Selectie PSV: Algemeen

Opvallend dat Mvogo op de eerste week na, telkens zoveel punten krijgt in de topic speler van de week. Dat geeft te denken over de zogenaamde Gegenpressung en/of de zwakke verdediging/middenvelders die hem dus zo vaak in de problemen brengen.
 
Laatst bewerkt:
Opvallend dat Mvogo op de eerste week na, telkens zoveel punten krijgt in de topic speler van de week. Dat geeft te denken over de zogenaamde Gegenpressung en/of de zwakke verdediging/middenvelders die hem dus zo vaak in de pro Bekker brengen.
Ik weet het niet hoor.
Ik bedoel, in de anti Bekker is ie ook vaak te zien. :CENSORED:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF

Corona-situatie bij PSV verergert: opnieuw enkele spelers besmet met het virus​

link

Bij PSV zijn uit de corona-testronde van vrijdag volgens de eerste berichten enkele nieuwe corona-besmettingen in de spelersgroep naar voren gekomen. Het totaal aantal besmette spelers/spelers die besmet zijn geweest, lag al op vijf en eerder werd ook bekend dat twee stafleden besmet zijn.
 

Corona-situatie bij PSV verergert: opnieuw enkele spelers besmet met het virus​

link

Bij PSV zijn uit de corona-testronde van vrijdag volgens de eerste berichten enkele nieuwe corona-besmettingen in de spelersgroep naar voren gekomen. Het totaal aantal besmette spelers/spelers die besmet zijn geweest, lag al op vijf en eerder werd ook bekend dat twee stafleden besmet zijn.
Ziet er niet goed uit. Bij PSV gaat er meer mis dus dan alleen de EL :cautious:
Vraag me af of dat komt doordat Teze en Gakpo en mogelijk Zahavi besmet teruggekomen zijn van de nationale teams of dat de spelers zich hier gewoon niet aan de maatregelen houden. Na AZ heeft PSV in ieder geval te kampen met vrij veel besmettingen tov de rest.
 
Ziet er niet goed uit. Bij PSV gaat er meer mis dus dan alleen de EL :cautious:
Vraag me af of dat komt doordat Teze en Gakpo en mogelijk Zahavi besmet teruggekomen zijn van de nationale teams of dat de spelers zich hier gewoon niet aan de maatregelen houden. Na AZ heeft PSV in ieder geval te kampen met vrij veel besmettingen tov de rest.
De kans dat het door je selectie gaat is redelijk aanwezig, bij 020 hebben ze t al tijdens de voorbereiding flink gehad. Wat dat betreft is de timing gewoon jammer.
 
De kans dat het door je selectie gaat is redelijk aanwezig, bij 020 hebben ze t al tijdens de voorbereiding flink gehad. Wat dat betreft is de timing gewoon jammer.
We hadden bijna voor de competitie even snel al onze spelers moeten besmetten met corona zodat ze het nu niet zouden hebben...
 
De kans dat het door je selectie gaat is redelijk aanwezig, bij 020 hebben ze t al tijdens de voorbereiding flink gehad. Wat dat betreft is de timing gewoon jammer.
En men maar zeggen knuffelen na een goal kan want ze worden zo vaak getest.
Deze mensen besmetten ook de rest van Nederland en met dit tempo gooit Rutte ook het betaalde voetbal eruit, en terecht.
 
Toch fijn dat Zahavi terug is, vond hem z’n eerste wedstrijden al erg sterk ik denk dat als die eenmaal op gang is dat die een van de belangrijkste spelers van dit jaar kan worden, mede door z’n ervaring, en natuurlijk Teze terug, iedereen houdt van Teze.
 
Terug
Bovenaan Onderaan