Maar wat ik me afvraag, is het ook echt zo dat (goede) spelers langer bij PSV blijven dan bijvoorbeeld bij Ajax? Zijn daar bijvoorbeeld cijfers van?
 
'Arias start onderhandelingen met Italiaanse grootmacht'
Ik weet niet hoe betrouwbaar PSV fans is.
Klopt het dat die alles overnemen van soccernews en hoe betrouwbaar is die site?
Afijn PSV schat zijn waarde tussen de 15M en 20 M.
https://www.psvfans.nl/nieuws/trans...rt-onderhandelingen-met-italiaanse-grootmacht

Napoli werd al door meerdere sites/bronnen genoemd, kan natuurlijk best. Draait mee in de Italiaanse top, doen het leuk in Europa. Geen verkeerde club.
 
Gezien het feit dat deze discussie onderhand voor de 25ste keer wordt opgerafeld zou het wel eens leuk zijn om wat meer tekst en uitleg te krijgen vanuit PSV over het hebben en houden van uitgaande transfers. Al vraag ik me wel af wat voor antwoorden je daar op gaat krijgen, vast dezelfde als we nu krijgen na een transfer.
 
Daar betaal je toch wel even 1 hele Daley Blind (incl salaris) mee. Ik zou zeggen laten we PSV maar opdoeken nu we dat nog met waardigheid kunnen doen. We zijn kansloos.

Wacht even, hier is dus de conclusie dat als je de laatste 5 jaar optelt, het hele transfer-inkomsten-verschil tussen Ajax en PSV in het voordeel van Ajax uitvalt, ter waarde van de speler Blind.

Nou, daar kan ik best mee leven :lmao:
 
Kunnen we hier weer on-topic gaan? Het gaat nu in drie verschillende topics over het verschil tussen Ajakkus en PSV...
 
Nou, 1 duidelijk verschil, het aller opvallendste verschil, is toch wel dat PSV meerdere malen landskampioen geworden is in de afgelopen 4 jasr en Ajax nada, noppes geen enkele keer....

Hou nou toch eens op over Ajax en bezoedel dit topic niet zo. :mad: :adevil: ;)
 
Ai ai sir....! Arias is nog niet op de training verschenen, itt Lozano....dus, ik neem aan dat er serieuze onderhandelingen gaande zijn tussen zijn management en Napoli....ik vermoed dat Arias binnen een week persoonlijk rond is en verkocht zal worden. Wel te hopen voor PSV dat het bedrag richting de 15 miljoen euro wordt, inclusief bonussen.
 
Ai ai sir....! Arias is nog niet op de training verschenen, itt Lozano....dus, ik neem aan dat er serieuze onderhandelingen gaande zijn tussen zijn management en Napoli....ik vermoed dat Arias binnen een week persoonlijk rond is en verkocht zal worden. Wel te hopen voor PSV dat het bedrag richting de 15 miljoen euro wordt, inclusief bonussen.

Ik gok op een wat lager bedrag, maar wat met bonussen kan oplopen tot een 15-16 miljoen. Jammer dat hij weg gaat, is een uitstekende speler met dito mentaliteit. En met de leukste zus!
 
Denk niet dat deze bron het transferbedrag en salaris weet. Lijkt me gewoon sensatieberust artikel los van het feit dat het vast zo goed als rond zal zijn.
 
Napoli zal de prijs wel drukken door te schermen met andere rechtsbacks waarin ze geinteresseerd zouden zijn.
Ik denk persoonlijk dat het pure bluf is van hun kant.
 
Salaris van € 1,1 miljoen. o.O
Dan had hij beter bij PSV kunnen blijven of wachten op een andere club.

Ja, was ook mijn eerste reactie. 1,1 miljoen verdien je bij een club als PSV, niet als een van de uitblinkers van PSV die mooie stap verdient naar het buitenland. Zou wederom transfermarktechnisch niet handig kunnen uitpakken voor PSV als potentiële spelers weten dat dit het perspectief is na PSV.
 
Terug
Bovenaan Onderaan