Selectie PSV: Algemeen

Spelerslijst officieel: nieuwe nummers Armando Obispo, Noni Madueke en Yorbe Vertessen​

Madueke krijgt nr. 10 en Obispo nr. 4

Volledige spelerslijst:
3 - Jordan Teze
4 - Armando Obispo
5 - André Ramalho
6 - Ibrahim Sangaré
7 - Eran Zahavi
8 - Marco van Ginkel
9 - Carlos Vinícius
10 - Noni Madueke
11 - Cody Gakpo
13 - Vincent Müller
14 - Davy Pröpper
15 - Érick Gutiérrez
16 - Joël Drommel
17 - Mauro Júnior
19 - Bruma
20 - Maximiliano Romero
21 - Maxime Delanghe
25 - Ritsu Doan
26 - Derrick Luckassen
27 - Mario Götze
28 - Olivier Boscagli
29 - Phillipp Mwene
30 - Ryan Thomas
31 - Philipp Max
32 - Yorbe Vertessen
34 - Dante Rigo
37 - Richard Ledezma
38 - Yvon Mvogo
 
Wel typisch. Geen nr 1 en 2. Zou het nog een teken zijn dat Obispo 4 krijgt en Boscagli niet?
 
E-WFj6DWUAsNsL2
 
Wel typisch. Geen nr 1 en 2. Zou het nog een teken zijn dat Obispo 4 krijgt en Boscagli niet?
Dat Obispo 4 krijgt is een teken dat hij echt dichtbij de basis zit, maar dat hij 'm krijgt ipv Boscagli zegt me niet zo veel. Denk dat 18 een betekenis heeft voor Boscagli. Kan iets heel simpels zijn als zijn verjaardag (18 Nov) of iets anders. Voorheen heeft ie altijd met 28 gespeeld, dat wel
 
Tijd om de jeugd weer te laten bloeien. Zou het al niet verstandig zijn om bijvoorbeeld die Jason van Duiven af en toe aan het echte werk te laten ruiken. Ik heb nu een paar keer flitsen van die jongen gezien. Lijkt wel een erg groot talent.
 
Tijd om de jeugd weer te laten bloeien. Zou het al niet verstandig zijn om bijvoorbeeld die Jason van Duiven af en toe aan het echte werk te laten ruiken. Ik heb nu een paar keer flitsen van die jongen gezien. Lijkt wel een erg groot talent.
Talenten inpassen heeft alleen zin als de basis gebalanceerd genoeg is om een paar wisselvallige jongelingen mee te laten doen. Ik zou veel eerder denken aan verhuur.
 
Tijd om de jeugd weer te laten bloeien. Zou het al niet verstandig zijn om bijvoorbeeld die Jason van Duiven af en toe aan het echte werk te laten ruiken. Ik heb nu een paar keer flitsen van die jongen gezien. Lijkt wel een erg groot talent.
Jonge jongens moet je laten meedraaien in een goed draaiend elftal. Je kan niet verwachten dat deze Van Duiven plotseling voor de ommekeer zorgt. Eerst maar eens het elftal op de rit krijgen. Gezien de statistieken, die hier door iemand gepost werden, zou je bijna Faber weer aanstellen.
 
Einde van dit seizoen lopen de contracten van Rigo, Ledezma, Thomas, Mvogo & Zahavi af. Allemaal laten gaan zou ik zeggen.
Ehm, je hebt een 8, nog steeds een goed cijfer maar naar mijn mening had je had 1 van de 5 antwoorden fout. Ledezma gewoon verlengen wat mij betreft. In de weinige minuten van vorig jaar heeft die voor mij wel aangetoond meer dan middelmaat te zijn.
 
Gaat hem niet worden ben ik bang voor. Mede door de blessure die hij heeft gehad. Verwacht wel dat zijn contract als enige verlengt word. Maar waarom is dit tot op heden nog niet gebeurt? Is wel al international van Amerika.
Misschien is de blessure de reden dat men voorzichtig is met verlengen, eerst kijken hoe hij terugkomt en dan in de winterstop om de tafel gaan zitten?
 
Einde van dit seizoen lopen de contracten van Rigo, Ledezma, Thomas, Mvogo & Zahavi af. Allemaal laten gaan zou ik zeggen.
Ledezma sws verlengen (tenzij die teveel vraagt). Thomas (voor breedte) vind ook niet erg om te verlengen. Zolang er maar wel word geïnvesteerd in de selectie.

De rest mag gaan. Of Zahavi moet er na zijn blessure 30 inleggen.
 
Al deze spelers spelen op dit moment ook niet. Dan komt er genoeg salarisbudget vrij voor een basisspeler met kwaliteit. Een concurent voor Drommel en vul de rest maar op met jeugd.

Ja goh, no shit. Het zijn 3 spelers die of geblesseerd zijn of net terugkomen. En je weet dat Mvogo gehuurd is toch? Lijkt me lastig verlengen
 
Mvogo konden ze in de zomer ook terug sturen.
Dit was gevaarlijk. Zul je net zien dat Drommel zijn been breekt :p

Vind trouwens nog wel dat het fijn is dat Mvogo er is. Drommel oogt niet heel super (laatste wedstrijd wel goed). Daardoor vind ik het wel fijn dat er nog iemand achter de hand is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan