Arias moet droomtransfer uit het hoofd zetten

link

Een mogelijke droomtransfer voor Santiago Arias naar Juventus lijkt van de baan. Italiaanse kranten schrijven zondag dat de kampioen van Italië zich zeer waarschijnlijk gaat versterken met Joao Cancelo.

Dan blijft Arias toch gewoon nog een jaar bij PSV. ;)
 
Ik lees anders ook dat hij al getekend heeft bij Tigres of zo. Dat haal ik uit de reacties op sommige Mexicaanse fora.
 
15 miljoen wat mij betreft het minimum. Anders contract verlengen incluis vorstelijk salaris. Luckassen had ook tijd nodig om te acclimatiseren (voor zover hij dit nu gedaan heeft) en gezien oefenwedstrijd en blunder van Dumfries lijkt het mij niet verkeerd om hem niet meteen voor de leeuwen te gooien. Met Arias en Angelino hebben we gewoon A-klasse backs.
 
Anders contract verlengen incluis vorstelijk salaris. Luckassen had ook tijd nodig om te acclimatiseren (voor zover hij dit nu gedaan heeft) en gezien oefenwedstrijd en blunder van Dumfries lijkt het mij niet verkeerd om hem niet meteen voor de leeuwen te gooien.
Kun je vergeten. Arias kan weg en Arias moet weg. Wat zegt nu een blunder van Dumfries in de eerste oefenwedstrijd. Ook Arias heeft blunders gemaakt in de begintijd hier. Kortom PSV zal Arias sowieso verkopen; is het niet aan Napoli dan is het wel aan een ander.
 
Kun je vergeten. Arias kan weg en Arias moet weg. Wat zegt nu een blunder van Dumfries in de eerste oefenwedstrijd. Ook Arias heeft blunders gemaakt in de begintijd hier. Kortom PSV zal Arias sowieso verkopen; is het niet aan Napoli dan is het wel aan een ander.

Vind ik nog geen uitgemaakte zaak. Zoveel interesse is er nog niet in Arias en hij heeft het erg goed naar zijn zin bij PSV. Als hij bij een contractverlenging een dikke envelop krijgt met tekengeld dan moet ik nog maar zien of hij voor een C-club gaat in Europa. Nee, zo'n blunder zegt inderdaad niet alles, maar in combinatie met ervaring Luckassen zou ik het wel serieus nemen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan