Selectie PSV: Algemeen

Want Luuk is zo'n ongelooflijke rouwdouwer? Eerder de ideale schoonzoon, geen type VanBommel of Stam.


Is een harde werker. Dat is al vrij belangrijk. Niet iemand die het jammer vindt dat ze hebben verloren, maar iemand die compleet baalt ... en dat overbrengt.
 
Ben ik dan een van de weinigen die hem niet terug wil zien komen.

Luuk is een speler waar het hele elftal omheen gebouwd moet worden, een statische spits die weinig extra brengt voor het team. Hij heeft in het verleden prima gepresteerd, maar het is geen speler waar ik warm van word.
Het is ook niet mijn type spits, dan zie ik liever een type zoals Malen. Maar: we weten denk ik allebei dat het wel vrij zeker is dat als psv nu nog met een alternatief voor Luuk moet komen dat de kans levensgroot is dat deze minder gaat zijn dan Luuk. Dat hebben we vorig jaar met Vinicius wel gezien. Daarom hoop ik dat Luuk komt.
 
Geef ze een spits die kansen afmaakt, gaan ze weer vaker afleggen. Was toendertijd ook met Marcus Berg, hoe goed ie er voor stond, hij kreeg amper een bal omdat ie alles om zeep hielp.
Dat was heel bijzonder ja, hij miste zo'n beetje alles wat je als spits maar kon missen. Misschien begon het in zijn hoofd te spelen want in Griekenland kwam hij wel tot scoren. Vast geen PSV niveau maar ik denk dat hij wel beter kan dan hij in dat seizoen liet zien.
 
Dat was heel bijzonder ja, hij miste zo'n beetje alles wat je als spits maar kon missen. Misschien begon het in zijn hoofd te spelen want in Griekenland kwam hij wel tot scoren. Vast geen PSV niveau maar ik denk dat hij wel beter kan dan hij in dat seizoen liet zien.
Geen idee waaraan het lag, maar t liep niet en je zag de frustratie bij medespelers als er wéér een kans gemist werd. Lijkt mij geen gezonde situatie binnen een team en dat zoiets in t hoofd van een spits kan gaan zitten lijkt mij geen onlogische redenatie.
 
Met de komst van Simons krijgt het middenveld al een stuk meer vorm. Als we ervan uitgaan dat Sangare en Guti blijven, dan heb je Sangare, Veerman, Guti en Simons die kans maken op een basisplek. Met jongens als Saibari en Ledezma die op de deur kloppen en geruchten over Souza en Timber. Wellicht zijn die geruchten er vooral voor als Sangare of Guti toch nog vertrekt.

Hopelijk kunnen we Guti verlengen, want die heb ik er graag nog even bij. Wmb halen we die Timber op en verhuren we hem nog een jaar aan Utrecht. Het lijkt me ook prima om Ledezma te verhuren. Heb een beetje een Mauro-gevoel van een paar jaar geleden bij die jongen: Technisch heel sterk, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is nu voor het 1e van PSV. Te wisselvallig. Laat hem een jaar ballen in de Eredivisie, en we weten precies wat voor vlees we in de kuip hebben.
 
Met de komst van Simons krijgt het middenveld al een stuk meer vorm. Als we ervan uitgaan dat Sangare en Guti blijven, dan heb je Sangare, Veerman, Guti en Simons die kans maken op een basisplek. Met jongens als Saibari en Ledezma die op de deur kloppen en geruchten over Souza en Timber. Wellicht zijn die geruchten er vooral voor als Sangare of Guti toch nog vertrekt.
Op het moment dat 1 van die 2 vertrekt heb je ook investeringskapitaal
Hopelijk kunnen we Guti verlengen, want die heb ik er graag nog even bij. Wmb halen we die Timber op en verhuren we hem nog een jaar aan Utrecht.
Lijkt mij een mooie constructie
Het lijkt me ook prima om Ledezma te verhuren. Heb een beetje een Mauro-gevoel van een paar jaar geleden bij die jongen: Technisch heel sterk, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is nu voor het 1e van PSV. Te wisselvallig.
Ben benieuwd waar je het stempel 'te wisselvallig' op baseert, jongen heeft er lang uitgelegen en daarvoor maar heel weinig minuten gemaakt in de hoofdmacht. Verhuren is overigens wel een optie, maar dan vooral om gewoon meer minuten te maken dan dat hij bij ons zou krijgen in het 1e
Laat hem een jaar ballen in de Eredivisie, en we weten precies wat voor vlees we in de kuip hebben.
Waarom geen Duitse middenmoter?
 
Terug
Bovenaan Onderaan