Mikasa
Internationale Legende
Dubbele bezetting (+ jeugd)
Keepers: Drommel, Mvogo (Müller/Delanghe)
-> geen keepers nodig/weg
RB: Dumfries/vervanger, Mwene (Sambo)
RCV: Ramalho, Teze
LCV: Boscagli, Obispo
LB: Max, Mwene (Oppegard)
-> Indien Dumfries vertrekt, is hiervoor een vervanger nodig. Verder kunnen Luckassen en evt. Viergever vertrekken.
CVM: Sangaré (Matuta)
B2BM: Van Ginkel, Pröpper (Saibari)
AM: Götze, Doan (Kjolo)
joker: Thomas
-> Hierboven overtuigd door Retro Willems dat alleen Matuta te karig is als vervanger voor Sangaré. Persoonlijk zie ik Doan liever vervangen worden door een doelgerichter talent. Guti, Rigo en Ihattaren kunnen vertrekken.
RB: Madueke, Vertessen (Ledezma)
S: Zahavi, Romero (Fofana)
LB: Gakpo, Mauro (Antonisse)
-> gezien de historie van Romero vind ik de spitspositie mager bezet. Daarbij is de kwaliteit op de bank maar zozo. Eigenlijk een speler nodig die gewoon op alle 4 de aanvallende posities uit de voeten zou kunnen. Vertrekken: Bruma
Samenvatting aankopen:
- vervanger Dumfries
- stand-in Sangaré
- talent dat in de spits, op 10 en aan de zijkant kan spelen en een beetje doeltreffend is.
Samenvatting verkopen:
- Luckassen, Guti, Rigo, Ihattaren, Bruma
- eventueel ook: Viergever, Doan, Thomas, Mauro. Te weinig kwaliteit en Viergever is overtallig.
Keepers: Drommel, Mvogo (Müller/Delanghe)
-> geen keepers nodig/weg
RB: Dumfries/vervanger, Mwene (Sambo)
RCV: Ramalho, Teze
LCV: Boscagli, Obispo
LB: Max, Mwene (Oppegard)
-> Indien Dumfries vertrekt, is hiervoor een vervanger nodig. Verder kunnen Luckassen en evt. Viergever vertrekken.
CVM: Sangaré (Matuta)
B2BM: Van Ginkel, Pröpper (Saibari)
AM: Götze, Doan (Kjolo)
joker: Thomas
-> Hierboven overtuigd door Retro Willems dat alleen Matuta te karig is als vervanger voor Sangaré. Persoonlijk zie ik Doan liever vervangen worden door een doelgerichter talent. Guti, Rigo en Ihattaren kunnen vertrekken.
RB: Madueke, Vertessen (Ledezma)
S: Zahavi, Romero (Fofana)
LB: Gakpo, Mauro (Antonisse)
-> gezien de historie van Romero vind ik de spitspositie mager bezet. Daarbij is de kwaliteit op de bank maar zozo. Eigenlijk een speler nodig die gewoon op alle 4 de aanvallende posities uit de voeten zou kunnen. Vertrekken: Bruma
Samenvatting aankopen:
- vervanger Dumfries
- stand-in Sangaré
- talent dat in de spits, op 10 en aan de zijkant kan spelen en een beetje doeltreffend is.
Samenvatting verkopen:
- Luckassen, Guti, Rigo, Ihattaren, Bruma
- eventueel ook: Viergever, Doan, Thomas, Mauro. Te weinig kwaliteit en Viergever is overtallig.
Laatst bewerkt: