekt daarmee de aanval / de kaats met Dest.
Inderdaad geen (extra) gevaar voor een blessure maar dat is geen randvoorwaarde voor een terechte gele kaart toch?
 
Ik ben het met je eens dat Ocampos zijn benen in houd en het niet bewust doet. Maar nog steeds kegelt hij Vertessen omver, terwijl de bal al lang weg is. En doorbreekt daarmee de aanval / de kaats met Dest.
Inderdaad geen (extra) gevaar voor een blessure maar dat is geen randvoorwaarde voor een terechte gele kaart toch?
Als hij zijn benen gestrekt had en het bewust deed was het idd geen geel geweest maar direct rood :HB:
 
Ik ben het met je eens dat Ocampos zijn benen in houd en het niet bewust doet. Maar nog steeds kegelt hij Vertessen omver, terwijl de bal al lang weg is. En doorbreekt daarmee de aanval / de kaats met Dest.
Inderdaad geen (extra) gevaar voor een blessure maar dat is geen randvoorwaarde voor een terechte gele kaart toch?
Ik zal niet zeggen dat het onterecht is. Hij had hem ook niet kunnen geven?

Het was gewoon weer eens tijd de knuppel in het hoenderforum te gooien :cool:
 
Fantastische ervaring om dit topic na de wedstrijd pas te lezen. Denk dat ik wel 25 berichten heb geteld over dat Yorbe er niks van kan. Daarna was hij volgens sommige motm. Mooi hoe opportunistisch voetbal dan weer is.
 
Fantastische ervaring om dit topic na de wedstrijd pas te lezen. Denk dat ik wel 25 berichten heb geteld over dat Yorbe er niks van kan. Daarna was hij volgens sommige motm. Mooi hoe opportunistisch voetbal dan weer is.

Yorbe gaat nooit bij een Europese topclub terecht komen. Komt vooralsnog duidelijk wat zaken tekort om onbetwist in de basis te staan.

Maar die jongen brengt zoveel energie, ik kan het alleen maar waarderen. Dat Duracelletje gáát.
 
En deze wedstrijd zenden ze niet


arrogant is dat je dit post terwijl je nog geen punten had in de champions league of nog moet kwalificeren voor champions league.
PSV post dit na een belangrijke en mooie overwinning omdat ze trots zijn op hun prestatie zo arrogant vind ik dat niet overkomen.
Was maar een lolletje hoor. Als je wint, hoor je erbij.
 
Yorbe gaat nooit bij een Europese topclub terecht komen. Komt vooralsnog duidelijk wat zaken tekort om onbetwist in de basis te staan.

Maar die jongen brengt zoveel energie, ik kan het alleen maar waarderen. Dat Duracelletje gáát.

Op de schaal van Edwin van Ankeren scoort hij vrij hoog.

Van Ankeren, die er tegenwoordig trouwens uitziet als een garnaaltje. Maar das een beetje off opic.


anker.jpg
 
Yorbe gaat nooit bij een Europese topclub terecht komen. Komt vooralsnog duidelijk wat zaken tekort om onbetwist in de basis te staan.

Maar die jongen brengt zoveel energie, ik kan het alleen maar waarderen. Dat Duracelletje gáát.
Duracelletje? Gewoon een bliksem..
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
De kaart van Lozano werd ook gegeven. En daar was niet eens contact?
 
Wat een aanfluiting was dat. En dan nog sommigen horen zeggen dat als het contact was, dat het heel licht was. Nee, niks licht. Hij raakt 'm niet.
Bijna net zo schandalig als de vrije trap waar de 1-0 uit kwam. Heb dat in de samenvattingen nog een paar keer bekeken. Bakayoko doet helemaal niets. Is gewoon een fair duel, maar Lukebakio verliest gewoon een schouder aan schouder en gooit zich zodra hij dat door heeft meteen voor Bakayoko met een rolbeweging.
 
De BBC publiceert altijd, maar het is maar kort en flauw.

Vandaag wel geleerd dat de Sevilla basis het gemiddeld oudste CL elftal ooit is!

Ander onderwerp: ben ik de enige die de tweede gele kaart voor Ocampos aan de pittige kant vond? Hij komt wild in maar trekt beide benen volledig terug en raakt Vertessen vrij zacht.
Domme actie maar niet alsof er echt een gevaar op blessure was na het meermaals bekeken te hebben.
Kreeg t gevoel dat Ocampos m nog probeerde te ontwijken aan het eind. Lukte niet, dus onderbreek je een kansrijke aanval, dus geel. Hoe licht de overtreding an sich ook was.
 
Terug
Bovenaan Onderaan