Santiago gracias por todos vuestros hermosos años en el PSV y buena suerte en el Atlético de Madrid. Eres un gran profesional y una buena persona. Estás bien. Siempre eres bienvenido en Eindhoven. (Y)

Santiago bedankt voor al je mooie jaren bij PSV en veel succes bij Atletico Madrid. Je bent een geweldige prof en een goed mens. Het ga je goed. Je bent altijd welkom in Eindhoven. (Y)
 
Santi bedankt em gefeliciteerd met deze prachtige verdiende transfer! Dit is zo'n transfer die je aan ziet komen maar die toch een vervelend gevoel geeft; wat een fijne speler met een waanzinnige inzet en loopvermogen! Hulde
 
De beste PSV-rechtsback die ik heb meegemaakt. Nu maar hopen dat hij bij zijn nieuwe club basisspeler wordt!
 
De beste PSV-rechtsback die ik heb meegemaakt. Nu maar hopen dat hij bij zijn nieuwe club basisspeler wordt!
Je hebt gelijk. Ik ook!

Misschien zegt dit meer over onze jeugdigheid, of over Hutchinson en Manolev (sorry Der Muzikant), maar ik hou het voorlopig op de verdienste van Santi!
 
... Ik had niet verwacht dat hij het beter zou doen dan dat.. ik denk dat je ook niet voorbij moet gaan aan het opportunisme waarmee hij voetbalt. Die jongen wil laten zien wat hij in huis heeft .. en dat doet hij niet door te laten zien hoe goed hij kan verdedigen maar hoe goed hij kan aanvallen.. dat verdedigen komt wel..

hij is als een jonge hengst die nog getemd moet worden
Ik hoop dat je gelijk hebt.
 
Gun het hem van harte. Hij heeft zich bij PSV kunnen ontwikkelen, en gaat nu rechtstreeks naar de Europese top. Na een WK, na een paar ijzersterke seizoenen bij PSV.
 
Arias heeft het gewoonweg erg goed gedaan bij PSV (de laatste jaren). Erg jammer dat hij vertrekt, maar gun hem deze stap volkomen.

Volkomen verdient!
 
Ben voetbal beginnend gaan volgen in 2007, pas intensiever in de jaren daarna. Kan mij echt geen betere (rechts)back herinneren dan Arias, hoewel ik Culina zeer degelijk vond.

2007? Is dat niet het jaar met Gomez en al die andere goede spelers, vervolgd door de rampperiode onder Rutte? Toen was ik PSV pas 'gaan volgen' - in die periode bezocht ik af en toe een thuiswedstrijd met mijn vader. Een betere back dan Arias herinner ik me dus ook niet. ;P
 
Terug
Bovenaan Onderaan