SDC Putten - PSV | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
:unsure:Als Adam Maher niet had meegespeeld gingen we nu wellicht met 0-0 de verlenging in. :re: :ai:
 
Tja Penalty.....zowel Schwaab als Luckassen zijn van te voren langdurig en uitgebreid gescout door onze Superscouts....en Brands gaat bij aankopen niet over 1 nacht ijs....:unsure:
 
Cocu zal zijn gelijk bewezen zien worden door het niet inpassen van de jeugd. Dat worden bitter weinig speelminuten voor jeugdspelers dit seizoen bij het eerste
 
Ik vind Pereiro als 10 anders vrij creatief, maar oke ik zie liever Maher een keer als invaller dan Ramselaar.

Ramselaar heeft in de afgelopen wedstrijden van dit seizoen absoluut niets laten zien.....dan heb ik liever dat Cocu, na vanavond, Maher een kans geeft in de basis...
 
Ramselaar heeft in de afgelopen wedstrijden van dit seizoen absoluut niets laten zien.....dan heb ik liever dat Cocu, na vanavond, Maher een kans geeft in de basis...

In plaats van? Hendrix- van Ginkel - Maher ? en dan Pereiro wéér op rechtsbuiten?
 
Dat je er nog 3 maakt, leuk en aardig. Maar komt ook door de vermoeidheid bij Putten. Echt een hele matige pot weer met een dramatische Schwaab.

Props voor Maher, die krijgt van mij een dikke 8. En ja ik weet het, het is maar tegen Putten. Maar hij is de enige die er echt vol voor ging. 2 goals, 1 assist. Keurige pot. Hopelijk krijgt die meer kansen.
 
Dat je er nog 3 maakt, leuk en aardig. Maar komt ook door de vermoeidheid bij Putten. Echt een hele matige pot weer met een dramatische Schwaab.

Props voor Maher, die krijgt van mij een dikke 8. En ja ik weet het, het is maar tegen Putten. Maar hij is de enige die er echt vol voor ging. 2 goals, 1 assist. Keurige pot. Hopelijk krijgt die meer kansen.

Ook Paal vond ik wel aardig spelen.
 
In plaats van? Hendrix- van Ginkel - Maher ? en dan Pereiro wéér op rechtsbuiten?

In plaats van Pereiro. Je kunt niet 2 van dit soort spelers op het middenveld hebben lopen, dat is vargen om moeilijkheden
 
Ach, overwinning zoals het hoort. Weinig krachten verspeelt en de plicht gedaan. Kunt er weinig conclusies op trekken, maar dat ga je sowieso al niet snel doen na zo'n potje.
Mooie pot voor Maher, waardeer zijn mentaliteit. Niet arrogant, goed zelfinzicht en een werker.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan