Selectie PSV: Algemeen

Ja. Dat er eerst verdedigers weg moeten.
Gezien het gegeven dat Bosz wil werken met 20 veldspelers en 3 keepers zitten we volgens mij ook na het vertrek van Baumi niet meer zo ruim?

Sambo, Mwene, Ramalho, Teze, Obispo, v Aanholt, Oppegard, Boscagli en Mauro

Waarbij de vetgedrukte 2 ook in een andere linie geplaatst kunnen worden natuurlijk en de schuingedrukte uit de running zijn.
 
Gezien het gegeven dat Bosz wil werken met 20 veldspelers en 3 keepers zitten we volgens mij ook na het vertrek van Baumi niet meer zo ruim?

Sambo, Mwene, Ramalho, Teze, Obispo, v Aanholt, Oppegard, Boscagli en Mauro

Waarbij de vetgedrukte 2 ook in een andere linie geplaatst kunnen worden natuurlijk en de schuingedrukte uit de running zijn.
Precies dubbelbezet, toch? En dat was in de andere linies niet zo.
 
3 jaar terug hadden we een trainer die het Nederlands niet machtig was, leuk hoor de voertaal NL maken, maar niet altijd handig. Wat dat betreft een stelregel dat 1 taal de voertaal is tijdens training, lunch en in de bus (of dat nu EN NE of Zulu is) is wel een manier om groepsvorming tegen te gaan.
Daarom pleit ik al enige tijd voor spelers die uit Nederland komen, rond de 7als basisspeler. Een vreemdelinge legioen is niets meer dan broodvoetballers en nomaden en brengen zelden succes.
 
Als Mauro en Boscagli daadwerkelijk door Bosz als verdediger gebruikt gaan worden.
Waarom niet? Boscagli is zo ook binnengekomen. Mauro inderdaad niet. Maar op de website staan ze beiden bij verdedigers. Lijkt mij ook het meest logisch. Daar de laatste tijd ook gespeeld.
 
Daarom pleit ik al enige tijd voor spelers die uit Nederland komen, rond de 7als basisspeler. Een vreemdelinge legioen is niets meer dan broodvoetballers en nomaden en brengen zelden succes.
Ach, we hebben net nog een prima voorbeeld gezien van een Nederlandse passant en broodvoetballer.
 
Waarom niet? Boscagli is zo ook binnengekomen. Mauro inderdaad niet. Maar op de website staan ze beiden bij verdedigers. Lijkt mij ook het meest logisch. Daar de laatste tijd ook gespeeld.
Ben ik echt zo in de war over Boscagli, dacht dat ie als middenvelder binnenkwam.
 
Ach, we hebben net nog een prima voorbeeld gezien van een Nederlandse passant en broodvoetballer.
Ja blijven prof spelers die om de knaken ballen. Echter zie ik dan liever een team waar gewoon nederlands kan worden gesproken. En onze exoten hebben niets meer gebracht dan de kluis verder leeghalen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan