Maar ook daar zit nuance in. Je moet als scheidsrechter wel het idee hebben dat er écht wat aan de hand is, want anders grijpt iedereen naar zijn hoofd op het moment dat de tegenstander gevaarlijk wordt. Als Nijhuis dacht dat er niks aan de hand was, dan snap ik dat hij door liet spelen.
Gezien hoe de speler in kwam was het niet vreemd om hier te verwachten dat er wat aan de hand was.
 
Gaat niet of het wel/niet een overtreding is. De regel is dat bij zaken rondom het hoofd het spel direct stilgelegd zou moeten worden.
Die vind ik hier ook lastig. Als de assistent de speler goed in de gaten houd. Snap ik het wel. Ajax creëerde wel een enorme kans. Ik zou als PSV wel enorm pissed zijn om een doelpunt te missen omdat een speler op de grond ligt (want iedere speler blijft liggen bij balverlies). Uiteindelijk is het spel ook maar een paar seconden verder gegaan.

Maar goed het is wel een risico wat je neemt als Scheidsrechter.
 
Higler mocht het mooi wegpraten voor zijn collega van de VAR.
Slaande beweging, een rake slaande beweging. Gewoon rood.
 
Ja, nee, Calimero, aan het eind middelt het allemaal weer uit.
:braak:
Daar heb je gelijk in. Toch blijft bij mij altijd de actie van Hendrix in mijn achterhoofd die gespaard werd met een tweede geel destijds. Dat was klassejustitie in het voordeel van PSV.

Maar per saldo heeft Ajax nationaal het meeste voordeel van de VAR. Zeker als het erom gaat qua stand in de wedstrijd. Dat is zo langzamerhand wel een feit. Net zoals ze het minste voordeel van de VAR hebben Europees. Dat hebben de afgelopen jaren wel duidelijk gemaakt. Kwestie van geld en dus macht?
Wie weet.

En dat middelt zich aan het einde echt niet uit, aldus Hummlimero.
 
Laatst bewerkt:
Nou, die Van de Kerkhoff begaat ook wat foutjes. Belachelijke afgekeurde goal en geen geel voor Ngonge toen ie Sadilek open mepte.
 
FB1IMMJWEBMFFsh


Nee Bas, gewoon aan de wilgen hangen die fluit.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan