Selectie PSV: Algemeen

Inderdaad en schiet eens wat vaker van afstand op goal. Er staat ergens wel een Drommel of Cillessen in de goal. En een afgekeste bal kan zomaar tot doelpunt promoveren.
Dit heb ik al zo vaak genoemd. Daar train je toch op?

Zie alleen maar voordelen:

  1. Perfect schot = doelpunt
  2. Schot - wordt gered door keeper maar corner = luchtmacht PSV
  3. Schot - wordt niet goed gered door keeper = rebound goal
  4. Schot - wordt van richting veranderd = doelpunt
  5. Schot - amusement = opwinding publiek (publiek gaat er nog meer achter staan)
 
De Jong en Til mogen blijven van jou? Ik vind ze maar incidenteel wat toevoegen, over bet algemeen laten ze veel te weinig zien....dus, ik zou ze snel verkopen en andere spelers halen voor hun positie.
andere spelers is geen probleem het zouden vooral veel betere moeten zijn
 
Het Everton van Branthwaite verkeert zich momenteel in degradatienood. Staan 18e. Wordt nog interessant om te zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik denk dat wij gebaat zouden zijn in de onderhandelingen bij een degradatie van Everton.
 
Het Everton van Branthwaite verkeert zich momenteel in degradatienood. Staan 18e. Wordt nog interessant om te zien hoe dat zich gaat ontwikkelen. Ik denk dat wij gebaat zouden zijn in de onderhandelingen bij een degradatie van Everton.
Of juist niet, gaan de grootverdieners weg en krijgt Gerrit gewoon een kans bij Everton.
 
Ik poste net de MVP ranglijst in een andere discussie. Nu ik toch bezig ben, onze spelers:

Stand na 32 rondes:

2. Xavi Simons 23(15g+8a)
4. Gakpo 21 (9+12)
13. Luuk 15 (12+3)
19. Veerman 13(4+9)
25. Til 12 (9+3)
37. Bakayoko 10 (5+5)
54. El Ghazi (8+0)
80. Sangare (4+1)

103. Fabio Silva (4+0)
Guti (2+2)

136. Obispo 3 (2+1)
Van Aanholt (1+2)

170. Van Ginkel, bij PSV en Vitesse 2 (1+1)
Branthwaite 2 (2+0
Hoever 2 (0+2)
Saibari 2 (0+2
Max 2 ( 0+2)
Savio (0+2)
Teze (0+2)

223. Boscagli 1 (1+0)
Hazard 1 (1+0
Madueke 1 (1+0
Mwene 1 (0+1
 
Ik poste net de MVP ranglijst in een andere discussie. Nu ik toch bezig ben, onze spelers:

Stand na 32 rondes:

2. Xavi Simons 23(15g+8a)
4. Gakpo 21 (9+12)
13. Luuk 15 (12+3)
19. Veerman 13(4+9)
25. Til 12 (9+3)
37. Bakayoko 10 (5+5)
54. El Ghazi (8+0)
80. Sangare (4+1)

103. Fabio Silva (4+0)
Guti (2+2)

136. Obispo 3 (2+1)
Van Aanholt (1+2)

170. Van Ginkel, bij PSV en Vitesse 2 (1+1)
Branthwaite 2 (2+0
Hoever 2 (0+2)
Saibari 2 (0+2
Max 2 ( 0+2)
Savio (0+2)
Teze (0+2)

223. Boscagli 1 (1+0)
Hazard 1 (1+0
Madueke 1 (1+0
Mwene 1 (0+1
El Ghazi geen assists is wel matig voor een flankspeler.
 

Het zal het juiste topic niet zijn en wellicht is het al eerder gepost, maar dit is wel echt een heerlijk filmpje om te kijken. Lijkt mij een erg fijne spelersgroep en Ruud ligt ook wel lekker bij de spelers volgens mij. Ik kijk nu al uit naar volgend jaar waar de selectie hopelijk nog beter is
 
Ongezouten ik vind het echt een goede speler waar nog veel meer in zit. Ik geef hem nog wel een kans. Ook een prima speler in de groep denk ik en een speler die goed en normaal uit zijn woorden komt. Misschien voor nu te weinig voor de basis maar prima om in je groep te hebben.
 
Ongezouten ik vind het echt een goede speler waar nog veel meer in zit. Ik geef hem nog wel een kans. Ook een prima speler in de groep denk ik en een speler die goed en normaal uit zijn woorden komt. Misschien voor nu te weinig voor de basis maar prima om in je groep te hebben.
Kan jij me vertellen op basis van welke wedstrijd of actie je dit baseert?
 
Ik denk dat Bakayoko een goed seizoen heeft. Dankzij vertrek van Gakpo/Madueke vaste basis speler geworden, redelijk gepresteerd en een mooi basis gelegd voor volgend seizoen.
Hij kan het verdedigers al goed lastig maken en levert al redelijk wat goals/assists af.
Volgend seizoen nog met ups en downs verder groeien.
In '24-'25 vlammen a la Gakpo, daarna voor 40 miljoen weg.

El Ghazi zou ik er ook bij houden.
Heeft genoeg kwaliteiten voor ons, goede leeftijd, goede kop. Kan gewoon vast in de basis naar zijn top-vorm werken, als hij die vindt is het een topper.
Nog een 3e basis-waardige vleugelspeler is wel nodig, liefst iemand die Baka of Anwar eruit kan spelen.
 
Ik denk dat Bakayoko een goed seizoen heeft. Dankzij vertrek van Gakpo/Madueke vaste basis speler geworden, redelijk gepresteerd en een mooi basis gelegd voor volgend seizoen.
Hij kan het verdedigers al goed lastig maken en levert al redelijk wat goals/assists af.
Volgend seizoen nog met ups en downs verder groeien.
In '24-'25 vlammen a la Gakpo, daarna voor 40 miljoen weg.

El Ghazi zou ik er ook bij houden.
Heeft genoeg kwaliteiten voor ons, goede leeftijd, goede kop. Kan gewoon vast in de basis naar zijn top-vorm werken, als hij die vindt is het een topper.
Nog een 3e basis-waardige vleugelspeler is wel nodig, liefst iemand die Baka of Anwar eruit kan spelen.

Even een reactie op mezelf; bovenstaande is natuurlijk geen CL niveau, maar prima voor Eredivisie en Europa League.
CL halen we toch niet, ook als we 2e worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan