Selectie PSV: Algemeen

Op het moment dat 1 van die 2 vertrekt heb je ook investeringskapitaal
Precies, dus dat zul je weer nodig hebben voor de vervanger.
Lijkt mij een mooie constructie
Mooi. Ik app John wel even.
Ben benieuwd waar je het stempel 'te wisselvallig' op baseert, jongen heeft er lang uitgelegen en daarvoor maar heel weinig minuten gemaakt in de hoofdmacht. Verhuren is overigens wel een optie, maar dan vooral om gewoon meer minuten te maken dan dat hij bij ons zou krijgen in het 1e
Goeie vraag. Beetje gevoel denk ik. Maar ook het feit dat hij al een redelijke leeftijd heeft. Iig een leeftijd dat hij moet spelen op een hoger niveau dan de KKD.
Waarom geen Duitse middenmoter?
Ook goed, hoewel ik niet weet of hij daar wel wekelijks speelt. Maar iig een hoger niveau dan KKD.
 
Precies, dus dat zul je weer nodig hebben voor de vervanger.

Mooi. Ik app John wel even.

Goeie vraag. Beetje gevoel denk ik. Maar ook het feit dat hij al een redelijke leeftijd heeft. Iig een leeftijd dat hij moet spelen op een hoger niveau dan de KKD.

Ook goed, hoewel ik niet weet of hij daar wel wekelijks speelt. Maar iig een hoger niveau dan KKD.
Ik vind Ledezma wel heel veel potentie hebben en misschien nu al goed genoeg om vaste wisselspeler te zijn. Ik zou eerder Saibari verhuren.
 
Ik vind Ledezma wel heel veel potentie hebben en misschien nu al goed genoeg om vaste wisselspeler te zijn. Ik zou eerder Saibari verhuren.
Dat is ook een optie. Moet eerlijk zeggen dat ik het niveau van die 2 moeilijk in te schatten vind. Ik hoop alleen vooral dat ze lekker gaan spelen, en als Ledezma 5e middenvelder wordt, wordt dan een probleem. Saibari is nog iets jonger, en kan ook nog in Jong meer spelen.
 
Dat is ook een optie. Moet eerlijk zeggen dat ik het niveau van die 2 moeilijk in te schatten vind. Ik hoop alleen vooral dat ze lekker gaan spelen, en als Ledezma 5e middenvelder wordt, wordt dan een probleem. Saibari is nog iets jonger, en kan ook nog in Jong meer spelen.
Maar Ledezma een jaar verhuren is op zich geen slecht idee, maar ja, dan moet er zeker nog een aanvallende middenvelder bij.
 
Heb je met Simons, Saibari en Veerman niet genoeg aanvallende middenvelders?
RvN wil met de punt naar achter. Guti-Sangare voor de Verdedigende middenvelder. En Simons/Saibari/Veerman voor 2 plekken? Veel te weinig en licht. Als er 1 geblesseerd raakt moet je dus Saibari al opstellen.
Van Ginkel reken ik al niet eens meer mee. Die wil je gewoon niet meer opstellen. (Of Doan moet je als aanvallende middenvelder willen gebruiken).
 
RvN wil met de punt naar achter. Guti-Sangare voor de Verdedigende middenvelder. En Simons/Saibari/Veerman voor 2 plekken? Veel te weinig en licht. Als er 1 geblesseerd raakt moet je dus Saibari al opstellen.
Dan zou ik altijd Guti of Sangare iets verder voorop laten spelen.

Maar ik snap je punt hoor, als Ledezma/Saibari weggaat, dat moet er nog iemand bij. Dan gaan we er dus van uit dat Van Ginkel niks meer gaat brengen.
 
Dan zou ik altijd Guti of Sangare iets verder voorop laten spelen.

Maar ik snap je punt hoor, als Ledezma/Saibari weggaat, dat moet er nog iemand bij. Dan gaan we er dus van uit dat Van Ginkel niks meer gaat brengen.
Maar ik denk dat er sowieso nog een middenvelder bij moet. Maar dat zal vast wel goedkomen.
 
Maar ik denk dat er sowieso nog een middenvelder bij moet. Maar dat zal vast wel goedkomen.
Het is jammer dat we centraal op het middenveld geen goeie talenten hebben lopen nu. Die hadden hun kans kunnen pakken. Commenencia speelt mer als verdediger, en Kjolo was hem niet. Saibari en Ledezma zijn weer veel aanvallender.

Die Souza of Timber zijn wel leuke opties. Wie weet, tot nu toe hebben we niet echt de portemonnee getrokken, maar hebben we ons wel echt versterkt. Alleen Gotze is weggegaan als belangrijk persoon, verder alleen opvulling (Zahavi, Mvogo, Bruma, Thomas).
 
Met de komst van Simons krijgt het middenveld al een stuk meer vorm. Als we ervan uitgaan dat Sangare en Guti blijven, dan heb je Sangare, Veerman, Guti en Simons die kans maken op een basisplek. Met jongens als Saibari en Ledezma die op de deur kloppen en geruchten over Souza en Timber. Wellicht zijn die geruchten er vooral voor als Sangare of Guti toch nog vertrekt.

Hopelijk kunnen we Guti verlengen, want die heb ik er graag nog even bij. Wmb halen we die Timber op en verhuren we hem nog een jaar aan Utrecht. Het lijkt me ook prima om Ledezma te verhuren. Heb een beetje een Mauro-gevoel van een paar jaar geleden bij die jongen: Technisch heel sterk, maar ik vraag me af of hij goed genoeg is nu voor het 1e van PSV. Te wisselvallig. Laat hem een jaar ballen in de Eredivisie, en we weten precies wat voor vlees we in de kuip hebben.
Ik zou hem juist niet naar Feyenoord laten gaan.😱😂
 
Ik zal het vast al een aantal keer geroepen hebben maar wat hebben wij een prachtige club zeg. Trots als ik Brands hoor vertellen dat hij de Brabantse gemoedelijkheid heeft gemist in Liverpool, trots als ik een mega talent als Xavi hoor vertellen dat hij het project van PSV boven een contract bij PSG verkiest, trots als ik zie hoe Van Nistelrooij bij zijn aanstelling op de cover van Marca stond en trots als ik zag hoe wij onze helden als Gakpo aan het eind van het seizoen kunnen eren. Het maakt me geen zak uit hoe veel geld ze in Amsterdam hebben, hoe goed voetbal ze spelen/speelden of wat voor jeugdopleiding daar staat. Wij zijn en blijven de mooiste club van de wereld


Moest ik effe kwijt ;)
 

(Spaans)

Er zijn al zes nieuwe spelers, maar wordt PSV de favorieten voor de titel?
Spaans ja, maar in het artikel staat datYannick Wezenbeek de schrijver is, welke een verslaggever van omroep Brabant is. Kortom, neigt naar een uit het Nederlands vertaald artikel van deze omroep te zijn.

Aanvulling: Sterker nog, hier het originele artikel voor hen die het Spaans niet machtig zijn

 
  • Leuk
Reactions: Bas
Wat me opvalt is een bepaalde rust in de selectie terwijl er toch een aantal aankomende sterren in de selectie aanwezig zijn, zoals Xavi, Madueke en Bakayoko. Toen Mo er nog zat draaide alles om Mo soms. Die vond ik er nog wel eens negatief bovenuit steken, als in de zin van, alles draait om Mo.
 
Laat Xavi en Bakayoko eerst maar eens een seizoen meedraaien in de eredivisie. Maar dat is ook het goede aan PSV. Talenten worden rustiger gebracht. Het zou niet de eerste keer zijn dat grote talenten uiteindelijk toch niet sterkhouders worden en op hetzelfde nivo blijven steken (zie Aissati etc). Dus mooi dat er bij PSV een talentvolle lichting is, maar met talenten alleen wordt je geen kampioen, dus goed dat er ook ervaring is ingekocht.
 
Wat me opvalt is een bepaalde rust in de selectie terwijl er toch een aantal aankomende sterren in de selectie aanwezig zijn, zoals Xavi, Madueke en Bakayoko. Toen Mo er nog zat draaide alles om Mo soms. Die vond ik er nog wel eens negatief bovenuit steken, als in de zin van, alles draait om Mo.
Hoe kun je dit nu al weten? Het is nog voorbereiding.
 
Terug
Bovenaan Onderaan