Selectie PSV: Algemeen

Benieuwd wie er nog meer met het 1e mee gaan trainen, voor de rest allemaal logische vervangers voor Van de Blaak (Kuhn), Nassoh (Gilbert), Jason 🕊️ (Robin 🕊️) en Babadi (Zimuangana). Wellicht dat Tytens dan ook met het 1e mee gaat trainen, aangezien Raf van de Riet een linksback is. Sowieso een veel leuker Jong-PSV team aankomend seizoen dat het afgelopen, dus dat wordt weer streampjes kijken op de maan- en vrijdagen!
 
De Gakpo die ons langs Cambuur en Groningen schoot? Die ons de CL inschoot? Die in het NL elftal niks klaarmaakt? Overschatte speler. We zijn tegenwoordig snel tevreden.
Als ge Gapko al te min vindt ...........dan stopt het .....en kennen ze bij Liverpool ook niks van voetbal blijkbaar
 
Als ge Gapko al te min vindt ...........dan stopt het .....en kennen ze bij Liverpool ook niks van voetbal blijkbaar
Was meer als dat is 1 van de weinigen. Die Pool die nu misschien gaat komen is toch ook puur voor de handel. Ze weten echt niet hoe goed hij daadwerkelijk is hoor. We zijn wat dat betreft hetzelfde als de City groep alleen met minder financieële mogelijkheden.
Wijk iets af van jouw post maar mijn punt is dat er maar zelden 1 echt doorbreekt en als ze al debuteren is het of een echte zeldzame topper (vooruit dan maar, Gakpo, Menphis) of complete bagger (Zoet, Rosario, Hendrix).
 
Benieuwd wie er nog meer met het 1e mee gaan trainen, voor de rest allemaal logische vervangers voor Van de Blaak (Kuhn), Nassoh (Gilbert), Jason 🕊️ (Robin 🕊️) en Babadi (Zimuangana). Wellicht dat Tytens dan ook met het 1e mee gaat trainen, aangezien Raf van de Riet een linksback is. Sowieso een veel leuker Jong-PSV team aankomend seizoen dat het afgelopen, dus dat wordt weer streampjes kijken op de maan- en vrijdagen!
Gaat Tygo Land nu ook in Jong spelen?
 
De Gakpo die ons langs Cambuur en Groningen schoot? Die ons de CL inschoot? Die in het NL elftal niks klaarmaakt? Overschatte speler. We zijn tegenwoordig snel tevreden.
Als ze Gakpo op het WK niet hadden, waren ze niet eens de eerste ronde doorgekomen. En het heeft PSV ook nog wat extra geld opgeleverd, dat goeie WK van hem.
 
Als ze Gakpo op het WK niet hadden, waren ze niet eens de eerste ronde doorgekomen. En het heeft PSV ook nog wat extra geld opgeleverd, dat goeie WK van hem.
Dan had er wel een ander gestaan hoor. Wanneer Gakpo tegen Argentinië had gescoord waren we door gegaan is net zo een nutteloze opmerking.
 
Alle jeugdspelers die tijdelijk mogen meetrainen met PSV-1, per Rik Elfrink: Mohammed Nassoh (middenvelder), Tygo Land (middenvelder), Isaac Babadi (linksbuiten), Jason van Duiven (spits), Livano Comenencia (rechtsback), Niek Schiks (doelman), Emir Bars (linksbuiten), Emmanuel van de Blaak (centrale verdediger), Enzo Geerts (middenvelder) en Jamal Gonzaga (linksbuiten). Nog geen Mwene, Veerman, Sangaré, Xavi, Bakayoko, Benitez, Vertessen, Sambo, Saibari, Mauro en Obispo.
 
Na de persco rest de vraag: welke twintig spelers spelen in PSV 1 komend seizoen? Er moet flink wordt door geselecteerd nog.
 
Ik verwacht nog wel een flinke uitstroom eigenlijk. Peter werkt graag met kleine selecties, en de RvC wil heel graag dat het salarishuis omlaag gaat. Goeie zaak zou dat zijn.
 
Als die Maas mij iets zou uitleggen, zou ik er echt niets van snappen, knap van de spelers hoor.
 
Pfoe... hoe mijn ideale selectie eruit ziet:

Verkopen: Sangaré, Ramalho, Mwene, Drommel
Verhuren: Fofana
Kopen: Lang, Schouten, van Ewijk/Dest, Stankovic, Hilgers, Proper, Booth

Selectie
Doelmannen:
Benitez, Stankovic, Waterman, Peersman
Rechtsbacks: van Ewijk/Dest, Sambo
Centrale verdedigers: Boscagli, Obispo, Teze, Hilgers
Linksbacks: van Aanholt, Mauro Junior
Verdedigende middenvelders: Schouten, Proper
Centrale middenvelders: Veerman, Saibari
Aanvallende middenvelders: Simons, Til
Rechtsbuitens: Bakayoko, Booth
Linksbuitens: Lang, El Ghazi
Spitsen: de Jong, Pepi
 
Pfoe... hoe mijn ideale selectie eruit ziet:

Verkopen: Sangaré, Ramalho, Mwene, Drommel
Verhuren: Fofana
Kopen: Lang, Schouten, van Ewijk/Dest, Stankovic, Hilgers, Proper, Booth

Selectie
Doelmannen:
Benitez, Stankovic, Waterman, Peersman
Rechtsbacks: van Ewijk/Dest, Sambo
Centrale verdedigers: Boscagli, Obispo, Teze, Hilgers
Linksbacks: van Aanholt, Mauro Junior

Lijkt me erg matig bezet de CV positie en LB. Mauro moet ik eerst nog maar eens 10 wedstrijden zien spelen en twijfel of zowel v Aanholt als Mauro (nog) meekunnen. Zeker wanneer CL spelen de ambitie is.

Rechtsbacks zijn wel prima, maar dan het centrum is toch wel een zeer dunne bezetting met spelers die hebben aangetoond het vooral niet aan te kunnen. Boscagli zou gaan maar die moet dan wel langs een flinke beer van een CV staan voor het vuile werk. In die categorie vallen Obispo, Teze en Hilgers zeker niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan