sc Heerenveen - PSV | Zaterdag 16 februari | Eindstand 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik mag hopen dat PSV hem een SMSJE stuurt dat die minder zijn best doet zaterdag, en anders kan het consequenties hebben voor je toekomst
Lijkt me een intelligente jongen, dus ik mag hopen dat een SMSje niet nodig is.
 
Ik mag hopen dat PSV hem een SMSJE stuurt dat die minder zijn best doet zaterdag, en anders kan het consequenties hebben voor je toekomst
Mag hopen dat ze dat niet doen, zou te sneu voor woorden zijn. Als we zoveel te vrezen hebben van n speler die we verhuren dan moet je m niet verhuren.
 
Mag hopen dat ze dat niet doen, zou te sneu voor woorden zijn. Als we zoveel te vrezen hebben van n speler die we verhuren dan moet je m niet verhuren.
Precies, dat vind ik ook. Stiekem zou ik als Lammers zijnde er wel op gebrand zijn om te vlammen tegen PSV.
 
En dat is het grootste probleem met PSV en veel supporters, te netjes en te lievvv.
In de zakelijke en harde wereld van 2019 is daar geen plaats voor, wil je de beste zijn en blijven moet je zelf hard werken en alle bonushulp er bij nemen die je kan.

Hij hoeft van mij niet 2 goals in zijn eigen doal te maken, maar 1 a 2 versnellingen lager draaien dan zijn normale doen gewoon.
 
En dat is het grootste probleem met PSV en veel supporters, te netjes en te lievvv.
In de zakelijke en harde wereld van 2019 is daar geen plaats voor, wil je de beste zijn en blijven moet je zelf hard werken en alle bonushulp er bij nemen die je kan.

Hij hoeft van mij niet 2 goals in zijn eigen doal te maken, maar 1 a 2 versnellingen lager draaien dan zijn normale doen gewoon.
Is het juist niet te netjes en te lievv om gewoon maar te doen wat PSV wil, in plaats van voor je eigen belangen opkomen?
 
En dat is het grootste probleem met PSV en veel supporters, te netjes en te lievvv.
In de zakelijke en harde wereld van 2019 is daar geen plaats voor, wil je de beste zijn en blijven moet je zelf hard werken en alle bonushulp er bij nemen die je kan.

Hij hoeft van mij niet 2 goals in zijn eigen doal te maken, maar 1 a 2 versnellingen lager draaien dan zijn normale doen gewoon.

Ik weiger mij neer leggen bij het idee dat alles hard en zakelijk gespeeld moet worden.
 
Is het juist niet te netjes en te lievv om gewoon maar te doen wat PSV wil, in plaats van voor je eigen belangen opkomen?
Zijn belang is ook dat PSV kampioen wordt. Hij zal dus alleen de 1-6 maken.
 
En dat is het grootste probleem met PSV en veel supporters, te netjes en te lievvv.
In de zakelijke en harde wereld van 2019 is daar geen plaats voor, wil je de beste zijn en blijven moet je zelf hard werken en alle bonushulp er bij nemen die je kan.

Hij hoeft van mij niet 2 goals in zijn eigen doal te maken, maar 1 a 2 versnellingen lager draaien dan zijn normale doen gewoon.

Shit, ik dacht dat je opmerking een grapje was. Maar je meent dus serieus dat Lammers zich in moet houden?
 
Lammers moet gewoon zijn stinkende best doen voor Heerenveen, laat maar zien waarom hij terug moet naar P.s.v.
Wij moeten gewoon er zelf voor zorgen dat het niet uitmaakt of Sam nu wel of niet scoort.
Sam heeft 32 wedstrijden per seizoen om zich te bewijzen. Morgen mag hij bewijzen dat hij geen Vertonghen is.
 
Wordt weer eens tijd dat we daar de 3 punten mee naar Eindhoven nemen.
2011 was onze laatste overwinning...o.O
 
Ik ben van de alles voor de kampioenschap instelling, al moet ik jullie hier allemaal verkopen aan mannenhandelaren in de Bijlmer er voor ook goed :D

Dat mag. Zelf sta ik er anders in omdat het aan het einde van de dag maar een spelletje is. (waar ik onevenredig chagrijnig of blij van kan worden, maar toch alleen maar een spelletje). Wat me dan wel stoort is dat je in de eerste post het een zakelijk iets noemt. Een verhuurde speler gaan vragen om niet goed te spelen is op zakelijk gebied zeer slecht.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan