Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Afgelopen! Door naar de tweede ronde! Benieuwd wie PSV daarin gaat treffen!
Ik vind Pereiro als 10 anders vrij creatief, maar oke ik zie liever Maher een keer als invaller dan Ramselaar.
Ramselaar heeft in de afgelopen wedstrijden van dit seizoen absoluut niets laten zien.....dan heb ik liever dat Cocu, na vanavond, Maher een kans geeft in de basis...
In plaats van? Hendrix- van Ginkel - Maher ? en dan Pereiro wéér op rechtsbuiten?
Dat je er nog 3 maakt, leuk en aardig. Maar komt ook door de vermoeidheid bij Putten. Echt een hele matige pot weer met een dramatische Schwaab.
Props voor Maher, die krijgt van mij een dikke 8. En ja ik weet het, het is maar tegen Putten. Maar hij is de enige die er echt vol voor ging. 2 goals, 1 assist. Keurige pot. Hopelijk krijgt die meer kansen.
In plaats van? Hendrix- van Ginkel - Maher ? en dan Pereiro wéér op rechtsbuiten?
Ja, en dan Locadia maar een keer op de bank laten starten...dat is toch echt een mislukkeling na ruim 4 jaar...
In plaats van Pereiro. Je kunt niet 2 van dit soort spelers op het middenveld hebben lopen, dat is vragen om moeilijkheden
Maar als je moet kiezen tussen Pereiro en Maher kies jij voor Maher?
Ook Paal vond ik wel aardig spelen.
Ik vond op zich iedereen goed spelen, behalve Schwaab, Locadia, Ramselaar en in iets mindere mate Brenet...
Joshua Brenet 12 voorzetten ... 3 aangekomen.![]()