Ben voetbal beginnend gaan volgen in 2007, pas intensiever in de jaren daarna. Kan mij echt geen betere (rechts)back herinneren dan Arias, hoewel ik Culina zeer degelijk vond.

Er zijn veel betere RB geweest bij PSV is ook een non disscussie want het huidige voetbal in De eredivisie is twee klasse minder dan vroeger. Toen waren wij de top van Europa met Ajax,Fnoord en PSV nu onder de middenmoot.
 
Er zijn veel betere RB geweest bij PSV is ook een non disscussie want het huidige voetbal in De eredivisie is twee klasse minder dan vroeger. Toen waren wij de top van Europa met Ajax,Fnoord en PSV nu onder de middenmoot.
Het niveau was hoger, de snelheid lager. Appel en peren.
 
2007? Is dat niet het jaar met Gomez en al die andere goede spelers, vervolgd door de rampperiode onder Rutte? Toen was ik PSV pas 'gaan volgen' - in die periode bezocht ik af en toe een thuiswedstrijd met mijn vader. Een betere back dan Arias herinner ik me dus ook niet. ;P

Ik zit even te denken, maar inderdaad. Eigenlijk wel sneu dat we daarna eigenlijk weinig (of geen dus) goede backs hebben gehad. Dat we eigenlijk al blij waren met types als Pieters.. Het kan verkeren.
 
Er zijn veel betere RB geweest bij PSV is ook een non disscussie want het huidige voetbal in De eredivisie is twee klasse minder dan vroeger. Toen waren wij de top van Europa met Ajax,Fnoord en PSV nu onder de middenmoot.
Nou nou, kun je dat waar maken? Ik denk dat ik terug moet naar Van Aarle hoor. Daar ben ik dan weer begonnen met PSV volgen.
Alles tussen Van Aarle en Arias in, is behelpen: Xavier, Bogelund, Kromkamp, Manolev, V.d. Weerden, Lamey. Welke topper mis ik?
 
Nou nou, kun je dat waar maken? Ik denk dat ik terug moet naar Van Aarle hoor. Daar ben ik dan weer begonnen met PSV volgen.
Alles tussen Van Aarle en Arias in, is behelpen: Xavier, Bogelund, Kromkamp, Manolev, V.d. Weerden, Lamey. Welke topper mis ik?
Gerets, was toch na Van Aerle?
 
Toen top van Europa en nu niet. Gewoon een feit.
Eerlijk bekennen dat ik het opgezocht heb, maar 93/94 bestond de verdediging uit Popescu, Jerry de Jong (vergeten held!!), Faber, Heintze, Van Tiggelen, Numan, Van Aerle.

Andere bekende namen uit de verdediging waren Van der Gaag en Paauwe, maar die waren toen geen grote namen.

Nog meer vergeten helden uit dat elftal: Nii Lamptey en Kalusha :love:
 
Sorry voor de gekwetste harten hoor :geek: 't is ook al zo lang geleden voor mij. Herinneringen uit een grijs verleden worden op een gegeven moment een "grey area" ;)
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Videopresentatie Santiago Arias bij Atletico Madrid.

Santiago Arias: "Estoy feliz de pertenecer al Atlético de Madrid"

 
Dat hij maar uit mag groeien tot een vaste steen in die muur bij Atletico. Kunnen we toch nog trots zijn op iets wat uit onze verdediging is voortgekomen! :D
 
Dat hij maar uit mag groeien tot een vaste steen in die muur bij Atletico. Kunnen we toch nog trots zijn op iets wat uit onze verdediging is voortgekomen! :D

Mooi gezegd, ik vind Atletico echt een fantastische club voor Arias. Passen perfect bij elkaar. Ook leuk dat ie zijn PSV-shirt aan kan houden tijdens de wedstrijden :D

Edit: ik mis wel de oude dubbele punt hoofdletter D groene emo lach
 
Terug
Bovenaan Onderaan