SDC Putten - PSV | Eindstand 0-4

Status
Je kunt niet meer reageren.
Deze wedstrijd is toch wel een ode aan de uitvinder van het sporteamtenue. Op basis van het spel anders geen idee welke speler nou bij PSV of putten hoort.

De Hoofdklasser speelt met het hoofd en de Eredivisionist speelt als een kip zonder kop. :shifty:
 
Mooi balletje van Maher. Ook al heb ik die gast al 20 kansen gegeven, hij mag best weer wat minuten maken. Nooit een grote mond over zijn speeltijd en doet het gewoon goed in deze pot.
 
Ik heb het nu gezien en gehoord. Het ligt niet aan Schwaab. Die stuurt en dirigeert echt de boel naar voren....maar ze gaan niet. Ramselaar, Hendrix, ze staan zelfs op gelijke hoogte/achter Schwaab.
 
Veruit de beste man bij PSV, wellicht maar weer eens een kansje??

Tja, hooguit als stand-in van Peirero, wat dat betreft had ik nu Maher r uitgehaald, Peirero terug naar t middenveld en Gudmonson op de flank. Want uiteindelijk schat ik Peirero toch nog wel hoger in dan Maher.

 
Veruit de beste man bij PSV, wellicht maar weer eens een kansje??

Het is geen geweldenaar maar uit vorm nog altijd een klasse beter dan miskoop ramselaar. Die loopt echt voor spek en bonen over het veld. Da's typisch zo'n speler die je op de training een hesje geeft en bij de balbezittende team laat meespelen
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan