Nee, het is zo niet zo ideaal om een paar ribben te breken.
Maar ik kan niet 1 reden bedenken waarom zoiets toegestaan zou moeten worden.
Ik ook niet. Ik probeer alleen de regel toe te passen.
Ongetwijfeld, maar dat betekent nog steeds dat het pipo's zijn natuurlijk. En je hoeft je niet aan de regels te houden natuurlijk. Doet Nijhuis per slot van rekening ook nooit.
Dat is zeker waar. En dat wordt blijkbaar ook beloond, bijv. met het mogen fluiten van een eredivisietopper.
 
Het enige voordeel van de regel dat er kracht achter moet zitten is dat de spelers meer gaan acteren om het ernstiger te laten lijken. En daar kijken we toch voor? Het theater?
Eigenlijk wordt het dus pas een duidelijke rode kaart als bij Boscagli zijn gebroken ribben door zijn huid heen zichtbaar zijn.
Pas op dat moment is echt de kracht van de elleboogstoot goed te beoordelen voor de arbitrage en volgt de rode kaart.
Prettige wetenschap en bijzonder leuk voor de jongere kijkers.
🙄🙄
 
Eigenlijk wordt het dus pas een duidelijke rode kaart als bij Boscagli zijn gebroken ribben door zijn huid heen zichtbaar zijn.
Pas op dat moment is echt de kracht van de elleboogstoot goed te beoordelen voor de arbitrage en volgt de rode kaart.
Prettige wetenschap en bijzonder leuk voor de jongere kijkers.
🙄🙄
Nee, dan gaat de var eerst de wond inspecteren..
 
En het verschil is dat je in 1956 het als publiek niet kon zien. Nu zie je het in de woonkamer duidelijk vanuit 3 hoeken wat er gebeurd, maar die blinde ijdeltuit op het veld weet van niets. De omgekeerde situatie.
In het buitenland is het niet veel beter, denk ik.
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...ditietest-niet-gek-dat-aantal-niet-halen.html

Ik heb op het forum ooit geschreven dat Mulder een gevaar is voor de spelers, omdat hij het tempo niet kan bijhouden. Daarmee bedoelde ik het verwerken van de spelsituaties in zijn hersenen, niet per se zijn conditie.
De arbitrage en VAR in het betaalde voetbal is hersenloos.
Maar in het slijmen met kaderleden bij de KNVB zijn ze grootmeesters.
Dat is de enige reden dat deze mensen het als scheidsrechter redden om in het betaalde voetbal terecht te komen en niet op basis van kwaliteit.
 
Van wat ik zie worden daar ook met regelmaat bokken geschoten en flaters geslagen.
En de nieuwe regels plus VAR heeft het allemaal niet veel beter gemaakt. Voetbal is langzaamaan aan het verzuipen in zn eigen regeltjes.. vooral de handsregels. Mijngod zeg..
 

En ook de scheidsrechters zijn niet blij met het beleid. Zal er eindelijk eens wat gaan veranderen?
Nee, want zolang van Egmont heel tevreden is met die chaos zal dat wel zo blijven.
 

En ook de scheidsrechters zijn niet blij met het beleid. Zal er eindelijk eens wat gaan veranderen?
In het genoemde AD klassement, waar Gozubuyuk aan de leiding staat, staat Nijhuis derde. Dus die ranglijst kunnen we ook wel negeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan