SDC Putten - PSV | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar als je moet kiezen tussen Pereiro en Maher kies jij voor Maher?

Ik zou Maher na vanavond het voordeel van de twijfel geven en hem tegen Utrecht in de basis laten beginnen. Mocht hij na een uur toch erg tegenvallen, dan kan je alsnog Pereiro inbrengen voor hem. Door hem weer op de bank te houden is niet goed voor zijn zelfvertrouwen en motivatie....ik zou Maher dus wel een kans willen geven in de basis aanstaande zondag
 
Maar als je moet kiezen tussen Pereiro en Maher kies jij voor Maher?

Niet meteen, maar ik zou wel Pereiro na een uur wisselen voor Maher als het niet loopt.

Verder bedoelde ik niet dat ik vind dat Maher beter is dan Pereio, maar als je Maher in de basis wil laten starten kan dat echt alleen maar ipv Pereiro, anders wordt je door iedere tegenstander overlopen. Pereiro op de vleugel moeten we niet meer doen.
 
Laatst bewerkt:
Niet meteen, maar ik zou wel Maher na een uur wisselen voor Maher als het niet loopt.

Verder bedoelde ik niet dat ik vind dat Maher beter is dan Pereio, maar als je Maher in de basis wil laten starten kan dat echt alleen maar ipv Pereiro, anders wordt je door iedere tegenstander overlopen. Pereiro op de vleugel moeten we niet meer doen.
Je zou Pereiro wisselen voor Maher neem ik aan ;) Samenspelen kan idd niet, en wat mij betreft heeft Pereiro ook de voorkeur, maar een Maher die weer in vorm is kan wel een hele mooie stand-in zijn om achter de hand te hebben. Pereiro wisselen voor Ramselaar is toch net ff een stapje terug zogezegd
 
Niet meteen, maar ik zou wel Maher na een uur wisselen voor Maher als het niet loopt.

Verder bedoelde ik niet dat ik vind dat Maher beter is dan Pereio, maar als je Maher in de basis wil laten starten kan dat echt alleen maar ipv Pereiro, anders wordt je door iedere tegenstander overlopen. Pereiro op de vleugel moeten we niet meer doen.

Daar ben ik het dan wel mee eens. Maar wat ik eerder al zei, misschien Pereiro in de spits? Locadia maakt daar niks klaar. Best lekker toch: Maher-Lozano-Pereiro-Bergwijn
 
Je zou Pereiro wisselen voor Maher neem ik aan ;) Samenspelen kan idd niet, en wat mij betreft heeft Pereiro ook de voorkeur, maar een Maher die weer in vorm is kan wel een hele mooie stand-in zijn om achter de hand te hebben. Pereiro wisselen voor Ramselaar is toch net ff een stapje terug zogezegd

Dit bedoelde ik inderdaad, helemaal met je eens.
 
En toch...na vanavond heb ik een ander beeld van Schwaab.
Hij krijgt ook niet veel terug van zijn medecompanen. Hij is de enige die anderen nog gidst en coacht en indien nodig naar voren stuurt.
Ramselaar had geen idee toen Schwaab hem aansprak.
 
Misschien toch maar eens 4-4-2 proberen tegen Utrecht. Het huidige middenveld loopt toch voor geen meter en onze spitsen zijn hopeloos uit vorm. Dan kun je in een ruit spelen met Pereiro in de punt, Hendrix als controleur en Van Ginkel en Maher/Ramselaar daartussen als lopende mensen. Gudmundsson mag wel een vaste invaller worden in de aanval.
 
Misschien toch maar eens 4-4-2 proberen tegen Utrecht. Het huidige middenveld loopt toch voor geen meter en onze spitsen zijn hopeloos uit vorm. Dan kun je in een ruit spelen met Pereiro in de punt, Hendrix als controleur en Van Ginkel en Maher/Ramselaar daartussen als lopende mensen. Gudmundsson mag wel een vaste invaller worden in de aanval.

Onze spits zou misschien wat meer scoren als hij niet van die torpedo's van Brenetolev op zich af krijgt.
 
Onze spits zou misschien wat meer scoren als hij niet van die torpedo's van Brenetolev op zich af krijgt.

Toen ze die voorzetten achter elkaar lieten zien, dacht ik ook meteen aan Manolev. Maar inderdaad, wie er ook spits staat... degene krijgt geen fatsoenlijke bal, daarom scoren Lozano, Pereiro en van Ginkel meer. Vandaar mijn voorkeur ook voor een 4-4-2 opstelling, maar ja, dat zal nooit gebeuren,
 
Maher heeft zich positief laten zien. Eerlijk is eerlijk.
Ik mag graag over 'm zeuren, maar hij deed het gisteren gewoon goed. Twee goals en een assist.

Ik vind Cocu nog steeds niet PSV-waardig. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan