sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat mag. Zelf sta ik er anders in omdat het aan het einde van de dag maar een spelletje is. (waar ik onevenredig chagrijnig of blij van kan worden, maar toch alleen maar een spelletje). Wat me dan wel stoort is dat je in de eerste post het een zakelijk iets noemt. Een verhuurde speler gaan vragen om niet goed te spelen is op zakelijk gebied zeer slecht.

Dat valt reuze mee, ik zeg niet dat die eigen goals moet maken of verward doen, maar gewoon af en toe ff struikelen, of iets minder scherp zijn dan normaal, is gewoon een offday dagje van een huurling die toevallig ook van ons is

:speechless:
 
Hoogste prioriteit is om de aanvoer naar appelVlap en Lammers af te snijden. Daar zie ik Hendrix nog wel mee in de fout gaan...:sleep: Balverlies op het middenveld is dodelijk.
 
De verdediging van Heerenveen behoort tot de slechtste van de Eredivisie en hun aanval tot de beste. Het lijkt me duidelijk hoe je dan moet gaan spelen...

1-3
 
Dat valt reuze mee, ik zeg niet dat die eigen goals moet maken of verward doen, maar gewoon af en toe ff struikelen, of iets minder scherp zijn dan normaal, is gewoon een offday dagje van een huurling die toevallig ook van ons is

:speechless:
Op zakelijk gebied?
Zakelijk is, net zoals in het prive leven, de gun factor erg belangrijk. Zou het naar voren komen dat PSV hun huurlingen het minder te laten doen dan zou dat bij de andere clubs, de neutrale supporters en een deel van de PSV aanhang (namelijk mijzelf) dit erg schaden. Onder de mensen die hier boos over zijn zullen er veel werken bij ondernemingen waar PSV zaken mee (zou willen) doen.

Daarnaast zou PSV zich als een onbetrouwbare partner opstellen. Als we de huurlingen opdrachten meegeven die tegen hun tijdelijke baas ingaan, welke opdrachten nog meer? Kortom, verhuren wordt moeilijker.

Laat Sam Lammers maar zijn stinkende best doen. Ik hoop dat onze verdediging opgewassen is tegen de beste speler van Heerenveen (die makkelijk 50 miljoen moet opleveren) en laat zien waarom hij volgend jaar in de basis moet bij ons. Het zal nodig zijn omdat de Jong dan inmiddels verkocht is, helaas is 75 miljoen niet een bod dat we kunnen weigeren.
 
er moet in elk geval gewonnen worden,ik verwacht een flinke uithaal van Ajax thuis tegen NAC
 
Laten we maar winnen, anders zitten we weer een week lag met een discussie of PSV zich liet aftroeven danwel afbluffen ;)
 
Bij blokkeerfriezen moet je niet gaan breien. Dumfries, Angelino, en de aanvallend ingestelde spelers zullen vooral moeten gaan samenwerken en een wervelwind van beweging gaan genereren om ze uit elkaar te drijven.
En Lammers mag zijn dag niet hebben dus Schwaabje moet fel zijn als een bulldog.
Als ze zo spelen en Zoet een beetje uit kom, dan kunnen we een goede score neer zetten.
 
Op Feyenoord-uit na, is dit toch altijd wel de wedstrijd waar ik het een beetje benauwd bij krijg. Er moet uit een ander vaatje getapt worden dan vorige week tegen Utrecht. Toch heb ik hoop. Krappe1-2.
 
Ik verwacht dat PSV net als tegen Utrecht in een slakkentempo begint en wat gaat breien, op zoek naar een gaatje dat nooit gaat ontstaan. Heerenveen zal, gesteund door een hartstochtelijk publiek, wat directer op de aanval/counter gaan spelen wat voor veel gevaar zorgt en misschien wel wat doelpunten voor Heerenveen voor rust, terwijl PSV er niks tegenover stelt. Na de rust krijgt PSV wat meer haast, maar Heerenveen gaat lopen zuigen en het spel frustreren, waardoor PSV nooit echt op stoom kan komen. Eindstand 2-1. Ajax heeft geen kind aan NAC en wint met maar liefst 8-0 van de momenteel slechtste ploeg uit de Eredivisie.

Ik hoop uiteraard echter het compleet tegenovergestelde. We zullen het zien.
 
Ik verwacht dat PSV net als tegen Utrecht in een slakkentempo begint en wat gaat breien, op zoek naar een gaatje dat nooit gaat ontstaan. Heerenveen zal, gesteund door een hartstochtelijk publiek, wat directer op de aanval/counter gaan spelen wat voor veel gevaar zorgt en misschien wel wat doelpunten voor Heerenveen voor rust, terwijl PSV er niks tegenover stelt. Na de rust krijgt PSV wat meer haast, maar Heerenveen gaat lopen zuigen en het spel frustreren, waardoor PSV nooit echt op stoom kan komen. Eindstand 2-1. Ajax heeft geen kind aan NAC en wint met maar liefst 8-0 van de momenteel slechtste ploeg uit de Eredivisie.

Ik hoop uiteraard echter het compleet tegenovergestelde. We zullen het zien.
Dat wij met 8-0 winnen en dat Ajax met 2-1 verliest? Dat hoop ik ook, ja. ;) Maar inderdaad, geen gebrei en getik, gewoon die zwakke verdediging vol onder druk zetten en de toevoer naar Lammers en Vlap afsnijden. Hopelijk kunnen ze dat opbrengen.
 
Balletje breed of tikkie terug op Zoet, vooral Dumfries en Schwaab doen dat veelvuldig en met name aan die kant van het veld valt het spel stil bij PSV....Dumfries lijkt geen risico's te willen nemen en kiest voor het veilige terugspelen naar de CV's of de keeper. Uiteraard betekent dit ook dat onze middenvelders zich niet vrijmaken en/of de spitsen zich niet tijdig aanbieden als aanspeelpunt. Aan de kant van Viergever en Angelino gaat het wel beter, maar de tegenstander ruikt angst bij Dumfries en Schwaab en zal zich juist daar bezig houden met het ontregelen van het spel, waardoor je dus vaker tikkie breed en terug op Zoet krijgt....met andere woorden, Mark moet juist daaraan sleutelen in de opbouw, anders krijgen we wederom een 1e helft zoals tegen Utrecht.
 
Kom, Heerenveen is toch echt uitgehold. Was lastig, verwacht nu niet de moeilijkste avond.
 
er moet in elk geval gewonnen worden,ik verwacht een flinke uithaal van Ajax thuis tegen NAC

Ongetwijfeld zullen ze die pot wel weer met een nulletje of 6 winnen.

Het is dus echt belangrijk dat er hier gewonnen wordt. Maar dit PSV blijft toch wel vaak voorspelbaar in uitwedstrijden. Zal me wederom niks verbazen als we weer erg slap beginnen aan de wedstrijd, snel 1-0 achter komen en dan pas het besef komt dat er in een hogere tempo gespeeld moet worden.

Vorig week wonnen we niet in Utrecht, wat we normaal gesproken wel altijd doen. Dan maar hier de 3 punten pakken, en het wordt tijd ook. 6 fucking jaar niet gewonnen daar, bizar.
 
Laatst bewerkt:
Dat wij met 8-0 winnen en dat Ajax met 2-1 verliest? Dat hoop ik ook, ja. ;) Maar inderdaad, geen gebrei en getik, gewoon die zwakke verdediging vol onder druk zetten en de toevoer naar Lammers en Vlap afsnijden. Hopelijk kunnen ze dat opbrengen.

Nee, dat wij met 2-1 winnen en dat Ajax met 8-0 verliest. ;)
Hoogste prioriteit is om de aanvoer naar appelVlap en Lammers af te snijden. Daar zie ik Hendrix nog wel mee in de fout gaan...:sleep: Balverlies op het middenveld is dodelijk.

Ik zie Hendrix dat nog wel heel goed doen.
 
DzizA3dXcAESCw8.jpg:large


Geen verrassingen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan